Mmmiki Публикувано 4 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2020 (Редактирано) BPW имат ли проблеми с шестограма с 1 разпределителен вал ? Редактирано 4 Февруари 2020 от Mmmiki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 4 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2020 На кирилица се разчита много по-лесно.....а въпросителния знак е интернационален. И.....вече е дъвкано много пъти.....всички 2.0 Tdi помпа-дюза при B7 имат системата с балансиращите валове и привода към маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Четейки коментарите по темата се питам, ако по време на път светне индикатора за маслото как да се разбере това дали е от спаднало ниво на маслото поради повишена консумация, или не дай боже, поради коментираната повреда на привода на помпата (шестограма). На мен лично ми се е случвало подобно преживяване, защото бях забравил, че когато сменяха маслото наляха само 3,4 литра с намерение скоро да долея до 3,8 литра. И добре, че тогава не знаех за конструктивния недостатък със шестостена, иначе щях да се паникьосам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2020 Индикацията за ниско ниво е жълта, а за ниско налягане червена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Под червената лампа на Аладин си пише Oil pressure. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Ако е със цветен фис - да. Обаче на червения фис мисля че само пише OIL: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Предполагам, че е с цветен. Най добре е да си провери сигнатурата на важните индикатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Някой, който е сменял шестограма, може ли да каже освен картера трябва ли да се сваля нещо друго? Ангренажен ремък, защото мисля, че има един капак, който е зад него и пречи? Мотора е BLB, помпата е с верига. Притеснява ме, че пластмасата с обтегача на веригата покрива шестограма, а за да се свали май трябва да се махне ремъка, защото има един капак зад него. Ако някъде има снимков материал или видео ще съм доволен. Прегледах YouTube, но точно този момент не го намерих на никое от видеата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Магариту трябва да отпуснеш надоле, за да извадиш капака на картера. За шестограма се маха балансиращия вал с маслената помпа през картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 За смяната на шестограма се сваля само картера.Излиза напред през помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Да, ама така не може да види състоянието на лагерите на балансиращите валове, от това зависи колко дълго ще ти изкара новия шестограм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Имам предвид ето това ограденото с червено, което е обтегача на веригата. Свалих картера и стигнах до него и реших че без сваляне на ангренажа няма да мина, а като гледам трябва и зъбното колело на коляновия вал да се махне. Мога ли да се размина с тая гимнастика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 При мен балансиращия вал беще зацепен със зъбно колело. Тоя филм с веригата не съм го играл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Вече ти отговориха колега, чети внимателно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Закарай ремъка на белег за зацепване, има засек на балансьора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 4 minutes ago, Fireblood said: Вече ти отговориха колега, чети внимателно! Кое пропускам? 3 minutes ago, kpematop said: Закарай ремъка на белег за зацепване, има засек на балансьора. А свалянето на обтегача на веригата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Като гледам веригата няма да е нужно да се сваля, а само обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Само обтегача трябва да се свали, да. Но това в горния му край прилича на болт, който май не може да се развие без да се свали ангренажния ремък, шайбата на коляновия вал и предпазителя отзад. А това ми прилича на голяма играчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 21 Април 2020 Доклад Share Публикувано 21 Април 2020 (Редактирано) Да си отговоря на въпросите, може да е полезно за някой За изваждане на шестограма на помпа с верига, освен картера, трябва да се свали и обтегача на веригата. А за да се свали той, трябва да се махне ангренажния ремък, както и всичко по реда му, шайбата на коляновия вал и капака, който е под шайбата на коляновия вал и покрива веригата. Може и да има шанс да се смъкне модула с валовете заедно с помпата само през картера като се отпусне веригата, но не мисля че ще е по-лесно, особено като сметнем че ще трябва да се "зацепи" и положението на валовете след това. Моя шестограм беше от март 2017 и беше тръгнал да се износва, което означава, че целия си живот е изкарал при мен след като взех колата. 80 000км съм минал, със смяна на масло през 10 000. С новия нямаше луфт, след 2 години ме чака нова смяна Редактирано 21 Април 2020 от goforit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 Погледна ли лагерите на двата балансьора на какво дередже са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 Не съм ги свалял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 Ако са износени, тоя шестограм доста бързо ще свърши курса, защото той държи вала и маслената помпа да са в една равнина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 На следващата смяна, да сме живи и здрави, ще разберем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil307 Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 Здравейте, колеги, от няколко дни съм собственик на такава кола, дайте някой читав майстор да направим тази операция с помпата от 1.9ТДИ и някакви ориентировъчни цени, ако може. Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 Здравей колега и честита придобивка. 600лв излиза интервенцията. Ако сам си намериш частите , може и по евтино . Иначе кажи от кой регион си , за да те насочим евентуално . Да няма да обикаляш цялата страна , само заради това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване