Jump to content

Каква марка маншони за каретата да избера?


okops

Recommended Posts

Най - често сменяния консуматив при мен е именно маншон на външно каре, издържат по година, година и нещо и заминават. Предложете марка?

Предварително благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих японски ,дебели и твърди ....доста скъпи ,но си намерих каретата пълни с вода .Миналата седмица ги сложиш в кофата за смет и взех от ЕВРО 07  СПИДАН.Доста по тънки и пак скъпи ,но ми вдъхват доверие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в петък сменихме по спешност на моята десния маншон. Сожих Lobro, дори се наложи да изчакам 2 часа да ми го доставят пред алтернативата за някакви испански.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от една година съм с Вюрт, някакви универсални са, има скоби, грес, болт и още една шепа зегерки и шайби :) Това всичкото за около 14 лв. GKN го гледах и беше малко по-евтин, но някакси гумата не беше точно гума, а на Вюрт си беше точно гумено  :) Вчера го погледнах още не е мръднало, преди и аз взимах GKN от Ауто+ и година или две и започваха да се пукат по вътрешните сгъвки :(

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разчитам на греста, която е сложена при маншона, не и вярвам, че е хубава, за тия пари. Досега съм купувал Spidan, уж голяма работа. Затова предпочитам да си взема отделно MoS2 грес и да я сложа там. Имам странното чувство, че с маншона не дават хубава грес.Може би си въобразявам, но не мога да правя компромис точно с това. Не сменям маншони и карета всеки ден, за да ми е безразлично! 


Ето ТОВА ти са маншоните 10 години гаранция дават! И са наистина много издражливи (изпробвано)

Сигурно ли е това за тези маншони?

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то грес пакетче си е 2 лева 


е то грес пакетче си е 2 лева 

а тия маншони за 6.50 ако са здрави бих сложил другия път ..тва жълтото е малко кофти ама важното е да е здраво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Имам странното чувство, че с маншона не дават хубава грес... 

 

Греста в пликчето на последната смяна при мен нямаше никаква разлика на цвят и мирис с такава за карета Валволин - само дето ми се стори малко :)  

 

Малко офф:

Възможно ли е всички да купуваме някакви стари и изостанали части - забелязал съм, че и маншоните на шарнирите и на други части заминават много бързо? Онзи ден купих ролка СКФ произведена 2004 г. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е важно кога е произведена ролката SKF, важното е да е SKF, може да е и от 1984г, мисля че това няма да е проблем! Даже е по-добре да е оттогава!

Доколкото за греста, тя никога не се определя на цвят и на мирис, според мене! Аз предпочитам да си купя грес със MoS2, а не тая в комплекта на маншона. Щото греста за едно каре излиза 1-2-3 лева, а карето Lobro, оригинала, по инфо от преди 7 години е 200 лева!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ..тва жълтото е малко кофти ама важното е да е здраво

Цвета да не те бърка.Не ги слагаш за красота.Аз съм със жълти маншончета на шарнирите и кУрмилните накрайници вече трета година и още са здрави.Когато се скъса някой маншон на карето и там ще сложа от тях.Да не хваща уроки колата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...