Jump to content

Вода в краката на водача


ltr

Recommended Posts

Здравейте съфорумци , имам смешен но и неприятен проблем, моля ако някой има идея да сподели.

 

Та при по- обилен валеж и спряла кола ( както и при автомивка ) в краката на водача се насъбира вода ( която не е кой знае колко , но ако обема на дъжда е голям и локвата става значителна ). 

 

При преглед не виждам очевиден теч от някъде , изглежда по-скоро като че ли се стича по корите от някъде. 

 

Ще бъда много благодарен ако някой има идея или е решавал подобен проблем да сподели евентулното решение.

Колата е Ауди А6/4Ф 3.0 ТДИ 2005 

 

Благодаря предварително и поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш модул за телефон час по скоро вдигай мокета в шофьорските крака и извади кутията  под мокета.Ако има модул вътре 100% вече е леш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От двете страни на предния капак,близо до стъклото,има канали за оттичане на водата при дъжд,и постоянно се пълнят с листа и боклуци и се запушват,и в резултат водата се събира и влиза в купето през дупките за кабелите.Обикновено това е причината,провери ги тез канали за водата,100% са ти запушени,продухай ги с въздух,или бъркай вътре с някаква тел,и виж дали ще се реши проблема.Предполагам да си ок след тази процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула за телефона е в доста приятна кутия и ще му е трудно да се намокри, но е хубаво да се провери за щети, най малкото за да се изпере мокета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази приятна кутия се пълни до горе и се оказва хубав басейн...повярвай ми доста такива кутий съм чистил :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горят си модулите за блутута с лекота. Сигурно колата е със сменя о предно стъкло и са си оставили ръцете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна ли я имаш колата?Отскоро ли се пълни с вода?Ако е така,едва ли ще е от стъклото.Нещо сменял ли си отпред под капака.Аз смених задния стоп и ми се напълни багажника,казаха стъклото било пропускало,пък то от стопа беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се махне гумичката, която е като дросел за оттичащата вода до ТЕЦ-а под кората на чистачките. В България повечето коли седят на открито и се събират листа и се запушва дренажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите нямах време да погледна , но тези дни ще го направя според вашите съвети и ще разкажа какъв е резултата.

За информация - има шибедак и него обстойно го прегледах за някаква влага ( първо в него се осъмних ) но всичко беше сухо като пустинята Сахара :) , но това което ми споделихте за болкуците ще го проверя и ще споделя.

 

Благодаря още веднъж за отзивчивостта и поздрави на всички !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Авант съм чел, че тръбичката за течност към задната чистачка прави проблем, отделно тръбичките от шибидаха също.

 

Във двигателния отсек има само 2 дренажа, от двете страни на клапана за парното нали?

 

Има едно видео във тубата, един как ръга една тел под самите чистачки, че даже и тях свали за да отпуши някакви дренажи. Аз лично не съм виждал отвори под чистачките.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва скоба за вадене на лагери. Преди това 2-3 вечери да спи накисната резбата с някакъв препарат за клеясали болтове, ама нещо силно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите чистачки излязоха супер лесно като ми сменяха предното стъкло като докарах колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми превъртя резбата на скобата за лагери от зор, пък беше хубава. Добре е да си нагласите след това чистачките по схемата, като се мери когато не са във по-горното положение(на всяко второ задействане се спират малко по-нагоре, за да обърнат перото).

db698d26d9a4697ca024603b5f2279f6.jpg

И все пак по темата, под чистачките няма никакви дренажи нали? Само пред тях 2те дупки до клапана за парното.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното е при клапана на парното, другото е под сервоусилвателя на спирачките. Ако искаш да отпушиш това при сервото, трябва да открехнеш пластмасовия капак при маншона от лявата страна и да бръкнеш навътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

 

Ако все още не си си решил проблема, предлагам ти да провериш уплътнението под черната кутия с кабелите и буксите от купето към двигателния отсек - оградено в червено на снимката (мисля, че се води електрик бокс ). Процедурата минава през сваляне на чистачките. Теча идва най-вероятно от там, а насъбрали се листа само го усилват и учестяват, но не го причиняват. Това е много съществен проблем (недомислено от някой инженер), защото от там се стича директно върху едни от най-важните букси в цялата кола (кабели за компа на двигателя, дюзи, аларма, климатроник и т.н.). С течение на времето кабелите ще клеясат, ръждясат и ще се скъсат. Отделно е страничния ефект върху блутут и електрониката под седалката.

Просто свали основата на кутията, почисти и сложи хубаво уплътнението и затегни уплътнението и основата на кутията към купето и направи тест преди да сглобиш.

 

post-54994-0-76922800-1443655899_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...