Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

сигурно снима с телефона това което ще маха после по снимки да го слага :)  хахаха аз съм го правил 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко хубаво обаче изглежда на клипа.... и лесно даже.

http://www.youtube.com/watch?v=DE8wjEy1-lM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така.... отново съм   на снимачната площадка, , Този път се  снимам в криминалето:

Кой ми скри това в резервоара.

 Основен заподозрян- Ханс Швабарски.

 Та след еднодневни мъки  разглобих, с некой съображения и поражения...  Сондата на резервоара.

 Поражение Първо:  счупи се   покрай едната щипка... Отива на купуване.

  Само да разбера- как се вади туй бяло пластмасово нещо?

 Трябва да се извади задължително за да се почисти отдолу, че  са ме нападнали черноперестите медузи.

 ДАвайте предложения за сценарий, че Ханс  вече ми носи сценария за трагедията.

 

П.С. Имам вече ELSAWin ама не и разбирам грам, щото  Ханс я е писал, (на размазано е). Та приемам всякакви схеми, чертежи и насоки...Как да извадя туй бяло пластмасово нещо, има още един маркуч на него но не мога да бръкна да го откопчая( дебели са ми ръцете).post-93099-0-54280100-1443985076_thumb.j

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още не съм махнал моята, но щях да се водя от тук http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c5-platform-discussion-7/fuel-pump-replacement-diy-just-case-can-helpful-anyone-1715278/за бензин е но принципа на махането на кощицата с 2 отверки на кръст може да мине и тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кошницата влиза на два жлеба,върти се наляво по спомени за да щракне и тая по-бялата част излиза нагоре.Това е за бензин,но като гледам на дизела е същото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много! Вече е свалена, почистена и сглобена с много мъки...

Но има друг предполагаем проблем.

Не знам как бяха кабелите за сензорите на горивото. Уш немеца у по-умен от мен... Ама ги направил да могат да се разменят буксите, даже да се обръщат. Сега съм ги включил как ми дойде, и въпреки това показва на таблото вярно. Но ме къмнява дали прехвърлящата помпа ще заработи когато трябва. На буксата от инсталацията има Четри кабела, Два дебели и Два тънки, във всеки един сензор отиват по един тънък и един дебел.

Ако има схема някъде. Може да я пейстнете тук да се ограмотя поне малко.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня от кога не бях се смял така.Иначе браво за ентусиазма.

Редактирано от sun4o1982
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се търкаля вече(пробно) 20км, с ново масло, филтри комплект,реглаж предница и задница, нов антифриз. Странно, акумулатора дава признаци на реанимиране...до кога...не се знае. Остана гуми и застраховка ама финикийците биха отбой, та ще се чака още 20дена за парада.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сондата на резервоара защо просто не я извади цялата ми разглабяше в резервоара? В моита нямаше нищо плашещо при условие че чаках апокалипсис като гледах какво дърпане беше след смяна на горивния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗАщо, защо...,  не се ли сещаш? Ако знаех как нямаше да работя по индиански,

 А горивният филтър се пълни преди да се сложи на маркучите, може даже с помпичката  след филтъра без да се връзва към ГНП. Идеята е да се напълни филтъра за де не се помпа и обезвъздушава после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Помощ хора, омазах се днес, и не мога да се справя с проверката на тайминга.... не знам какво търся и какво да гледам???post-93099-0-23678700-1444578476_thumb.j

 Седи  точно под зелената линия, 0.2   , когато почне да се измества предварението скача над зелената линия... два пъти виждат се точките, после се връща и седи там. Като пусна проверка на аванса на помпата мърда от 0.2 до 28.6

 Дайте по точни данни какво да гледам и колко трябва да е.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо такова трябва да е .. това е сегашната ми центровка но нямам с диаграма което ще рече -1 -2 градуса да я направиш ( да е между синята и зелената линия) на загрял мотор 80 С

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е точно както на последната снимка, поне това си спомням.post-93099-0-23607500-1444579856_thumb.j

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то това нищо не значи най-добре като пуснеш диаграмата да гледаш както ти казах да е между зелена и синята ... това на снимката не е точно и не е показател просто ти ги дадох да се ориентираш грубо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще се прави клип явно, че по снимки нищо не се разбира.

 Пък ако не е добре центровката...Как ли се прави корекция....пак нагазих в калта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи ако ще си по спокоен,но като си правиш центровката пак ти казвам гледай жълтата линия която се мени да е между синята и зелената. долу на ваг кома трябва да пише -1 - 2 градуса.

 

центровка се прави като свалиш пластмасовите капаци отляво и развиеш леко шайбата първата която върти помпата с ремъка и мести с милиметри наляво надясно.. това е цялата философия. развива се с шестограм 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е 0.2-0.4 все се надявах да се коригира с VCDS ама найсе.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е на горната граница което е към зеленото незнам дали е проблем да остане и така но всеки казва за нашите кошници да е по към средата. трябва малко да отвие 3-те болчета и да мръднеш колелото посока към помпата (наляво за да падне малко центровката) след това стяг и пробваш пак и така докато ти хареса

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно до зеленото е , на една идея под него., Пали лесно, днес даже запали с скапания акумулатор на 9волта.

   Мисля даже да не го пипам, от камионите съм научил, че по-голям аванс(1-2градуса) дава твърда работа и малък разход, но трудно палене зимата.

По малкият аванс обратно.Мека работа и лесно палене, но по-голям разход.

 Та по тези данни мога ли да  се надявам, че при мен предварението е възможно максимално допустимо.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и така става да си я оставиш пали си и върви няма никакъв проблем. аз до преди сегашната ми центровка бях като с твойта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ви препитам друго- щото намаляха осезаемо нещата за ръчкане по душегуба, а се чакат финикийците да  ме споходят.. Та нямам нищо за душегубене, а се чудя къде да ръчна, пусто ме сърбят ръцете...

 Та щракам си днеска в компота и какво да видя: утъмнително ми се мъдри надписа УРОД.... защо така???

Само при мен си е тази болест или е масова напаст. Уж компота вика нормално е няма ерори ама що е уродско.

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 8D0-907-389.lbl
   Part No: 8D0 907 389 E
   Component: ABS/ESP allrad      D56  
   Coding: 06257
   Shop #: WSC 02325  
   VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-5072

No fault code found.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148905&page=4         е тук има една тема за центровката на 2.5 тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам от къде се настройва аванса на помпата, ама къде и как се гледа в КОМПота не ми е ясно.

А за да го докарам, трябва да мога да компотирам добре, та там не ми се удава, не , че друго ми се отдава ама това хич.

 След толкова питания, и гледане, не знам какво означава това.

Има стойности(указания) под измерваната  стойност в  VCDS ама ме шашкат с това  BTSD, ATSD   зелена линия, бенбена линия или как беше.

 Ако знам какъв ми е аванса в градуси, и колко трябва да е преди  ГМТ. ще си го наглася. На времето имаше едни осцилоскопни лампи и белези... Къде, къде по кадърна работа. Сега гледам на пет места и накрая така съм ошашкан, че не знам колко е реално аванса. Утре ще снимам клип с всичките тестове та да си кажете мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 2.5 не се гледа тди тайминга а на basic settings на 4 канал се гледа.на  late трябва да е към 2.0 ATDC 100.2%(при мен е 1.4) и  на early 15 BTDC  20% това го дават заводски настройки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...