Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 7 months later...

Тая тема хвана паяжини, та  да я съживя малко.:hilezh:

Става дума за кола с проблем от седмица(не е моята:hilezh:)

Колата пуши сиво, гори масло и не работи като хората, влиза в авариен режим, и не превключва скорости както трябва. На таблото свети като дискотека....реотан за подгряване, абс, спирачна течност. Колата е имала удар отпред....опавен.Дадох съвет за смяна на клапана на картерните газове,  проверка инсталация за тампона на двигателя и цялостна проверка на инсталацията и буксите под капака. Проверка на G210 в резервоара и инсталацията към него. И проверк на буксите на ЕДЦ и АБС модулите.

IMG-635028bfd89f85efb0c6715d8c600265-V.jpg

IMG-65762523080c263c98258c22514a868f-V.jpg

IMG-b18e61b6cd17d17abe4d8360fe961685-V.jpg

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица Душо на два пъти не е искал да запали от четвърт, а чак след 2-3-тото въртене.(симптоми за въздух) 

Цяла седмица палене от раз, вчера сутринта - ядец :steinigung: Въртя, въртя, въртя с много молитви да не изгори VP-то, то пък акумулатора се предаде. След работния ден, зареден с нагласата за сваляне на помпа и хвърляне на известно количество пари, заредих малко акумулатора - грешки никакви, викам си ще пробвам - контакт, стартер и запали от четвърт :stupid: :nixweiss:

Веднага след като запали се видяха мехурчета през прозрачния маркуч до помпата.

При работа на място, няма мехури.

При леко подаване на газ 1300-1500 оборота, пак се появяват мехурчета.

 

Въпроса е как да открия от къде дърпа въздух, за да става тоя проблем ? Резервоара е на 90% пълен, не е от изравняващата помпа.  

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно време ми прави впечатление че много пъти такъв проблем се появява и изчезва от горивен филтър. Купи качествен филтър ако го сменяваш, защото и филтрацията им не е същата(а след хххх микрона си все едно без горивен)! Иначе аз процедирам с монтаж на прозрачни маркучи докато видя от къде се генерира проблема....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра няма общо с балончетата в системата. На него има един клапан, който не позволява да се връща горивото наобратно. 

@SCHwabata, огледай маркучите за обратна нафта, от там може да смуче въздух. В по-лошия случай отиваш на нови гарнитурки на помпата.

П.П. откога си с душегуб? 
:huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там от където дърпа има омасляване от нафта. Може да е малко, но има. Ако не е разглобявано може да се прегледа.

Маркучи за обратна нафта на дюзи, клапан на филтъра или гумичката на тоя клапан(тогава омаслява отгоре филтъра) Пробвай леко да притегнеш болта за обезвъздушаване на филтъра.. Прегледай добре засмукващите маркучи щом го прави в обороти. Понякога се нацепват вътрешно  под скобите, от външно нищо им няма, като се свалят и се стисне малко се виждат цепките. Понякога  са хлабави самите скоби, и трябва само притягане. Огледай хубаво помпата за омазняване, Има още един гаден маркуч от сондата до тръбите под купето....ама не съм го сменял никога. Задължително  там от където просмуква, като е угасена да овлажни около цепката.

Ако не можеш да го намериш, трябва да се надуе системата.

 Ай приятно преживяване....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, DJANO написа:

Филтъра няма общо с балончетата в системата.

 

Викаш няма как да е от филтър а? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише колко да не заспи.:hilezh:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По пътя на логиката и аз помислих, че ще има омазняване някъде, щом влиза въздух, но нищо видимо. Помпата не е, пулих се вчера най-много над нея :hilezh: Ще сменя и филтъра, така и така ще се занимавам, въпреки, че има още време. 

Благодаря за насоките момци, ще се ровя утре :bia:  

 

Преди 4 часа, DJANO написа:

П.П. откога си с душегуб? :huh:

 

На баща ми е. Абсолютно копие, като на Данчо(преди неговия ъпгрейд де :hilezh: ) На пролет ще станат 6г. и доста километри, колкото и невероятно да звучи. Човъркам се по него чат-пат, че с АРЛ-а голяма скука :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на стария ми душегуб проблема беше във маркучите ог филтъра до помпата. На мястото,където се захващат към филтъра със скоби при свалянето им се видя,че са напукани. Скъсихме ги малко и хванахме с нови скоби,защото ценота на маркучите е свят да ти се завие - само ОЕМ,аналог няма. После надуха системата на 5 бара и изби гарнитурата на помпата под електрониката. Смениха я и нея. Всичко около 50 кинта излезе. Само ако сменяш сам въпросната гарнитура внимавай като махаш капака,че има някакъв лентов кабел към нея и може да се скъса. Между другото при мен нямаше никакво омасляване. Просто една сутрин проиграха оборотите малко при палене и при повторно палене не запали. Пътната помощ и в сервиза [emoji16] С новия душегуб за сега нямам грижи. Да чукам на дърво [emoji16] но за всеки случай към каското имам клауза Пътно помощ и при повреда,че знам ли го... Душегубска му работа [emoji16][emoji16][emoji16]

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, mitaka7717 написа:

Скъсихме ги малко и хванахме с нови скоби,защото ценота на маркучите е свят да ти се завие - само ОЕМ,аналог няма

Имаааа:hilezh:Аз съм с обикновени маркучи за гориво(качествени).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има няма тона е положението [emoji23] Изкара така още 40к км и я удариха много кофти. Тотал щета. Сега деди горката затворена и догодина ке се разпродава. Много си я харесвах ама така било писано. Обмислям да купя едно купе и да прехвърля всичко от нея [emoji23] ама да видим.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе със 2 душегуба ще ти идваме на свиждане у Черни Връх :stupid: Заплювам си волана ако е еска и жантите и ако си с черна кожа и подгрев отзаде отнасям :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@DJANO аз точно от филтър съм страдал... Имах балончета в прозрачните маркучи и с @coresnet се мъчихме да я обезвъздушим, ама без резултат. След това ми смениха горивния филтър и нещата заспаха. Как и защо нз. Колкото до клапънчето, беше сменено и работеше. Реално това беше единствения път в който душко ме изостави и вината беше в предния майстор, на който му бях занесъл нов МАН филтър, и той не го смени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с такива от години. Никакви грижи. Горивен,въздушен и маслен. Предния душегуб 4 години и на сегашния пак такива сложих.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл? Може би имаш предвид скъпички или проблемни? Ако е за цената не мисля,че са много скъпи и МАН не са от евтините. Аз специално с тази марка проблем съм нямал. Карал съм до преди това с МАН само но тези излезнаха на цена и минах на тях. И така...

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...