okops Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Най - често сменяния консуматив при мен е именно маншон на външно каре, издържат по година, година и нещо и заминават. Предложете марка?Предварително благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 GKN Loebro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 И те изкарват по толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 При мен GKN-a кара 6-та година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Забравих да спомена, че съм с GKN и точно те се късат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 И при мен GKN изкарват максимум 2 години..последния път сложих некъв китаец за 11 лева комплект с болт скоби и грес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Забравих да спомена, че съм с GKN и точно те се късат Значи толкова са GKN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Сложих японски ,дебели и твърди ....доста скъпи ,но си намерих каретата пълни с вода .Миналата седмица ги сложиш в кофата за смет и взех от ЕВРО 07 СПИДАН.Доста по тънки и пак скъпи ,но ми вдъхват доверие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Точно в петък сменихме по спешност на моята десния маншон. Сожих Lobro, дори се наложи да изчакам 2 часа да ми го доставят пред алтернативата за някакви испански. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 И моите изкарват по около две години,като слагам от препоръчани,като Лобро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 (Редактирано) Аз от една година съм с Вюрт, някакви универсални са, има скоби, грес, болт и още една шепа зегерки и шайби Това всичкото за около 14 лв. GKN го гледах и беше малко по-евтин, но някакси гумата не беше точно гума, а на Вюрт си беше точно гумено Вчера го погледнах още не е мръднало, преди и аз взимах GKN от Ауто+ и година или две и започваха да се пукат по вътрешните сгъвки Редактирано 28 Септември 2015 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Ето ТОВА ти са маншоните 10 години гаранция дават! И са наистина много издражливи (изпробвано) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 (Редактирано) Аз не мога да разчитам на греста, която е сложена при маншона, не и вярвам, че е хубава, за тия пари. Досега съм купувал Spidan, уж голяма работа. Затова предпочитам да си взема отделно MoS2 грес и да я сложа там. Имам странното чувство, че с маншона не дават хубава грес.Може би си въобразявам, но не мога да правя компромис точно с това. Не сменям маншони и карета всеки ден, за да ми е безразлично! Ето ТОВА ти са маншоните 10 години гаранция дават! И са наистина много издражливи (изпробвано)Сигурно ли е това за тези маншони? Редактирано 28 Септември 2015 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 е то грес пакетче си е 2 лева е то грес пакетче си е 2 лева а тия маншони за 6.50 ако са здрави бих сложил другия път ..тва жълтото е малко кофти ама важното е да е здраво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 ..Имам странното чувство, че с маншона не дават хубава грес... Греста в пликчето на последната смяна при мен нямаше никаква разлика на цвят и мирис с такава за карета Валволин - само дето ми се стори малко Малко офф:Възможно ли е всички да купуваме някакви стари и изостанали части - забелязал съм, че и маншоните на шарнирите и на други части заминават много бързо? Онзи ден купих ролка СКФ произведена 2004 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Не е важно кога е произведена ролката SKF, важното е да е SKF, може да е и от 1984г, мисля че това няма да е проблем! Даже е по-добре да е оттогава!Доколкото за греста, тя никога не се определя на цвят и на мирис, според мене! Аз предпочитам да си купя грес със MoS2, а не тая в комплекта на маншона. Щото греста за едно каре излиза 1-2-3 лева, а карето Lobro, оригинала, по инфо от преди 7 години е 200 лева! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 ..тва жълтото е малко кофти ама важното е да е здравоЦвета да не те бърка.Не ги слагаш за красота.Аз съм със жълти маншончета на шарнирите и кУрмилните накрайници вече трета година и още са здрави.Когато се скъса някой маншон на карето и там ще сложа от тях.Да не хваща уроки колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ge2e Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Б4 - проблемна предница? Лечението - полиуретан! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Аз бях ги питал преди,но ми предложиха по-къс маншон,щото нямали същият. Сега може да произвеждат де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване