Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

И аз си мисля че е от вакум помпата точно там отзаде е, за турбото съм на 100% сиг че е перфектно, няма луфт нема масло. Колата само като загрее пали на 3-4секунда волтметъра показва 12, акумулатора го бях замервал беше на 94%. Скоро си купих нови гуми и сменях тук, за смяна ми вземаха 85 € и реглаж на предницата 60€. Страх ме е от тези сервизи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мисълта ми беше,че това е най-малкото което може да направи за да подобри евентуално паленето си.Никъде не съм казал,че си е сменил всичките карантии в ГНП-то и за това по-добре да търси проблема другаде.Аз не споря и не искам да споря особено с Душегуб оънъри какъвто съм и аз ? Ние сме тук да си помагаме а не да се обиждаме.За съжаление има и много които са тук и се перчат без да са имали такъв автомобил някога но са чули от на комшията неговия комшия та на него чичо му,че били големи боклуци.И така.... Успех с отстраняванего на проблема и дано да не ти бръкнат надълбоко в джоба,че като знам колко им е евтина подръжката....

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тубата съм попадал на клип за откъснато парче от ламелите,(пластините) които са в генерацията,  от там в турбото...и кашата готова. Това отпада като вариант щом си проверил турбото.  Може да е пръднала някъде по изпускателни тръби или меки връзки и да създава този звук. Но я закачи на  вагком да видиш дали ще изпее нещо.  После ще се умува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loshdancho Направо ме възхищаваш от ентусиазма си...и аз си купих накладки сега ще си взема дискове само предни и искам да са от големите че да спирам бързо,и по темата в тубата има много клипове как се сменят дискове накладки ала бала и специално аз гледах за ръчната няма никакво настройване май само едни пружини и скобички те си имат място и това беше а и го гледах защото моята скърца :wall: а и не искам да спамя в темата ако имаш желание и време чукни ми на джи си ема да те питам за нещо страно което ми се случи оня ден със горивото и не разбрах от къде е проблема поздрави :) 0895660902 Денис

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши тука, тая тема е кърмилото на душегубците,  може пък някой друг да те светне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

losh :flehan:

Понеже тая тема стана като библия на 2.5TDI, да питам някой има ли проблем с пускането на output test в engine на vcds?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loshdancho Щом си казал :) И така зареждам резервоара до половина и се прибирам паркирвам колата само че със предницата нагоре стръмно беше и на следващия ден на обяд паля и ми свети на резерва викам си бахти къде се изпари....та помислих си онази помпа в резервоара така дигам седалката и има 2 малки дупки колкото 2 лева и още една запечатана на 2-те дупки от 2-те страни има кабели на едната няма и се отказах не намерих голяма дупка както съм виждал и после викам да заредя малко и се оправи чудя се от какво ли ще е?Гледах в ELSA схеми има една голяма помпа моите защо са 2 от 2-те страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Каква е колата, модел, и дали е куатро? Даже трябва и година на производство.  Явно има разлики, в самото устройство. Последните имат подкачваща помпа, а преди 2002 само прехвърляща помпа. Това за куатро. Даже сензорите в резервоара са Четри... Три за ниво и един в кошницата, даващ сигнал на компа кога да я пълни. Абе яко е сбъркана работата. Въпти ми се в главата, че през vcds може да се пусне тест на прехвърлящата помпа. Ама къде и как... другият вариант е директно  12B на нея. Само не ме питай кой са и кабелите....въпреки че разглабях..не помня. После друга подробност. Компа усреднява показанията от нивомерите и казва на стрелката колко да показва. Така че може с това спиране в наклон да си го шашнал.  Възможно е да се шашка по принцип... уж се свалял 15бушон да се рестартира...ама не съм пробвал. И накрая може да е и проблем с нивомерите. Износени  пъпки и контактна повърхност на реостата. Това ми са познанията...

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, coresnet написа:

Кой тест?

 

Няма значение нито един не тръгва. Конкретно искам да пусна за N75

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Denyo написа:

Колата е А6 2.5 ТДИ Avant със AKN двигателя 99г. ноември 

20160314_145057[1].jpg

Ха това няма нищо общо с моята трошка.  Много малки отворчетата... при мен са голями като капак на консерва. Колато куатро ли е?  Предполагам, че е а6 от подписа. Или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loshdancho Колата не е куатро но нещо куца в тая кола за модела си е сякаш хем фейслифт хем куатро а иначе си е нормална.....май не можах да го обясня,с 2 думи има много елементи от фейслифт и куатро а си е УЖ нормално А6.....дано си ме разбрал.А по твоя въпрос четох че ако смениш всичко като ще рече дискове накладки и евентуално подмладяване на апаратите ръчната спирачка трябвало да се настрои и ставало лесно поне при А4 е било със една пеперудка под кората за ръчната и от там а за А6 не можах да намеря инфо как е.

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Krisko_A6 написа:

 

Няма значение нито един не тръгва. Конкретно искам да пусна за N75

 

 

 

Аз лично съм нямал, всички тестове си бачкат с възможно най-скапания китайски кабел за 20 кинта. В ECU можеш да пуснеш тест на 004 канал за ГНП, 011 беше за Н75, нали? Пробвал ли си с друга версия на софтуера или друг кабел? Ако си от София ела на някоя сбирка в Неделя и ще пробваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Варна съм, пробвал съм със няколко различни софтуера и кабели, които работят на други коли и затова си мисля, че проблема е в колата.

 

п.п. Сега се зачетох, че при някой коли не тръгват докато работи двигателя. В петък ще пробвам.

Преди 10 часа, Denyo написа:

не е куатро но нещо куца в тая кола за модела си е сякаш хем фейслифт хем куатро а иначе си е нормална.....май не можах да го обясня,с 2 думи има много елементи от фейслифт и куатро а си е УЖ нормално А6.....

 

Колата ти вероятно е '00 или '01 и е с малко по-големи отвори на лупите + електронен часовник на таблото + ако някой е слагал китайски рингове. А за куатрото :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не е куатро резервоара е съвсем друг от описаният от мен. Не е разделен заради задният диференциал. Няма прехвърляща помпа.  А и не мога да вдена какъв е проблема?  Да не би това че като си я спрял в наклон и нафтата се е разляла назад те е филмирало? Та това е напълно нормално за всички течности... и нормално е отчетено от горивомера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да защото половин резервоар ми изчезна някъде и ми показваше резерва докато не напълних за 20 лева и всичко се оправи и старата нафта си дойде стрелката мина половината и си помислих че е от тази помпа та проблема се оправи а и @Krisko_A6 за лупите не съм се заглеждал колко са големи но си свети много задоволително не се оплаквам като другите от лупите и да таблото ми свети в червено и бяло и е със цифров часовник,и колата е 99г. 25 ноември :)

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Може проблема да е в  реостата на горивомера, а може да е и в таблото. Но по принцип системата е направена така, че отчита с известно закъснение...за да няма люшкания на стрелката на таблото. 

Ако ти го направи пак...трябва да се почне от някъде...Принципно горивомера се износва от триенето в реостата. Не помага нищо освен друг...(каквото и да говорят).

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,ще го имам на предвид....а относно твоят текущ ремонт как се развива,чакаме с нетърпение да драснеш няколко реда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуб  се готви да се  ОТлитне и завърне в бъдещето ама преден десен колесник не се отвори, и от наземен контрол на полетите го спряха...до второ пришествие.20160318_170515.jpg.b5e7faa9c437211b0fb120160318_170622.jpg.6d3aee0d5e834d25925b

 

Още в началото  съдебно-медицинската експертизата установи:

множество синини и надирания, охлузвания по спирателно торсовият апарат на всички крайници.20160318_112322.jpg.9dd65d539a063d26717d

 

Артрит и изменение на ставите(кост-арартроза) на предна дясна и лява избутваща става.20160318_121832.jpg.cdbb815592bf6975bd4220160318_121839.jpg.90b591652ccf85b2b6a9

 

Хватателни способности силно намалени в следствие деформираната става.

20160318_121146.jpg.7ad6451076079705e489

20160318_121139.jpg.6b20ed6b16ca1f81d736

 

Нервни окончания в начален стадий на атрофия

20160318_121109.jpg.c049a85358ed2dbbfdc320160318_121215.jpg.7cd8639632ad3df4231b

 

В опорно държащият механизъм се наблюдават качествени изменения и малки скъсвания на сухожилията.20160318_120831.jpg.08709173a36dcb859648

20160318_120843.jpg.7c6ade873101bc60e2aa

 

общо състояние на пациента: будна кома, Поради сложността на финансовата операция, беше изискано да се доставят спешно органи...

Пациента в момената е в реанимацията под въздействието на силно обезпокоително.

Операцията по трансплантацията за момента върви успешно: не се наложи ампутация на второстепенни органи, и  всички  органи за трансплантиране са готови.

Утре  продължава хирургическата интервенция,  Едновременно с трансплантацията се прави пластика на епидермиса, с червен фон дьотен за 10кс+.

 

Лечителят обаче е необразован по темата с ваденето на жлъчката???

Има спирала(вагинална) и то в жлъчката.

та ако може квалифицирано мнение...как процедира с с пинсетите, за да не се разлетят карантиите на това нещо.20160318_170735.jpg.1d27e9d3bcacdf3f63f7

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Малко от процеса, на поставяне на червилото (10кс+ )  Дано не стане селяния голяма.......

.20160319_155245.jpg.efe0be3c707d9e9b4e0020160319_171659.jpg.c1264791f9f64d16837d

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега я дай инфо от крайния резултат,със какъв спрей ги почисти и със какво ги боядиса някакви тънкости в процеса че и мене ме чака цялостно обновяване :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако искаш перфектност, песъкоструйка. Обаче това преди да извадиш буталцата ,  . Аз минах по цигански. С шабър телена ченка и шкурка. Два дена чегъртангелес...  после епоксиден грунд 2-3ръце и 2-3 ръце акрилна боя.  По интересно е устройството на задните апарати. Трябва ключе(вложка) за отвиване на буталцето. И с клещи гарги става...ама има голяма вероятност да го надереш

 Аз си направих вложка от обикновенна 27-ца с флекса я исчегъртах.Не е сложно, трябва да останат две крачета за да влезат в прорезите на буталцето.Има и специален инструмент ама струва 50лв... а за един път ползване...

Трябват и специални  дълги зегер-клещи за да се разглоби задното буталце и механизъма на ръчната в апарата. Тях обаче си ги купих...не става причерепарване. Буталцето и механизма на ръчната работят в комплект като тресчотка. Внимателно се разглобява буталцето...има доста каратии в него и са под опледелен ред. А най-отпред има гумичка пред механизма . Другата част е в самият апарат. Там също има гумички. Маха се зегерката(от горната снимка) отвива се гайката на лостовата система за ръчната (малко се отвива)и се подлага подходящият ключ(24 звездогайчен) между апарата и лосчето. С почукване върху вече охлабената гайка на  няколко пъти с последвако на ново охлабване на гайката се вади оста от шлиците и изпада целият механизъм. На алуминиевото тяло остават две гумички(един О-пръстен и един маншон) вежду тях има бронзова втулка. Нея също я смених...имаше я в  ремонтният  комплект.  Сглобянане по обратният ред. Като се внимава прореза на механизъма на ръчната да уцели щифта в цилиндъра. Иначе няма да може да се сложи зегерката. Лостовата система не може да се обърка...ако се обърка, не може да се сложи жилото. Пък и трябва да се гледа кое от съде и как  се разглобява. Ама щом аз се справих...въпреки, че бях събрал всичко на куп...не би трябвало да е трудно. Самото сглобяване на буталцето става с натиск и въртене Но трябва да е точно центрирано през цалото време. Иначе може да блокира или задере....Апарата при мен е Лукас и е алуминиев а буталото стоманено. 

