cbg1 Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, Имам проблем, който не мога да диагностицирам. Моля, за съдействие. Накратко: двигателят е 1.9TDI AFN на 265000 км. (1999 г.) Главата беше изкривена в резултат на прегряване и беше ремонтирана изцяло - сменени повдигачи, гуми на клапаните, шлайфани клапани и самата глава шлайфана с цел изправяне. Монтирана е на двигателя с добра гарнитура с 3 дупки. Отделно е обслужена цялата предница с нови ролки и ремъци, както и всички течности. Дотук добре. Работи идеално. Изминах 1100 км с около 60 литра (само извънградско каране сега по празниците). За съжаление, още откакто взех колата от майстора наблюдавам следния проблем (преди не съм го имал никога): при първо палене на студено колата се мъчи, сякаш има някакъв въздушен джоб в горивната система и го изчиства. След 2-3 пъти повече въртене на стартера, пали, оборотите варират за 2-3 секунди и стигат нормалните граници, след което не мърдат. Ако я изгася и пак я запаля, пали като часовник. Ако минат 5-6-7 часа след последно гасене, пак същият проблем. Майсторът ми каза, че може да е от филтъра на нафтата (ефтина хартия, самият филтър беше някаква гадна марка), сменихме го с чисто нов Hengst. Същата работа - пали трудно на студено. Колега ми предложи да сменя пластмасовия клапан над горивния филтър и мисля да го направя. Пиша тук, за да събера още мнения по въпроса. Благодаря ви Редактирано 27 Септември 2015 от cbg1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Грешки записва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cbg1 Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Ако не е пипано клапанчето на филтъра няма да е от него. Има ли със сигурност въздух? Тайминга как е? Редактирано 27 Септември 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) От някъде ти дърпа въздух и ти пада горивото,елементарно е .Огледай си връзките на маркучите за нафта, на горивния филтър от долу има пробка , при мен и беше заминала гумичката , и от там ми правеше тоя яд.Клапана върху горивния филтър влияе на температурата на горивото,няма общо с този проблем.Маркучите на входящата и изходяща нафта към ГНП са прозрачни и когато ти пада горивото много ясно се вижда .Виж сутринта преди да палиш тези маркучи и ще разбереш . Редактирано 27 Септември 2015 от parconi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cbg1 Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Пробка на филтъра ли? Как трябва да е завъртяна? Завита на макс или леко отворена или?Тръбите от/към помпата са черни, за съжаление, от там не мога да диагностицирам. А за тайминга - не съм го проверявал - не би ли следвало да е наред, след като дава разход около 5/100 при 1100 км? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Да,пробката е бяла и е навита на макс,служи да се източи нафтата от филтъра.Моята кола е по стара ,баба на твоята, Б-4 1,9 тди но разликите не са много съществени,принципа на работа е един същ,съответно о проблемите са аналогични.Питат те за тайминга ,имат съмнение да не си в закъснение,тогава колата пали по трудно,хубаво е да го провериш има доста писано във форума по тази тема,потърси ,прочети и всичко ще ти се изясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cbg1 Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Добре, значи пробка + тайминг за проверка 10x Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Еееееее сега.......въздух може да смуче и от други места,просто аз там го открих,но при мен маркучите са прозрачни и това ме улесни,а и бая се озорих докато го открия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 По всичко прилича на въздух в системата. От резервара до помпата вкл. и клапана за излишното горивоНо от къде смуче си трябва ровене. Обикновенно точно там е овлажнило с нафта. Малко, но достатъчно набито око го забелязва. Има и вариант с помпичка и под налягане да се принуди да се покаже точното място. Ще навлажни със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cbg1 Публикувано 28 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Днес прегледах всички маркучи около филтъра и помпата - сухи изглеждат до един.Пробката долу на филтъра е много добре стегната. Това с помпичката изглежда добра идея, ще се опитам да го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 (Редактирано) Виж си и маркучетата за обратната нафта, които излизат/влизат от дюза в дюза. Редактирано 28 Септември 2015 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cbg1 Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Оказа се предварението на помпата. Нямаше предварение и цилиндрите се пълнят с нафта преди да имат нужната компресия, което води до трудно палене и припушване при първо запалване в резултат на неизгорялата нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Този "майстор" който прави ремонта и зацепи мотора ли оправи проблема или друг я донагласи? Най-вероятно ангренажа изобщо не е зацепен както трябва. Както го споменах по-рано ,при условие че нещо не е пипано и не е имало проблем преди това то няма никакъв смисъл да се проверява дори. Пробката на филтъра НЕ Е за точене на нафтата а на вода и утайки!!! Редактирано 5 Октомври 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 Имах същия проблем след смяна на ремъци и ролки. Проблемът се оказа е тайминга на гнп. Колегата zinitoo я настрой и от тогава вече половин година пали от раз, не пуши и не мирише на сурова нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 7 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2015 Е гати майсторите.Всичко на всичко има 3 неща да се проверят и почти никой не ги гледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psps Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 И при мен беше така 1.9 тди АФН. След смяна на ремъци и ролки при спазване на всички белези трябваше да се доцентрова помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Нормално е да трябва да се пипне помпата макар и с малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchi1981 Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 В какви граници трябва да е този тайминг на помпата защото след смяна на ремък и ролки мотора ми стана по шумен и не върви много добреБелезите са си добре но е няма пъргавината от преди това мотора е АФН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 3 мг. На празен ход за горивото и около 55 до 65 аванса на празен ход на диаграмата с ваг максимално близо до зелената линия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchi1981 Публикувано 28 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2015 можеш ли да ми кажеш на кои канали са тези опции Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване