Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

По помпата се прецакват някошко неща:

Клапн дебит, авансатор, транзистор, и надран корпус.

На твоята какво и беше.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 636
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Да може да се е прецакало и нещо друго. Това се случва когато се ремонтира частично ГНП. 

 

В тоя ред на мисли ми е интересно колко градуса разазмах/диапазон на аванса ви правят колите на 4-ти канал на тест с ваг ком? 

Link to comment
Share on other sites

Точно така, а според Бош 19 градуса. Питам защото от скоро гледам колите дето влизат при мен. Всичко което прави 15 градуса размах върви почти или колкото 3,0д на БМВ. Всичко което е под или около 10 градуса едвам мърда!

Link to comment
Share on other sites

иначе като майстора е направи на предварение започва да набива грешки 00550 и студена не запалва вече незнам със какви точно градуси

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

щом забива на предварение и дава грешка в помпата си мисля че авансатора е тръгнал или много предварение и дава.Аз когато си играх да правя центровката и дадох повече предварение само ми влизаше в авариен режим но грешка не набиваше 

Edited by PLAMEN_79
Link to comment
Share on other sites

Как се дава предверение на помпата с вагком.

Влизам в адаптацията, но не мога да напиша по голяма стойност от тази, която е написана.

Има ли няква тънкост?

Link to comment
Share on other sites

мдааа има тънкост :) дава се механично като отвиеш трите шестограма на ролката която е от помпата към разпределителният вал :) и много леко чукваш назад/напред не повече от милиметър :) и тогава с вагком гледаш колко е мръднала центровката 

Link to comment
Share on other sites

А за какво ви е да местите центровката?

Тая помпа е умна, зацепва се на закъснение, след което сама си дава аванс колкото и трябва. 

Има малка тънкост, с работата на празен ход и самото поемане от празен ход(потегляне).

Ако я зацепиш на 0градуса(ГМТ- TDC)  ще има готово предварение,  и лагва една идея по-малко. Обаче ще бачка по-твърдо от там почват едни корекции в цикловите порции, които може да те хвърлят в шах и да правиш здрави дюзи.

Link to comment
Share on other sites

помпата май беше зацепена  нещо на 0 градуса. Можели повече подробности за градуси и процедури по центровката

Преди 4 часа, loshdancho написа:

Вагком имаш ли?

не нямам!

Link to comment
Share on other sites

Да разбирам няма как да стане без ваг ком, но скоро ще го имаме.Но майстора направи едно друго решение незнам дали ще пречи на работата на двигателя? Отряза едната жица на термо датчика в случая се включват подгревните няма значение топла студена но запалва от раз независимо дали е загряла, но се чува едно леко цъкане от ГНП когато е без тази жица?Другото си работи както трябва. Снимката е за пример мисля , че беше тази 4C !! Благодаря!

с.jpg

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Карай така докато ти пристигне вагкома, после ще вържеш кабелчето и ще провериш какво показва тоя датчик. Ще провериш и центровката.

Link to comment
Share on other sites

мерси  за отговора! Иначе го закачихме на диагностика но не е ваг ком показва ,че е прекъснат датчика или е укасен 

Link to comment
Share on other sites

От днес лопаме те така те, като тоя пич. Мозъка казва - засили ме към някой язовир или изпепелиме като феникс - сърцето казва - закарай ме при Д-брос :hilezh: :steinigung:

 

 

П.П. To be continued....

Edited by SCHwabata
Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, elektro88 написа:

мерси  за отговора! Иначе го закачихме на диагностика но не е ваг ком показва ,че е прекъснат датчика или е укасен 

Е та тя за това не иска да пали. Горивото и аванса при първоначално палене зависят от температурата.

Сега си дава аванс и гориво на макс, защото е така програмирана: при липса на информация от сензора да влиза в режим подобен на аварийния. Сега може би ще харчи малко повече, (но тя и преди с тоя сензор не е била икономична).ще поддава аванс и горива  по предварително зададена информация в горивните карти.

Карай така, после си провери защо тоя сензор е така, и го смени ако е от него.

 

Румба, изваждане те чака...валове, кобилици, пулове, 

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Може наистина да е окъсена инсталацията някъде, колкото и сензора да сложиш ефект няма при мен се бяха скъсали кабели точно накрая до буксата,  изолацията уж здрава, ама нацепена и жичките вътре скъсани.

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Възможно е!Но иначе като си свържа отрязания кабел и изтрием грешката вече не я показва .Пък може и някъде и на вътре да е накъсан

Link to comment
Share on other sites

И аз малко да се запиша че изтрещях тази сутрин,запали трудно със много въртене,свещи нови акумулатор нов Варта 100 Ah стартера върти яко и след 5-6 секунди запали нормално без прекъсвания и там тресене и подобни.Та в реда на мисли се насочих към кофти нафта и днес заредих със авиаторната от ЕКО,и да те питам Данчо как да проверя тая помпа аванс гориво на кой канал бяха че да се приготвям за най лошото :wall:

Link to comment
Share on other sites

Благодаря ти,тези стойности при палене ли трябва да са,защото като запали и след 5 минути я изгасих престой 10 минути и си запали от раз.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...