ogip Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Около 1 (с малки вариации) на загрят мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Имам колега с 2,5 тди 155кс със заминал термостат и разхода на оборот е 1.3л/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n00kie Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 На две други със същия мотор на загряла дава 0.7-0.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 при мен на загрят мотор държи твърдо 0,6л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 На ръчки е под 1, да. Моята ръчка беше май около 0.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n00kie Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Някакви идеи как да се оправи? И евентуално как да увелича нафтата че ми около 8 милиграма на цикъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n00kie Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 И евентуално как да увелича нафтата че ми около 8 милиграма на цикъл Някой, нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 (Редактирано) Тая тема хвана паяжини, та да я съживя малко. Става дума за кола с проблем от седмица(не е моята) Колата пуши сиво, гори масло и не работи като хората, влиза в авариен режим, и не превключва скорости както трябва. На таблото свети като дискотека....реотан за подгряване, абс, спирачна течност. Колата е имала удар отпред....опавен.Дадох съвет за смяна на клапана на картерните газове, проверка инсталация за тампона на двигателя и цялостна проверка на инсталацията и буксите под капака. Проверка на G210 в резервоара и инсталацията към него. И проверк на буксите на ЕДЦ и АБС модулите. Редактирано 15 Ноември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Преди седмица Душо на два пъти не е искал да запали от четвърт, а чак след 2-3-тото въртене.(симптоми за въздух) Цяла седмица палене от раз, вчера сутринта - ядец Въртя, въртя, въртя с много молитви да не изгори VP-то, то пък акумулатора се предаде. След работния ден, зареден с нагласата за сваляне на помпа и хвърляне на известно количество пари, заредих малко акумулатора - грешки никакви, викам си ще пробвам - контакт, стартер и запали от четвърт Веднага след като запали се видяха мехурчета през прозрачния маркуч до помпата. При работа на място, няма мехури. При леко подаване на газ 1300-1500 оборота, пак се появяват мехурчета. Въпроса е как да открия от къде дърпа въздух, за да става тоя проблем ? Резервоара е на 90% пълен, не е от изравняващата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Последно време ми прави впечатление че много пъти такъв проблем се появява и изчезва от горивен филтър. Купи качествен филтър ако го сменяваш, защото и филтрацията им не е същата(а след хххх микрона си все едно без горивен)! Иначе аз процедирам с монтаж на прозрачни маркучи докато видя от къде се генерира проблема.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Филтъра няма общо с балончетата в системата. На него има един клапан, който не позволява да се връща горивото наобратно. @SCHwabata, огледай маркучите за обратна нафта, от там може да смуче въздух. В по-лошия случай отиваш на нови гарнитурки на помпата. П.П. откога си с душегуб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Там от където дърпа има омасляване от нафта. Може да е малко, но има. Ако не е разглобявано може да се прегледа. Маркучи за обратна нафта на дюзи, клапан на филтъра или гумичката на тоя клапан(тогава омаслява отгоре филтъра) Пробвай леко да притегнеш болта за обезвъздушаване на филтъра.. Прегледай добре засмукващите маркучи щом го прави в обороти. Понякога се нацепват вътрешно под скобите, от външно нищо им няма, като се свалят и се стисне малко се виждат цепките. Понякога са хлабави самите скоби, и трябва само притягане. Огледай хубаво помпата за омазняване, Има още един гаден маркуч от сондата до тръбите под купето....ама не съм го сменял никога. Задължително там от където просмуква, като е угасена да овлажни около цепката. Ако не можеш да го намериш, трябва да се надуе системата. Ай приятно преживяване.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Преди 3 часа, DJANO написа: Филтъра няма общо с балончетата в системата. Викаш няма как да е от филтър а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 (Редактирано) Пише колко да не заспи. Редактирано 17 Ноември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 По пътя на логиката и аз помислих, че ще има омазняване някъде, щом влиза въздух, но нищо видимо. Помпата не е, пулих се вчера най-много над нея Ще сменя и филтъра, така и така ще се занимавам, въпреки, че има още време. Благодаря за насоките момци, ще се ровя утре Преди 4 часа, DJANO написа: П.П. откога си с душегуб? На баща ми е. Абсолютно копие, като на Данчо(преди неговия ъпгрейд де ) На пролет ще станат 6г. и доста километри, колкото и невероятно да звучи. Човъркам се по него чат-пат, че с АРЛ-а голяма скука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 При мен на стария ми душегуб проблема беше във маркучите ог филтъра до помпата. На мястото,където се захващат към филтъра със скоби при свалянето им се видя,че са напукани. Скъсихме ги малко и хванахме с нови скоби,защото ценота на маркучите е свят да ти се завие - само ОЕМ,аналог няма. После надуха системата на 5 бара и изби гарнитурата на помпата под електрониката. Смениха я и нея. Всичко около 50 кинта излезе. Само ако сменяш сам въпросната гарнитура внимавай като махаш капака,че има някакъв лентов кабел към нея и може да се скъса. Между другото при мен нямаше никакво омасляване. Просто една сутрин проиграха оборотите малко при палене и при повторно палене не запали. Пътната помощ и в сервиза [emoji16] С новия душегуб за сега нямам грижи. Да чукам на дърво [emoji16] но за всеки случай към каското имам клауза Пътно помощ и при повреда,че знам ли го... Душегубска му работа [emoji16][emoji16][emoji16] Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 преди 37 минути, mitaka7717 написа: Скъсихме ги малко и хванахме с нови скоби,защото ценота на маркучите е свят да ти се завие - само ОЕМ,аналог няма ИмааааАз съм с обикновени маркучи за гориво(качествени). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Абе има няма тона е положението [emoji23] Изкара така още 40к км и я удариха много кофти. Тотал щета. Сега деди горката затворена и догодина ке се разпродава. Много си я харесвах ама така било писано. Обмислям да купя едно купе и да прехвърля всичко от нея [emoji23] ама да видим. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Купета от душегуби по моргите да искаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Абе със 2 душегуба ще ти идваме на свиждане у Черни Връх Заплювам си волана ако е еска и жантите и ако си с черна кожа и подгрев отзаде отнасям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 @DJANO аз точно от филтър съм страдал... Имах балончета в прозрачните маркучи и с @coresnet се мъчихме да я обезвъздушим, ама без резултат. След това ми смениха горивния филтър и нещата заспаха. Как и защо нз. Колкото до клапънчето, беше сменено и работеше. Реално това беше единствения път в който душко ме изостави и вината беше в предния майстор, на който му бях занесъл нов МАН филтър, и той не го смени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 А какво ще кажете за горивен филтър HENGST ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 Аз карам с такива от години. Никакви грижи. Горивен,въздушен и маслен. Предния душегуб 4 години и на сегашния пак такива сложих. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 А бе разправят, че са добри, а ма кисели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 В смисъл? Може би имаш предвид скъпички или проблемни? Ако е за цената не мисля,че са много скъпи и МАН не са от евтините. Аз специално с тази марка проблем съм нямал. Карал съм до преди това с МАН само но тези излезнаха на цена и минах на тях. И така... Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване