Jump to content

Проблем с вдигане на прозореца на шофьора


parsy

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем, като натисна да се вдига прозореца, тръгва на горе и се сваля до долу.

До колкото разбрах от форума това е някаква защита, ако има нещо да не го стисне прозореца.

И прави тоя проблем от Счупени водачи.

Прегледах тук качената снимка от един колега от форума и разглобих всичко, но сега кое точно трябва да гледам и как му е серийния номер ?

Колата ми е А3 8РА 2005г.

post-39752-0-63508100-1444631460_thumb.p

Редактирано от parsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз от скоро имам абсолютно същия проблем!Темата би била много полезна и ще чакам с интерес по запознатите!

Аз лично не успях да открия парт.ном. на самия водач,не се продавал като отделна част!Все пак някой ако има снимки на въпросните водачи нека ги качи да добием представа как изглеждат!

Колега,хубаво щеше да е ако качиш снимков материал на самото разглобяване на кората и рамката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... Все пак някой ако има снимки на въпросните водачи нека ги качи да добием представа как изглеждат!

Не ползваш търсачката, май :hilezh: : Скърцане на шофьорското стъкло, стр.2, пост #21. Водачите са оранжевите пластмаси. 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази тема съм я чел, но и там няма ПАРТ номера на частта.

Снимки мога да кача чак в събота, когато пак седна да човъркам по колата.

 

Но иначе има 4 болта за развиване:

2 най-отдолу под кората

1 в отделението за принадлежности

1 отгоре под пластмасата до копчетата за централното

 

После с отверка или друго тънко и здраво нещо от долния ляв ъгъл на вътре започваш да дърпаш към теб за да откачиш от щипките.

предлагам да си подложиш нещо под отверката за да не надереш боята.

 

След като махнеш кората си Снимай кой болт къде е и почвай да развиваш всичко което видиш.

Има няколко скрити болта под пластмаси, капачки и гумички затова оглеждай от всички страни врата.

Не трябва да разкачваш болта за външната дръжка и тези за ключалката.

Всичко друго, като машинки и тн.. трябва да го махнеш.

Има една пластмаса голяма, където влиза жилото за врата, и нея е хубаво да я свалиш, защото са и много дълги щипките и е трудно да извадиш механизма. Нейните щипки се откачат, като там където е белязано на пластмасата(то си личи къде са щипките) бъркаш с права отверка и натискаш на вътре.

 

Внимателно вкарай на вътре гумичката заедно с кабела и буксата за огледалото, защото, когато тръгнеш да вадиш прозореца всичко излиза на куп.

 

В прикачената снимка съм ти отбелязал само нещата които трябва да отвиеш/разкачиш и скритите болтове.

Тези 2 големи черни болта(в зеленото) са за някаква сива алуминиева релса, която не знам за какво е, но не трябва да ги развиваш, не пречи за ваденето на прозореца.

20151011_172345jeIZFT2_sredna.jpg

 

Дано да съм бил полезен, до тук стигнах миналата събота и сега си карам така :D

Редактирано от parsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма парт номера, защото в официалното представителснто се продава ЦЕЛИЯ механизъм. Мога да ти дам парт номера му, но цената му е около 250-300 лева.
И не е нужно да махне де що винт види. На прикачената миниатюра е показано кои 8 болта се развиват.

 

..........................Тези 2 големи черни болта(в зеленото) са за някаква сива алуминиева релса, която не знам за какво е, ............................................

Ако някой не дай си боже те изпраска странично във вратата, тази алуминиева релса ще поеме удара. Същата имаш във всяка врата и зад броните.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, след като установих, че не е релса за стъклото и аз така реших :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си свалил и разгледал механизма, все пак сподели кое точно е счупеното, за да ти помогнеме с части.

- водачите ли (оранжевите пластмаси)

- ролка/ролки ли (зелените кръгчета)

- жило ли

Screen_Shot219.png

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми след като ми се прецакаха скоростите и колата ще остане в Бокса, довечера ще разглобя всичко за да видя, кое точно е счупено.

Защото в Неделя само го разглобих и извадих, огледах и го сглобих обратно. Не съм разкачвал водачите от стъклото и тн...

Та довечера ще се постарая да го разглобя и ще направя повечко снимки, та и тая тема да я качим към Важните за модела.

Редактирано от parsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ме убиваш. Може ли да разглобиш вратата и да не погледнеш какво е счупено!  :stupid:

 

За нашите коли се продава "Window regulator repair kit". При поръчка от e-bay, в България с включената доставка цената му би стъпила на 35 лева. Ето какво включва:

 

Set includes:

1. Cable

2. Motor roller

3. Sliders and springs and roller

 

Screen_Shot220.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Лятото и аз имах проблем с шофьорското стъкло. Взех ремонтен комплект от продавалника за 25лв. Включваше всичките жила, два водача и ролката. Монтирах си го сам и до сега никакви проблеми .... Не намерих същата обява на продавача, от който го купих, но си спомням, че в пратката имаше визитка на магазин "Лада". 

  Намерих и друг продавач, дано помогне .... 

http://olx.bg/ad/chasti-za-el-stakla-ID5r8z2.html#a1f6b124d2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах този проблем.

Просто закарах колата в сервиз който се занимава с това.

Беше готова за час и ми струва 60лв.

По думите на майстора скъсан нит на ролката затова се получава така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, ако ги имаш излишни е идеално, аз предпочитам да си купя Зимно Яке на детето и сам да си сменя, нита или ролката.

Все пак е нещо елементарно, ето развалиха ми се скоростите и нощува при майстора.

А и така, като го правим и снимаме и се вижда всичко помагаме и на други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем със заден ляв прозорец на аудито и предел десен на полото - при вдигане стига до някъде и връща до долу . Може да ви прозвучи смешно и нелогично, но го оправий със силиконов спрей за гумени уплатнения. Не знам как точно стана, но до сега (5 години полото и 2 на аудито) не се е появил проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Просто такъв е бил проблема при теб. При скъсано жило, счупен водач и други такива си трябва разглабяне ....

Дано ти помогне : http://www.audiforum.ca/2nd-gen-a3-typ-8p-8pa-2003%C2%96present-84/diy-2007-audi-a3-window-regulator-replacement-72706/

 

https://www.youtube.com/watch?v=A-Yut_AY1-Y

 

 

Незнам колко ще ти е от полза, това е доста полезно клипче  за A4 B6. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1YHB1y2lZrs

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ни взе за енциклопедии....

 

Тези като гледам са втора ръка. Ако си решил да ги купуваш, замисли се. Ти вече си имаш едни употребявани на колата. Тези колко ще изкарат???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега,не съм ви взел за енциклопедии,просто питах тези които са разглобявали и сменяли въпросните водачи,и именно и заради това качих снимките,да кажат или качат,запознатите,снимки на водачите!

Това би спестило разглобяване да се видят какви са водачите,и тепърва да започнеш да търсиш същи,при положение,че може да ги набавиш предварително!

Мисля,че въпроса ми е полезен!

И  тези които качих на мен ми изглеждат нови и надеждни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разглобих из основи водачите, че даже и направих грешката да извадя жилата от ролката (деца, не правете такива неща у дома, че сгобяването е с чалъм :D !). Но ако си мислиш, че някой има фотографска памет .....

Нека видиме, колко човека ще кажат на 100℅ че това са ти водачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как точно стоят с проблемите по ел.стъклата-водачи,ролки!

Първо поствам видео как точно се разглобява кората и рамката:

 

След свалянето на рамката нещата от долу изглеждат така:

post-92309-0-36895300-1445533874_thumb.j

 

При мен беше счупена и ролка на самата шина по която се движат самите водачи,самото жило беше прерязало целя винт и корпус който е около 10 мм:

post-92309-0-14566400-1445534151_thumb.j

 

Естествено имаше и счупен водач:

post-92309-0-64652000-1445534298_thumb.j

 

Ето така изглежда и самия водач,няма ляв или десен,абсолютно еднакви са:

post-92309-0-14959200-1445534508_thumb.j

 

Ето как изглеждат нещата с сменен водач и ролка:

post-92309-0-97643300-1445534608_thumb.j

 

Така изглежда централната ролка на която са захванати жилата:

post-92309-0-03400800-1445534734_thumb.j

 

Преди сглобяването не забравяйте да гресирате хубаво всички ролки,водачи,вини и жила!Много е важно също да се пръскат периодично и самите гумени уплатнения,използвахме wd40!

При поставяне на рамката ИМА реглаж,на горе и на долу,мърда с милиметри,но след перфектно напасване нещата се получават!

Специални благодарности и на колегата от Пазарджик-

toshkov81

Дано съм бил изчерпателен с информацията и тя да бъде полезна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Ще използвам тази тема и за моя проблем, защото е под същотото заглавие.

Преди време "шофьорската" прозорец започна да дава проблеми, в началото от време на време не искаше да се сваля при затворена врата само при оворена, като го оторя и затворя вратата 2-3 пъти се оправяше. После започна да си се сваля нормално, мъката беше с дигането... И сега тотално отказа когато цъкна кочето надолу не се чува нищо само, а когато цъкна на нагоре чувам цъкане на реле :unsure: .

Та въпроса ми е, какво може да е :nixweiss: , нещо механично ли е (я ролка, жило инт не ги разбирам) или нещо по електрониката, бутончето си е заминало или модул.  :lupe:

Редактирано от Plazzely
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм не става, но интересното е, че ако шибидаха е отворен го затваря, а който и да е от прозорците не го затваря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти поне си от София. Ела да ти направя една диагностика. Нека първо по софта да се локализира проблемът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При един колега си правя диагностиката, от както съм я взел. Сега гледаме архива, но нищо свързано с това...

Не пречи да я боднем и при теб така или иначе ще се видим! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...