Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Тази отстъпка е от краѝната цена, цената за клиенти. Ако една част струва 200лв реалната и цена е 100лв с отстъпката я вземаш на 165-170. Преди съм вземал от един колега от форума например за накладки на Ате ми дава цена 180лв която е препорачителна за магазините, той ми ги даде за 128лв, наскоро проверих реалната им цена = 91лв това е цената на която ги вземат търговцете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

днес вземах колата с нови кобилици повдигачи , вече звучи много по добре. Работи супер тихо като 1.6 фси :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Времето се затопли и са ме засърбяли ръцете за чоплене...

 Пък и Душегуб жално трака самотен.

 Така да се каже имам желанието за подмяна на разпръсквачи. Чистене, добавки..тинтири минтири ...не помага. Козата се оказа мъжа, и тате се отказа...

Ама и как да помогне, като явно има механично износване на иглата в разпръсквача .

 При първоначалното тестване, ме предупредиха, че дюзите ми на са в норми... последва слагане на добавка...поради друга причина(отказ да пали).

Причината за паленето е отстранена(уж) ама с дюзите  явно не се получава номера. Или пък  причината е на друго място.

Та какви са симптомите на проблема, и предпоставките(според мен).

 Аванс: 0.4BTDC

Показания умна дюза: 97Ом на студено и 127Ом на топло.... е тука това не го разбирам що тъй????

Дюзите преминали през Супердизел(на околомръсното) и върнати с думите: вече работят...Ама що ли не им вярвам. Нагара и дифтхунгите си бяха по разпръсквачите непипнати...Тоест взеха ми сто лева за гардероб на дюзи...Е не много, за 7 дни като ги разделиш на 7 дюзи...Все пак са им оказвали нужното внимание в багажното...

А показанията на дюзите варират от :

Топла един цилиндър-1.80 и друг на +0.57

Като поизстине -1.37 друг +50

Интересувал съм се за верността на показанията от алгоритъма на компа(VCDS) за показанията на 13и14 канал... Ми не показва вярно...Алгоритъма мери отклоненията в работата.Не мери реално преминалото гориво. А през Душо не да не преминава гориво

А и за дюза се съди само извън мотора на проверка.

Както си личи...си търся предпоставка да ги сменявам..... Даже съм решил да ги поръчам  разпръсквачи от Doctorec и Pavelist.

Колата пали без значение на темп, не прекъсва, не пуши, върви идеално, разхода е нормален.

Ама с умната дюза удрям греда...700стотака ще ме жулят ...Но не там е проблема, а в това, че се продава в комплект с разпръсквач. Обаче тоя разпръсквач ми е излишен....

Може ли да се намери нова умна дюза без разпръсквач?!?!

Явноо трябва да се мери и компреса...може и там да се е скрило зайчето...

Ама като си спомня как хубавичко Викторчо се е лепна на гарнитурата... Трябва с канго да отлепям капаците на главите.

 Та въпросите остават два:

Умна дюза показания 97Ом студена и 127Ом топла

Вариант за магазин или друг начин за придобиване на умна дюза без разпръсквач(нова).

 

А иначе съм в очакване на цял ремонтен комплект спъначки.....

Дискове,накладки, водачи, маншони, гумички...каквот се сетите...  И на стругара каса бира.

Естествено, не съм пипал и разглобявал такова животно, още по-малко пък съм кадърен да го направя. Но пък ....имам чук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти може би, но Аз...не позволявам на друг да ми открадне удоволствието от това да направя  нещо....което преди това съм счупил...

Та и имам интерес, любопитство и желание да се науча като си го направя сам. ИИИИ как хубаво звучи.

 

  Гледам няма отговори по основният въпрос за инжектопляктора... май квалификацията на форумните щпецове се равнява на моята....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно ми е откъде ти извира тоя ентусиазъм    ^_^  Май си решил да му стъпиш на "врата" на душко  успех....много не успяха :flehan:

Душегуб.bmp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

От това да разбирам ли, че дюзата може да се върже на осцилоскоп по време на работа?  Да се провери какво показва?

 Ако е тъка към къде да се насоча...

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпротивлението трябва да е между 90 и 120 Ома, на топъл двигател може да е с до 20 Ома повече. На контакт напрежението на буксата трябва да е 3,2V. На работещ на празен ход двигател можеш да свържеш осцилоскоп, сигнала е като на осцилограма "5": http://www.radioradar.net/files/Image/repair_electronic_technics/autoelectronic_repair/audi_a4_bosch_edc_15m_4/pic6.jpg.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мерси, излиза, че си е в ред.Но защо се коментира, че трябва да е над 100 Ом пък и тая разлика студен-топъл ме хвърли в тъча.... остава само да се сменят разпъсквачи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така го дават руснаците, на тях им имам доверие :D А и със затоплянето на мотора и съответно намотката - съпротивлението й може да се промени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сетих се, че има вариант, ...съпротивлението да е в норми, и въпреки това да не работи коректно сигналната дюза.... Отново съм в изходна позиция.

