Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Пълна глупост е този РАР - за какъв ... трябва да инсталираш цяла програма, за да гледаш това нещо (снимки от ръководство на руски) точно на .djvu? Аз същия файл съм го конвертирал в ПДФ. ETO

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сори....това имам-това давам..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази програма разбрах, че се сменяват ремъци на 120 00км  :verweis:  малко множко ми се вижда.

 И още...чудих се защо не изтича всичкият антифриз?!?! :lupe:   очаквах поне 10литра ама не Чичо е спестил 4л. още при проекта.. :stupid: .И сега си джиткам с 5литра концентрат 1вода.... Скъпарска работа. :hilezh:

 Клапана на филтъра е за налягане и е връщащ излишна нафта.... ама като Чичо е спестил подкачващата помпа още в германско..... :hilezh::wall::steinigung::stupid:

 

post-93099-0-32930600-1446101296_thumb.j

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На толкова се сменя комплекта сложен от завода. Следващите смени дори с оригинален комплект са на по-малко километри  :hilezh: по спомен 80 000.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

3месеца вече... пробвана е при всякакви условия и натоварване...

Странно. Не отказва и не съм донастройвал нищо след ремонта. Даже центровката си върнах на 0,0 веднага след пробите. До сега само нафта и газ до ламарината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

днес смъкнахме капаците на главите заради теч  и кво да видим ;) 6 кобилици ги хванала липсата :) как може да са изпадали пък да няма никаква промяна във варвежа освем че мотора беше по шумен като е студен  :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха и аз минах по същият път миналото лято,но не заради теч а от любопитство и кво да видя също 6 бр бегали.и при мен нямаше никакви симптоми даже преди това на връщане от морето си карах с 210-220 без никакъв проблем :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуба си му трябват по-солидно количество липсващи кобилици за да се усети :D До тогава си бичи все едно нищо му няма  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те това се казва мотор :))))) И аз го ядох същия.Свалихме капаци за смяна и олекнах с 1000 лева :))))) От тогава НИКАКВИ ПРОВЕРКИ!Трака си перфектно :))))))

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз вземах частите на добри цени, тя жена ми работи в магазин за части , кобилици , повдигачи , пулчета гарнитури за капаците 6л масло кастрол 5w30 , датчик за нивото на маслото, маслен филтър всичко за 610 лв, добре че валовете са оцелели ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква марка са.аз взех колбеншмид на 460 всичко(кобилици,повдигачи и пулове) и при мен валовете бяха добре

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте цена за всичко, аз гледах за последно преди време в немския ebay целия комплект за около 500 евро. Ако в БГ го има за горе-долу същите пари предпочитам да си го взема оттук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с отстъпката едно приятелче ми ги дава 1100лв колбеншмид (комплекта с 4вала кобилици повдигачи и тарелки)от ТЕХ-КО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30% мисля че беше.също ако имаш познат с членска карта от КГА и там е толкова

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато можеш попитай го колко излиза всичко и кажи да сравним цените :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойте са на ина кобилиците и повдигачите, а тарелките некфи нз, нямат марка ;) иначе валовете на феби са по 204лв 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли как да се разбере дали има паднали герой без да се свалят капаците. на моя душко всичко му е ново но ми е интересно какво е става вътре. Тия който се виждат през капачката на маслото са като нови все още. Чрез параметри от Ваг-ком може ли да се прецени дали всичко е на място.

Не ми се иска да отварям капаците, че после пак нови гарнитури и нее гаранция, че няма да сълзи.

Струва ми се че е малко по шумна но незнам дали нее от температурите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да разбереш, само ако махнеш капака. Иначе колега PLAMEN_79 - моя познат не работи там, просто ползва голяма отстъпка ако пазарува във въпросната верига. Т.е. колкото струва комплекта за краен клиент - намалява се с 35-37% и това плащам аз ако отида и ползвам неговите данни. Не ми се занимава да им звъня, ако ти се разправя питай ги по телефона и можеш да направиш сметка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...