Azov Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Според вас добре ли е регулирана предницата на този автомобил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Ако правиш реглажа след смяна на окачване и всичко отпред и отзад е без забележки, не е добре.Но ако имаш луфтове, неоправени удари, разлики в пружини/височини, тия стойности са допустими с известни уговорки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 10 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2015 (Редактирано) Благодаря за отговора! Предницата е оправена, няма тропания отпред или отзад, но продължава упорито на ходи на дясно колата, явно ще ходя на друго място. Редактирано 10 Октомври 2015 от Azov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 може да е от гумите, ако до сега си карал с някакъв наклон те са се изтъркали и след оправянето на предницата започва да дърпа на някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 По скоро ми се струва, че реглажът не е направен грамотно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 28 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 (Редактирано) Здравейте колеги! Сапуненият сериал с регулиране на предницата при мен продължава. След смяна на ляв кормилен накрайник, разбира се ходих на стенд. И за пореден път "майсторът" не можа да направи реглажа както трябва. Колата си ходи надясно. Попрочетох как се прави реглаж, както и няколко теми във форума и прегледах разпечатката, която ми дадоха. Виждам че, показанията за страничен наклон са в червено, т.е. нещо не е наред. По време на реглажа питах защо не оправя страничния наклон, каза ми не се прави страничен наклон на 80-сятка, Питах и в друг сервиз същия отговор. Та въпросът ми е, може ли да се регулира страничния наклон на 80 Б4? Прикачам разпечатката. Редактирано 28 Юни 2018 от Azov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Е, как да не може,нали за това отворите са елипсовидни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 28 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 (Редактирано) Да и аз така си мисля, но на няколко места се опитват да ме убедят, че не се правел страничен наклон, явно е пипкава работа и ги мързи да я вършат. Редактирано 28 Юни 2018 от Azov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Много правилно си се изразил - мързи ги да направят реглажа. Не е трудно да се направи страничния наклон, защото се разхлабват трите гайки на шарнира и става. Рядко, но може да се наложи да се разпилят още малко трите отвора на шарнира, за да стане, правил съм го. Големия проблем е, че запичат нипелите на кормилните щанги. Много от тях не са пипани 25 години. Тогава се свалят щангите, за да се раздвижат нипелите, нерядко се налага използването на газова горелка. Затова не ги пипат и не им се занимава. Най често това е проблема.Просто съвета ми е да идеш при друг майстор, Аз така направих преди години, защото един реномиран майстор ми каза, че всяка кола тегли на някъде, няма как да не тегли, това са стари барутници. Аз му теглих една майна и отидох при друг. И се оказа че колата не ще да тегли наникъде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Преди 4 часа, Azov написа: Да и аз така си мисля, но на няколко места се опитват да ме убедят, че не се правел страничен наклон, явно е пипкава работа и ги мързи да я вършат. Незнам защо не искат да ти правят.Принципно вероятноста да се закучи нещо при кормилните щанги е много по-голяма,както каза Коко.Трите гайки за разхлабване са на лесно място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Първо опитай да размениш гумите. Ако продължава да тегли ще ти пиша къде ще ти оправят предницата. Ходя там от 1991г. и резултата винаги е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Въпросът е в кой град е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 koko60 " Големия проблем е, че запичат нипелите на кормилните щанги. Много от тях не са пипани 25 години. Тогава се свалят щангите, за да се раздвижат нипелите, нерядко се налага използването на газова горелка. Затова не ги пипат и не им се занимава. Най често това е проблема.Просто съвета ми е да идеш при друг майстор, ..." Има ли в София читаво място за реглаж, където биха свалили кормилните щанги, ако муфите са блокирани? Моля споделете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ant0n Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Пробвай тук да ти направят реглажа, момчетата не са мързеливи. https://goo.gl/maps/fFM89CAgAfH2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване