ogip Публикувано 22 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 Exploded viewСамо стрелки с номерца липсват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 22 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 сигурно снима с телефона това което ще маха после по снимки да го слага хахаха аз съм го правил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 Колко хубаво обаче изглежда на клипа.... и лесно даже.http://www.youtube.com/watch?v=DE8wjEy1-lM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 (Редактирано) Така.... отново съм на снимачната площадка, , Този път се снимам в криминалето:Кой ми скри това в резервоара. Основен заподозрян- Ханс Швабарски. Та след еднодневни мъки разглобих, с некой съображения и поражения... Сондата на резервоара. Поражение Първо: счупи се покрай едната щипка... Отива на купуване. Само да разбера- как се вади туй бяло пластмасово нещо? Трябва да се извади задължително за да се почисти отдолу, че са ме нападнали черноперестите медузи. ДАвайте предложения за сценарий, че Ханс вече ми носи сценария за трагедията. П.С. Имам вече ELSAWin ама не и разбирам грам, щото Ханс я е писал, (на размазано е). Та приемам всякакви схеми, чертежи и насоки...Как да извадя туй бяло пластмасово нещо, има още един маркуч на него но не мога да бръкна да го откопчая( дебели са ми ръцете). Редактирано 4 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Аз все още не съм махнал моята, но щях да се водя от тук http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c5-platform-discussion-7/fuel-pump-replacement-diy-just-case-can-helpful-anyone-1715278/за бензин е но принципа на махането на кощицата с 2 отверки на кръст може да мине и тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Кошницата влиза на два жлеба,върти се наляво по спомени за да щракне и тая по-бялата част излиза нагоре.Това е за бензин,но като гледам на дизела е същото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Мерси много! Вече е свалена, почистена и сглобена с много мъки... Но има друг предполагаем проблем. Не знам как бяха кабелите за сензорите на горивото. Уш немеца у по-умен от мен... Ама ги направил да могат да се разменят буксите, даже да се обръщат. Сега съм ги включил как ми дойде, и въпреки това показва на таблото вярно. Но ме къмнява дали прехвърлящата помпа ще заработи когато трябва. На буксата от инсталацията има Четри кабела, Два дебели и Два тънки, във всеки един сензор отиват по един тънък и един дебел.Ако има схема някъде. Може да я пейстнете тук да се ограмотя поне малко. Редактирано 5 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sun4o1982 Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 (Редактирано) Не помня от кога не бях се смял така.Иначе браво за ентусиазма. Редактирано 8 Октомври 2015 от sun4o1982 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 (Редактирано) Колата се търкаля вече(пробно) 20км, с ново масло, филтри комплект,реглаж предница и задница, нов антифриз. Странно, акумулатора дава признаци на реанимиране...до кога...не се знае. Остана гуми и застраховка ама финикийците биха отбой, та ще се чака още 20дена за парада. Редактирано 8 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 10 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2015 Сондата на резервоара защо просто не я извади цялата ми разглабяше в резервоара? В моита нямаше нищо плашещо при условие че чаках апокалипсис като гледах какво дърпане беше след смяна на горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 ЗАщо, защо..., не се ли сещаш? Ако знаех как нямаше да работя по индиански, А горивният филтър се пълни преди да се сложи на маркучите, може даже с помпичката след филтъра без да се връзва към ГНП. Идеята е да се напълни филтъра за де не се помпа и обезвъздушава после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Помощ хора, омазах се днес, и не мога да се справя с проверката на тайминга.... не знам какво търся и какво да гледам??? Седи точно под зелената линия, 0.2 , когато почне да се измества предварението скача над зелената линия... два пъти виждат се точките, после се връща и седи там. Като пусна проверка на аванса на помпата мърда от 0.2 до 28.6 Дайте по точни данни какво да гледам и колко трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) нещо такова трябва да е .. това е сегашната ми центровка но нямам с диаграма което ще рече -1 -2 градуса да я направиш ( да е между синята и зелената линия) на загрял мотор 80 С Редактирано 11 Октомври 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) при мен е точно както на последната снимка, поне това си спомням. Редактирано 11 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 то това нищо не значи най-добре като пуснеш диаграмата да гледаш както ти казах да е между зелена и синята ... това на снимката не е точно и не е показател просто ти ги дадох да се ориентираш грубо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Утре ще се прави клип явно, че по снимки нищо не се разбира. Пък ако не е добре центровката...Как ли се прави корекция....пак нагазих в калта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 направи ако ще си по спокоен,но като си правиш центровката пак ти казвам гледай жълтата линия която се мени да е между синята и зелената. долу на ваг кома трябва да пише -1 - 2 градуса. центровка се прави като свалиш пластмасовите капаци отляво и развиеш леко шайбата първата която върти помпата с ремъка и мести с милиметри наляво надясно.. това е цялата философия. развива се с шестограм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) при мен е 0.2-0.4 все се надявах да се коригира с VCDS ама найсе. Редактирано 11 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) това е на горната граница което е към зеленото незнам дали е проблем да остане и така но всеки казва за нашите кошници да е по към средата. трябва малко да отвие 3-те болчета и да мръднеш колелото посока към помпата (наляво за да падне малко центровката) след това стяг и пробваш пак и така докато ти хареса Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Точно до зеленото е , на една идея под него., Пали лесно, днес даже запали с скапания акумулатор на 9волта. Мисля даже да не го пипам, от камионите съм научил, че по-голям аванс(1-2градуса) дава твърда работа и малък разход, но трудно палене зимата.По малкият аванс обратно.Мека работа и лесно палене, но по-голям разход. Та по тези данни мога ли да се надявам, че при мен предварението е възможно максимално допустимо. Редактирано 11 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 и така става да си я оставиш пали си и върви няма никакъв проблем. аз до преди сегашната ми центровка бях като с твойта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Я да ви препитам друго- щото намаляха осезаемо нещата за ръчкане по душегуба, а се чакат финикийците да ме споходят.. Та нямам нищо за душегубене, а се чудя къде да ръчна, пусто ме сърбят ръцете... Та щракам си днеска в компота и какво да видя: утъмнително ми се мъдри надписа УРОД.... защо така???Само при мен си е тази болест или е масова напаст. Уж компота вика нормално е няма ерори ама що е уродско. Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl Part No: 8D0 907 389 E Component: ABS/ESP allrad D56 Coding: 06257 Shop #: WSC 02325 VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-5072No fault code found. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148905&page=4 е тук има една тема за центровката на 2.5 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Знам от къде се настройва аванса на помпата, ама къде и как се гледа в КОМПота не ми е ясно.А за да го докарам, трябва да мога да компотирам добре, та там не ми се удава, не , че друго ми се отдава ама това хич. След толкова питания, и гледане, не знам какво означава това.Има стойности(указания) под измерваната стойност в VCDS ама ме шашкат с това BTSD, ATSD зелена линия, бенбена линия или как беше. Ако знам какъв ми е аванса в градуси, и колко трябва да е преди ГМТ. ще си го наглася. На времето имаше едни осцилоскопни лампи и белези... Къде, къде по кадърна работа. Сега гледам на пет места и накрая така съм ошашкан, че не знам колко е реално аванса. Утре ще снимам клип с всичките тестове та да си кажете мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 на 2.5 не се гледа тди тайминга а на basic settings на 4 канал се гледа.на late трябва да е към 2.0 ATDC 100.2%(при мен е 1.4) и на early 15 BTDC 20% това го дават заводски настройки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване