ogip Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Понеже забелязах, че едната ми пръскалка за фаровете не работи добре, снимах клипче с много кадри в секунда, да видя какво точно се случва, а после и видях проблема - една от двете дюзи ( те са 2 на 1 фар - за късата и дългата секция) е с липсващ дифузьор (цялата главичка липсва). Ефектът е изпръскване на половината кола и бърза загуба на течност. Направих онагледяващо клипче какво точно се случва на забавен кадър, както и парт-номерата на самите дюзи (за фейслифт). Аз вече си поръчах от ибей, но още не са пристигнали. Ако някой ги е сменял на ц5, ще съм благодарен да сподели опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 (Редактирано) Тази част от пръскалките и по-точно самите пръскалки се държи към основата чрез една пластмасова контричка, която се захваща за зъбците, които се виждат на самата пръскалка. Лесно се сменя. Трябва ти втори човек, който да седи в колата и да пръсне докато не изкочи пръскалката, докато ти седиш пред нея и чакаш да изкочи /приготви се да се понамокриш /. След като пръскалката изкочи трябва много бързо да я хванеш, за да не се прибере. След като я хванеш, втория човек трябва малко да асистира. С една малка права отверка се повдига тази контричка, за която стана дума малко по-нагоре и се издърпва пръскалката. След това се поставя новата и нещата заспиват. Дано съм бил полезен. Едит: При каквито и да било затруднения съм готов да съм асистиращия втори човек Цялата операция трае не повече от 10 мин. Едит 2: Забравих да кажа само, че се сваля капачето на пръскалките, но те се свалят лесно. Ето така изглежда контричката, щото с мойте обяснения даже и аз не си разбирам: Редактирано 30 Септември 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 30 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Мерси много!Това с хващането в движение и умиването на очите го отиграх вече, така разбрах проблема в детайли Ще помисля за асистенцията, че се депресирам като има ес-ки наблизо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Добре де, ще съм с на жената табуретката /алфа 145/ няма проблем ако ти потрябва помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Пристигнаха ми дюзичките, преди 1-2 седмици и да докладвам завършека на проблема: Бях забравил за протегнатата ръка на колегата горе и се мъчих сам. Вързах въженце към лоста за чистачките и дърпах отпред, пред капака, да мога да хвана пръскалката като излиза. Естествено при мен нищо не протича гладко и силния вятър днес затвори вратата, кабела остана опънат отвътре, като държеше дръпнат лоста, докато аз държах пръскалката 4л. течност изчезнаха за минута, а отвертката бе извън обсега на другата ми ръка. Ситуацията ми даде нова идея, която проработи - огледах леглото на ябълката на пръскалката - нищо износено не ми се видя и с клещички извадих от новата пръскалка дифузьорчето на върха, съответно го пъхнах да щракне на местото на липсващото в оригиналната пръскалка. Всичко заспа и сега си имам още едно резервно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 (Редактирано) Оги, дюзите се вадят елементарно. С малка права отвертка повдигаш капачето и я подпъхваш на вътре след което издърпваш за самото капаче докато се покаже. Важно е да не я кършиш наляво надясно и да счупиш ушите на капачето. Ябълката изпада защото в основата си пръскалката се цепи и не може да я задържим, вероятно и новата, която си сложил ще полети. Редактирано 21 Ноември 2015 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Да, капачето го свалих лесно, видях и контричката за ваденето на механизма, ама не достигнах усърдно подготвената на ръка и половина отвертка, та се роди план 2 Не видях сцепено в държача, а новото "топче" влезе мъчно и със "щрак", ако се изстреля има още мат'рял да сглобя здрава пръскалка и половина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Имам в предвид, че не е необходимо да пръскаш за да извадиш пръскалките, а и няма начин да изхвръкне дюзата без да се е сцепила основата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Разбрах те от първия път. Ако дууне топчето, ще сменя целия държач. Капачето ми се вижда кекаво хванато за пръскалката и ме съмнява да удържи напън на отвертка, спрямо усилието (механизма здраво дърпа надолу да се прибира), отделно боята, на всичкото отгоре на фейса много плътно се прибира в бронята, предполагам и на ес-ката е така... Старата дюзичка теоретично може да е хвръкнала от запуш, времето ще покаже, напълнил съм с вода и ще пръскам яко, за тест и да я изхвърля. Наистина не видях сцепено и износени жлебове отвътре. Поне запуших дупката засега, че така източва течността за нула време, трябва да разровя кодинга във VCDS, май можеше да се удължи периода за време на задържане на лостта, преди да пръсне фаровете?...Тия дни ще се обслужи душегубчето и мисля да профилактирам целите механизми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 (Редактирано) Всъщност тия пръскалки налягането на течноста ли ги изхвърля нагоре или си имат някакъв ел. механизъм, а налягането е същото, като на чистачките? Редактирано 22 Ноември 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 22 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Избутват се от налягането, като свърши водата не излизат, въпреки въртенето на моторчето. Налягането е доста по-голямо от това за миенето на предното стъкло, както и разхода на течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Ефект има особено зимата, когато снега се набива по фаровете, и понеже са ксенон, не се стопява, а само се натрупва. И при дъжд има ефект, все пак скенона отделя много по-малко топлина и насъбралата се мърсотия не изсъхва, та като пръсне оная ми ти струя, отмива по-голямата част. Лично мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 А по какъв начин се пускат тези пръскалки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 (Редактирано) При пуснати къси светлини, като задържиш повече от 2-3 секунди умивалките на предния джам, би трябвало да пръсне и на фаровете. На габарити не ще, само на пуснати къси. Ако не тръгват след тия 2-3 секунди задържане, ти препоръчвам да си погледнеш помпата на пръскалките на фаровете. Намира се на казанчето за течността за чистачките, само дето е от страната на калника и трябва да махнеш подкалника, за да стигнеш до него..... Редактирано 22 Ноември 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Добре де ,ама то тръгва да пръска помпата на предния джам ... и после какво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 22 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 И после почва помпата на фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 (Редактирано) Ще го обясня по най-елементарния начин на който съм способен:1. Палиш колата /не със запалка разбира се/;2. включваш фаровете /не габарити, а къси светлини/;3. хващаш дясностоящия на волана лост, който е за пръскалките на предния, съответно и за задния джам и го дърпаш към теб;4. на предния джам почва да пръска по една двойна струя и се включват чистачките;5. задържаш поне 2-3 до 5 секунди тоя лост да пръска на предния джам;6. би трябвало да видиш една ммнооого силна струя идваща от към предния капак и по-точно от фаровте, придружена от доста силен шум от помпата на пръскалките на фаровете, няма как да я сбъркаш;7. Ако не видиш такава струя, значи имаш проблем, който малко по-нагоре в предия си пост съм описал, като възможен;8. Друго не се сещам за сега Редактирано 22 Ноември 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 22 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 Абе при мен няма силни шумове. Ако не го бях забелязал нощно време на къси светлини, то през деня едва ли щах да го хвана, че измиването на фаровете работи. Не съм си играл с лоста за пръскалните, но при мен май активира измиването на фаровете след двукратно цъкане на лоста и задържане(утре ще пробвам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 (Редактирано) Малко е прекалено това със силния шум, просто е малко по-шумно от това на пръскалките на джама. Поне при мен е така и се чува само като съм на място. Не знам как не си го забелязал през деня това. Но при мойте направо до тавана хвърля като се разбие струята във фаровете. Като фонтан е ... И най-обичам като минава някой до колата да си пръсна малко, ей така Редактирано 23 Ноември 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Може и да не съм го забелязал, защото рядко пръскам като съм спрял, а като съм в движение струята не се "вдига" толкова. Обаче като пръсне нощно време и "убива" доста от светлината на фаровете, та така го забелязах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Пръскалките на фаровете ,кога се включват.Автоматично или ръчно.Малко ми е мътна тази темаЕдин приятел ги махна да не му харчат от зимната течност.Беше ми казал,че автоматично се пускат сами след известна работа на чистачките.АКО МОЖЕ НЯКОЙ ПОДРОБНО ДА ОБЯСНИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko-lunatic Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) Малко по-нагоре в тази тема в коментар #17 колегата MOON е описал подробно точно как работят пръскалките на фаровете !Sent from my Мобифон using Tapatalk Редактирано 26 Ноември 2015 от vanko-lunatic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Благодаря.Не знам къде съм гледал и как не съм го прочел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 А възможно ли е пръскалките на фаровете да се изключени с ВАГ-КОМ???За да не харчат зимна течност??Задържам лоста ,но не включват?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Да,възможно е!Досега на две мои аудита пръскалките на фаровете са ми ги коригирали дали и след колко да работят с ваг-ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване