Jump to content

Обслужване на маслената система 2,5тди


Omega_a

Recommended Posts

Здравейте Колеги.

Искам да се обърна към по запознатите Колеги. До колкото разбрах маслената помпа на душегуба се задвижвала с верига, и имало обтегач който се износва и трябва да се подменя. Та има ли как да разбера дали моят още го бива, или "си е изпял песента". Скъп ли е за закопуване и какво трябва да сваля за да стигна до него. Някъкви особености при смяната му има ли?

 

Благодаря на всички. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами гледаш през капачката за наливане на масло дали качва прилично количество масло и това е .. няма индикация кога е за смяна или някакъв пробег поне аз незнам, другите колеги да кажат и те може да бъркам. аз съм сменял маслена помпа но без верига поради факта че беше добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масълце си качва съвсем доволно ( с нови повдигачи и кобилици е ) Просто скоро четох в една тема, тук във форума, че обтегача се износвал и трябвало да се сменя. До колкото знам душегуба бил с 2 картера ( там още несъм отварял да видя за какво иде реч ) и затова питам как изглеждат нещата. За да се стигне до тая верига и двата картера ли се свалят? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да с два картера е и се стига много кофти ... за да смениш тая верига. аз разпилях всичко отпред ангренажи ролки капак който капак почти винаги му се пре..ва резбата където седят ролките за ремъците и после търсиш друг капак и е голяма мъка да уцелиш правилния поради факта че се различават по маслените магистрали и отвори. след всичко това което трябва да махнеш почваш картера първо ниво и след това махаш някфи 20-30 болта по спомен плюс още нещо мисля на климатика компресора за да се стигне до болта или да падне картера (по спомен го карам не е на 100 процента така,забравил съм кое как е беше и след това махаш другото ниво и стигаш до така наречената помпа и на нея има 2 медни мисля тръби махаш и тях после се заемаш с обтегача. там малко ме затрудни слагането почетох си в  елсата доста преди да разбера кое как се слага и как действа тоя обтегач ии така после поред на номерата слагаш наново. гарнитури няма за картера поне в магазина така ми казаха че не предлагат всичко е на напас и яко силикон качествен че ще стане като лейка и тъй .... на две на три това е общи линийй. всичко това го правих на канал с почти вдигнат двигател у въздуха смъкнато магаре и т.н понеже картера не излиза 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карайте и се не бойте, щом е верига ще даде признаци когато се разхлаби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така наскоро един приятел му светна ламБата на маслото и то на път към морето с пълна кола,жена и деца.Айде пътна помощ,разглоби я тотално и се оказа износено зъбно колело на веригата на маслената помпа,зъбите се бяха заоблили тотално.Според него не е имало никакви индикации за проблем преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега Йордан Атанасов, какви глупости говориш и объркваш колегите. За смяна на обтегача се сваля малкия картер с пробката за източване на маслото и на същия от вътрешната страна с три болта е хванат обтегача. Нищо сложно и работа за около час. час и половина. За сваляне на картера откачаш едната биалетка и помръдваш стабилизиращата щанга малко в страни и картера пада много лесно. Успех.

Забравих да ти кажа как да разбереш дали е заминал. На канал и работещ дв., ухото до картера и слушаш за ромолене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти случайно да четеш че съм писал аз какво направих а не той какво да направи,също така че някой неща съм ги забравил и написах това което помня ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, щом е тъка работата, още при първа възможност ( свободно време ) свалям картера да огледам за какво иде реч. И да обслужа и тоя възел та да съм спокоен... :D 

A каква е цената на тоя обтегач ( ако някой го е сменял ) :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не е ли по добре да се качи на канал и да се заслуша (от някой, който разбира), вместо да се филмираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...