Jump to content

Рециклиране на лупите на фаровете


Kissman

Recommended Posts

Колеги,от доста време се боря с проблема че много слабо ми светят фаровете и смятах,че с полиране ще се реши проблема,но всъщност основната причина май ще се окаже лупите и по-точно чашката в която са те,тя потъмнява с времето.Казаха ми,че те могат да се рециклират ,имало в Асеновград фирма,която го прави и фара светва като нов.Но цената е 130 лв на фар.Някой правил ли е тази процедура и има ли друго решение ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говори с еверт лак

имат представител във форума и май имаше и някакви отстъпки към нас http://audibg.com/forum/index.php?showuser=37987

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ги давах моите на един колега от студентски град - той ми прави фаровете на Б5-цата и бях много доволен ! Сега знам други колеги се занимават с отваряне на фарове и рециклирането им

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А лупа и рефлектор лъскал ли си така?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с биксенон и очаквах да свети повече, общо взето бях разочарован. Тия дни минах на реглаж на фаровете, че при смяна на крушките единия фар видимо светеше по-ниско и о чудо, коренна промяна, нищо общо с преди. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А лупа и рефлектор лъскал ли си така?

Цитиране на предходно мнение!

В никакъв случай! Това е само ако затъмнението е причинено от предното платмасово стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата споменава полиране, само не разбрах дали вече го е направил или не е. Така че и предните стъкла са част от темата. :supercool:

 

Иначе в никакъв случай не препоръчвам да се търкат самите рефлектори с паста за зъби.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги, имах и аз проблем с фарките, светеха слабичко (дразнещо) слабо и реших да си поиграя. Лупата с рефлектора излизат комплект отзад, като се махне капачето и има 3 малки гайки, който ги държат и една контра скоба, която е малко гадна, но не е болка за умиране. Махаш скобата и трите гайки и леко подвеждаш лупата-рефлектора назад, за да излезе. После отделяш рефлектора от лупата, при мен бяха 4 скобки, избърсах лупата с препарат за стъкло и памучен парцал. Рефлектора беше свеж, но имаше леко като мазно покритие, което много внимателно избърсах с памучно парцалче без никакъв натиск. Важно е да помниш рефлектора как е стоял във фара и после като го отделяш от лупата също. С удоволствие ще помогна,но съм от Кюстендил.. :) 

Ето клипче, което ми помогна 

П.С. ако успееш да извадиш лупата-рефлектора, трябва да внимаваш да не бутнеш навътре болтчетата(шпилките), на които лежи самото прожекторче, защото после няма как да се захване и ще "вирее". Вариант е като извадиш лупата и не си бутнал болтчетата навътре да им капнеш мънинко капчица, колкото да се застопорят. Това е от мен, дано да е хелп.

П.С. 2 Ефектът беше страшен след интервенцията. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фактически - да, не съм пращал рефлектора за ново покритие, защото беше ок, просто имаше мазен слой и беше като матиран, след забърсване светна, лупата също. Ако ти е заминал рефлектора, прати го за ново покритие и си 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...........да им капнеш мънинко капчица, ........

АБСОЛЮТНО забранено!

Дори и "мънинко"!

Цианидните пАри са силно разяждащи/агресивни за "стъклото" на фара, както и за почти всяка една пластмаса(с малки изключения, неприсъстващи във фара), като правят матов "филм" отвътре и после, НЯМА чистене, съответно и светене.

Ако по някаква случайност си се разминал с повредата, голям си късметлия, или наистина си сложил символично количество и си изчакал поне два-три часа да се изпари/изсъхне.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично вече няколко комплекта фарове си ги давам  на майстори да си ги полират и да рециклират лупите и трябва да кажа че съм много доволен ! На Б5-цата  рециклирах и лупите и отпред стъклата и ефектът беше УАУ 

 IMG_2166.jpg

pictures upload

а тези въпросните бяха много зле .... 
След това правих фаровете на Б7-цата но момчето което ги прави каза че лупите ми са хубави и не съм ги правил  но определено пастирането си иска чалъм и не може всеки да го прави ! Аз лично го давам на хора дето са се доказали - и получавам ефект !!!! 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т`ва оригиналното Валео ли е, фейслифтовите на В5? Ако да, имаш ли идея дали са им сваляли "стъклата" при рециклажа?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Valeo е за фейслифт да - не беше правено нищо а в това състояние което ги виждаш са правени доста неща ! Полиране на стъкла, рециклаж на лупи , боядисване на фаровете с черно ;) облепяне с фолио отвън 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
 нови лупи моримото вградени във фаровете на Б7 (халогенни) със Н1 би-ксенон ! Влажен асфалт 

IMG_4521.jpg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са сложени на криво а просто ги свалях за да си сложа С решетката :) след което един пич искаше да купи фаровете и не си правих труда да ги нагласям :) но все пак той искаше снимка натъмно и му я направих .... на всеки това му прави впечатлени но защото има обстоятелства !!!!  :hilezh:  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Изчетох ви няколко от темите където обсъждате фаровете на Б7

може да пробвате тези, които са DRL с Xenon и баласти в комплект

 

http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/headlights-for-cars/ledriving-xenarc/index.jsp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...