Предните апарати са елементарни. Буталото се избива  като в едно трупче се бие апарата докато не изпадне буталото. Сглобих го като вкарах дръжката на чука в буталцето (което беше завлезнало малко в цилиндъра) и в комплект с апарата почуквах в земята. Дръжката на чука отдолу като водач и дорник ,апарата отгоре като тежест.... 

Това е от мен.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за информацията,аз за сега само предните ще ги обновя после като събера средства и задните :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуви, търся човека доктор!!!

Душето стигна до момента на нервен срив... ми заключва се от страх като ме види..То не че няма защо, ама пък чак толкова страхлив да излезе...не съм го очаквал.

Историята със заключването започна като на шега. шега, шега..ама на мен гъза ми е гол...Та започна да ми харесва, е то нали до 172 пъти не се брои...

Ама  викам да не се стига до там.

Та активирах си автоматичното заключване на страничните порти, и като тръгне(щото е голяма сила и тръгва бързо) се заключват на 15км/ч. Да не земе се Оплаши персонала и хукне по време на полет. Да ама в началото на драмата с паленето(ехеее там в началото на темата) бях принуден да го изнасилвам да пали принудително...То това изнасилването като е споделено..си е хубаво нещо, ама Душегуб опърничав. Крие се между колите и не дава да го ръчкам...

Обаче Хитър Петър ми е брат...А па Я съм на тариката малкото.... Та прилагам стратегическа тактика неочаквана от Душето.

Връзвам го с един колан, и го закачам за камиона.

Влизам и давам на контакт и слагам на неутрална(N)

После като магаре на мост го извличам наказан пред целият паркинг..да му видят срама.

Е точно в тоя момент Душето получи нервен срив и си заключи вратите от страх.Честно кълна се не съм го дърпал силно...полекичка, да не го уплаша... ама на...Инат ли е що ли е...ФАКТ: с 0км теглене без шофьор и на контакт си щракна вратите, та бях принуден да го онождам анално пред целият паркинг(единствено отворена остана вратата на багажника).

Веднагически деактивирах автоматичното заключване..сега пасажерите могат да слизат и се качват при всякаква скорост.

После му свалях волана...естествено без да свалям акумулатора...Иначе не е интересно...Няма я тръпката  да ти гръмне ербега в лицето.

Обаче нервите са си нерви...веднъж изнасилен помни като слон гадината и направи опит да ме убие докато го слагах на крик да му сменявам подковите!!! Рипна от крика върху мен и то на два пъти. Не стана: бавен е ...ДОКАЗАНО.

И докато го вдигах треторно с крика...то мъртвец вдига ли се?!?! Дистанционното ми беше в джоба...

Отново чух вопъл на страх от наказание...и отново си заключи вратите...Може пък причината да е в мен?!?! Ама накрая пак беше оноден през багажника.

Простих му... доброДУШЕН съм, и душегубен също..и искам да му помогна да преодолее страховата невроза, която му докарвам... съзнателно.

Та човека доктор ако ме чува....ПОМОЩ! Проблема се задълбочава. Миналата седмица реши да си светне сам плафоните по време на движение(предполагам също от страх) за да ме наблюдава по-добре, ми то тъмно не вижда гадинката и не знае какво да очаква от мен. Мъчих да ги изключа...ама не стана, и  не светеше за отворена врата на таблото.

Плафоните угаснаха с задействането на фабричната аларма.

От тогава не го е правил...страх го е да се страхува вече...

Реших да го закача на системата...да видя кво знае и  за кво ще ме моли...

Ето резултата: Моля човека доктор да даде диагнозата за симптомите.

 

централно.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...