Jump to content

А4/В7 шестограм маслена помпа


Krasio74

Recommended Posts

  • Отговори 107
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На кирилица се разчита много по-лесно.....а въпросителния знак е интернационален. И.....вече е дъвкано много пъти.....всички 2.0 Tdi помпа-дюза при B7 имат системата с балансиращите валове и привода към маслената помпа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки коментарите по темата се питам, ако по време на път светне индикатора за маслото как да се разбере това дали е от спаднало ниво на маслото поради повишена консумация, или не дай боже, поради коментираната повреда на привода на помпата (шестограма). На мен лично ми се е случвало подобно преживяване, защото бях забравил, че когато сменяха маслото наляха само 3,4 литра с намерение скоро да долея до 3,8 литра. И добре, че тогава не знаех за конструктивния недостатък със шестостена, иначе щях да се паникьосам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой, който е сменял шестограма, може ли да каже освен картера трябва ли да се сваля нещо друго? Ангренажен ремък, защото мисля, че има един капак, който е зад него и пречи?

Мотора е BLB, помпата е с верига. Притеснява ме, че пластмасата с обтегача на веригата покрива шестограма, а за да се свали май трябва да се махне ремъка, защото има един капак зад него.

Ако някъде има снимков материал или видео ще съм доволен. Прегледах YouTube, но точно този момент не го намерих на никое от видеата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магариту трябва да отпуснеш надоле, за да извадиш капака на картера. За шестограма се маха балансиращия вал с маслената помпа през картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама така не може да види състоянието на лагерите на балансиращите валове, от това зависи колко дълго ще ти изкара новия шестограм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид ето това ограденото с червено, което е обтегача на веригата. Свалих картера и стигнах до него и реших че без сваляне на ангренажа няма да мина, а като гледам трябва и зъбното колело на коляновия вал да се махне. Мога ли да се размина с тая гимнастика?

image.thumb.png.23044f6eb3bf6884de0853606be30000.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, Fireblood said:

Вече ти отговориха колега, чети внимателно! 


Кое пропускам?

 

 

3 minutes ago, kpematop said:

Закарай ремъка на белег за зацепване, има засек на балансьора.


А свалянето на обтегача на веригата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само обтегача трябва да се свали, да. Но това в горния му край прилича на болт, който май не може да се развие без да се свали ангренажния ремък, шайбата на коляновия вал и предпазителя отзад. А това ми прилича на голяма играчка.
image.png.8a6acfe6ff63a637c63e5e65b3570596.png
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да си отговоря на въпросите, може да е полезно за някой :)

За изваждане на шестограма на помпа с верига, освен картера, трябва да се свали и обтегача на веригата. А за да се свали той, трябва да се махне ангренажния ремък, както и всичко по реда му, шайбата на коляновия вал и капака, който е под шайбата на коляновия вал и покрива веригата. 

Може и да има шанс да се смъкне модула с валовете заедно с помпата само през картера като се отпусне веригата, но не мисля че ще е по-лесно, особено като сметнем че ще трябва да се "зацепи" и положението на валовете след това.

Моя шестограм беше от март 2017 и беше тръгнал да се износва, което означава, че целия си живот е изкарал при мен след като взех колата.  80 000км съм минал, със смяна на масло през 10 000. С новия нямаше луфт, след 2 години ме чака нова смяна :D

Редактирано от goforit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са износени, тоя шестограм доста бързо ще свърши курса, защото той държи вала и маслената помпа да са в една равнина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте, колеги, от няколко дни съм собственик на такава кола, дайте някой читав майстор да направим тази операция с помпата от 1.9ТДИ и някакви ориентировъчни цени, ако може. Благодаря Ви предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и честита придобивка. 

600лв излиза интервенцията. Ако сам си намериш частите , може и по евтино .

Иначе кажи от кой регион си , за да те насочим евентуално . Да няма да обикаляш цялата страна , само заради това .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...