Абе ще се дават едни пари, ама треа причина да си го оправдая.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, винаги го има този вариант. Съпротивлението е необходимо, но не достатъчно условие за коректната работа на дюзата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така...частите са тук. 

Цената е добра...за това приемам насоки и съвети за тънкости при ремонта.

Въпроси колкото щеш, дали трябва да сменям и гумички на горната помпа? Трябва ли нещо специално при обезвъздушаването заради ABS помпата?

Трябва ли да знам нещо при монтаж демонтаж на  механизъма на ръчната? После трябва ли регулиране?

Особености и реглажи при монтаж на водачи...възможност за повличане на резби и къде?

Някакви специални инструменти?

 Ако съм пропуснал нещо  за закупуване ...казвайте.

 Ако има даже в тубата филмчета...ще е доста ограмотително за индианеца!!!!

 Помагайте...че  треа да купувам струг вече..

 

 

 

20160314_080636.jpg

20160314_080711.jpg

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я чета тая тема и се възхищавам на ентусиазма ти, ЕВАЛА!!! Направо ме сърби да те питам дали ти се занимава с един кофти за мен проблем, за който не искам да се доверявам на сервизи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удоволствие е когато счупиш нещо свое... но когато е чуждо е беля... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, знам. Ама пусто като не съм сръчен в ръцете.... Айде за електроника нямам ядове, ама по двигател, нищо не става от мене :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, ще пиша в тази тема защотот коментиращити в нея са доста компетентни и всеотдадени на душегубите. Преди 2 месеца (5000 км) смених 4 вала, кобилици, пулчета, повдигачи ремъци ролки, всичко тотално. Преди 1000км усетих един доста дразнещ шум в купето идващ от задната страна на мотора, все едно вие стар климатик. От 3-4дни колата на топъл мотор понякога пали трудно. На студен пали от раз, всички подгревни сменени и те преди два месеца. Да отбележа само единия вал беше подкопан леко. Моля някои ако има някакво предположение да сподели. Не се намирам в България иначе щях вече да съм отишал в сервиз.

Редактирано от Chanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за шумът... може да е от спукано сединение, може да е от турбо, за вакумпомпа...не съм сигурен. Това, че не пали топла е за голямо притеснение. Може да е свършила курса помпата. Корпус, клапан дебит. Все такива ефкинджос неща. Закачи я с вагком да видиш какво ще си каже. А на топъл мотор когато откаже да пали полей внимателно с 2-3л студена вода помпата и пробвай пак да запалиш....ако има промяна...ясно е. А хората дето ремонтират помпите работят и с куриери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-безболезненото и първо нещо което можеш да погледнеш и направиш е да си обслужиш стартера.Втулки,четки,четкодържатели.... И при мен имаше проблем с не паленето.Обикалях сервизи и всички казваха и плюеха прословутото наше ВП44.Отидох и си обслужих стартера и вече близо две години проблем нямам.Ремонта няма 100-на лева така,че това е най-малкото което можеш да направиш.Ако това не помогне започваш да търсиш проблема на друго място.Евентуално можеш да провериш и температурен датчик,защото ако ти дава висока температура,подава сигнал на помпата и тя подава по-ниско количество гориво.Не тръгвай веднага с ГНП.Това е моя съвет.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е на топло...какъв темп. датчик?!?! Ако затяга стартер ще върти трудно или даже въобще ще отказва да върти Проверката е с волтметър: при парене не трябва да пада под10 V. А човека пише, че само паленето е проблем.  Най лесно е с водичката...Охлаждаш VP44 и ако запали по-лесно е ясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и този датчик създава проблем.При мен въобще не си въртеше трудно стартера и за това всички твърдяха,че ГНП-то е проблема но никой от тях не знаеше,че въпросното ГНП е със сменено авансатарно бутало,нова електроника и всички гумички и гарнитурки по него.Изпробвано на стенд и калибровано в Бош сервиз.Най-лесно за всички е ГНП е проблемно!Е да ама не винаги!Колегата сам си знае.ГНП -то е най-лесно да го провери.Отива в оторизиран БОШ сервиз,пускат му една качествена диагностика и е готов.25 лв и ще знае къде му е проблема. :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Завръзва се безмислен спор...заради това че не четеш. Човека пише какво е сменил. Никъде не е казал, че е сменял авансатор или нъобще нещо друго по vp44. Второ. Проблема е на топло палене. Тогава не играе темп датчик. Каквато и темп да показва тя не е влиателна за топло палене. Трето човека е в чужбина и няма възможност да си прави експиримет със сервизите щото там се работи по друг начин...направо замяна и главата до кръста. А ако стартера затяга във вагком на 19канал има запомнено последно палене: обороти, количество гориво аванс и температура гориво.  Може да се провери дали има регистрирана грешка  нисък волтаж терминал 30. И тогава да се съди за евентуален пробрем ако са ниски оборотите на палене и никък волтаж на терминал30... 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...