Jump to content

А4/В7 шестограм маслена помпа


Krasio74

Recommended Posts

  • Отговори 107
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да попитам запознатите: -При двигател 2.0 TDI 170 коня, който се слага на Q5, има ли го този проблем с този шестостен?
Двигателят същият ли е? Понеже не виждам подобна тема в раздела на Q5, а се оглеждам за такава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, moto_fan написа:

Те ти доказателство ве Бузко . Сменен шестостен

И аз имам снимки и това нищо не доказва, освен че не си поддържате колите или по скоро няма превенция. 

Оправяйте се както решите, на моите коли, тези които ремонтирам и нося отговорност залагам на превенцията и добрата поддръжка. 

Цитат

 

 


 

 

 

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Снимката не е на моя кола, просто приеми че съм виждАл неколкократно подобни и съм съвсем добронамерен, тоест бях. 

...ше изпадаш ли в детайли за уникално, безкомпромисната поддържка на твоЙте кършове или тези които ремонтираш , или ти ходиш да ги освещаваш ,водиш ги на баячки или? ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/18/2018 at 19:47, buzzi написа:

И аз имам снимки и това нищо не доказва, освен че не си поддържате колите или по скоро няма превенция. 

Оправяйте се както решите, на моите коли, тези които ремонтирам и нося отговорност залагам на превенцията и добрата поддръжка. 

 

Извинявай, но кажи какво имаш предвид в "поддържането на колата"свързанос този проблем. Поне аз не разбрах каква трябва да е превенцията . Благодаря предварително, защото смятам този проблем за важен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не чакам да се разбие, сменям на около 150 170 000,ако има история колата и е  правено вече след 100 000 пак, вярното масло по спецификация, смяна на максимум 10 000 км, сигурно на 20 от колите, които поддържам съм сменил, до сега няма проблем, там където няма информация веднага сменям, имам кола на 350 000 с 2 смени на шестограм и  1 разпределителен вал. За съжаление имам и такава като снимките по горе, но тя дойде така, един пръст грес имаше в картера и капака на клапаните. Ако искаш да караш, правиш необходимото, нищо вечно няма, караш и каквото стане. Ще направиш помпата, дюза ще се обади или глава. Правя каквото трябва па да става каквото ще. Сегашната ми каручка е на 130 000,чувам вече заветното виене, въпреки че на комон решил се води че проблема е изчистен, вече правих една b8, и турбото и смених, шестограма  ми е в жабката, само чакам прозорец във времето. Няма да отлага , колата ми трябва всеки ден. Само стружки във филтъра да не виждам че тук превенция няма... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Четох с интерес темата и се чудя дали  2.0 CAGA от началото на 2009 е в засегнатите и как мога да разбера шафта как е и дали може превантивна смяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Чак сега обърнах внимание, че е така. КРБ е с ДПФ филтър, докато БКЕ е без. Да разбирам, че БКЕ е за предпочитане?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Слагате маслена помпа ,верига с обтегач и зъбно колело от 1,9тди и си решавате проблема с мазането завинаги,остава същия картер ,запушва се мазането на балансиращите валове на блока и се слага всмукател от по новите мотори които са със същата помпа като 1,9тди,Вече е тествано 30 000км няма проблеми,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте, сигурно е досадно, но не можах да намеря със сигурност дали засяга моя двигател, и за да съм сигурен реших да попитам. Колата е 2006 г. A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 16V 140 к.с. , двигателя помпа дюза с кодировка BKD.  Благодаря предварително за отделеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много добра новина за мен. Много благодаря за което!

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте :)
Някой може ли да даде информация от първа ръка как става смяната на шестограма?
1. Някакви проблеми или неща за които да се внимава при смъкването на картера и валовете? 

2. Двата болта на картера, които са забити в маховика излизат ли лесно и как?
3. Трябва ли да се смъква модула с валовете или помпата и шестограма могат да се извадят и да се смени шестограма само със смъкване на картера?

4. При сглобяването как се зацепват балансиращите валовете?

Двигателя е BLB в  Б7 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...