Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мога ли да карам ден два така,че естествено пак в най подходящия момент се предава

Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk

Имам оферта за оборудвани глави от bau,но май ще чакам да видя моята карантия на какво дередже е

Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само Ванга можеше да каже, ама нямаш късмет, отиде си преди да ти каже.:hilezh:

Сериозно. Карал съм корса с крив клапан половин година. Ама изпускателен и си пърпореше в ауспуха. Нито вал скъса, нито стана нещо друго.

Тука обаче е друго, има вероятност да няма горене(или много лишо) в тоя цилиндър и нафтата да отиде в картера. Дали ще промие маслото по стените на цилиндъра...божа работа. Дали ще го разреди до толкова, че да не маже.:nixweiss:

И се молиш да не захванат разпределителните валове някоя излетяла кобилица и да счупи нещо друго. 

П.П. 

Очаква се че неработещите клапани ще натрупат сажди по стеблото и ще станат лениви или даже останат (блокират)отворени когато смениш валовете и проработи всичко.  

А това въобще не е хубаво, ама Ич.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ivanparvan написа:

...

Имам оферта за оборудвани глави от bau,но май ще чакам да видя моята карантия на какво дередже е
...
 

 

Няма какво да чакаш, вземай и слагай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На свалени глави е задължително да се сменят гумички и да се видят водачите, и  шлайфане на клапани и челосване. В комплект с гарнитури, и труд, цената може да надмине 1000лв-1200-1300. Ама си струва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако до 1300 се наместя с матряла и работата ич няма да го мисля....
Направо се видях в чудо чакат ме 1000км за уикенда и нямам резервен план...1a8e545b9506a85fa737effe2313d399.jpg

Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мечка страх мен не страх....
От нямане на къде си я карам.
След 300км пробег по магистралата със 110 не посмях повече,тая сутрин на студен мотор викам да погледна пак през шпионката.....
И последва няколко минутно чесане зад врата...
Не знам камерата ли не снима добре или аз съм почнал да халюцинирам. Ни помен от лилавия оттенък по вала.
Викам да запаля.....и тракането на буркани го нямаше.
Незнам може всичко да е станало на кьопоолу вече.51fffd290701d4db92db1f07017771f8.jpg2c28482a277cc692b1a78c8f7e65936e.jpg

Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Здравейте на всички. Наскоро закупих A6 2.5 tdi 180hp quattro с проблем в помпата. Майсторът не го знам какво е правил, но накрая е сложил механична помпа, не знам от какво. В момента колата върви само в ниски обороти няма никва сила във високите. Това, което искам да направя, е да я направя както си е била, но не знам каква помпа трябва да взема, тъй като има номера, с които трябва да се съобразявам, а нямам представа каква е била оригиналната. Та въпросът ми е какво точно е значението на тези номера, с какво трябва да се съобразявам, с така нареченият "компютър" - ECU ли? Двигателят е АКЕ. Благодаря много предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...