Jump to content

Майстор за ремонт на клапите и смяна на парното във Варна


bgcont

Recommended Posts

Здравейте!

Карам Audi 80 B4 с климатик. Колата ми изпотява предното стъкло. Най-често става след като съм карал и спра някъде за известно време (изгася колата и я оставя) като се върна стъклото има изпотено във формата на обърнат трапец в средата където е изхода на парното.Мих стъклата с препарат за прозорци, но задържа 1 ден и пак почна да се поти. Да уточня, че това става като е пуснато парното на топло, ако е на студено мисля, че няма такъв ефект. Освен всичко останало, колата трябва да е идеално загряла и вентилатора да е на 3-4 за да духа малко по-смислено топло. Въпреки, че съм от скоро с тази кола ми се струва (от прочетеното във форума), че имам радиаторче на парното за смяна и клапи за облепване. Търся мнения дали съм на прав път за проблема и  ако някой може да препоръча майстор за въпросния ремонт във Варна. Също така, ако сте сменяли радиаторчето и имате мнение за добра марка. Предложиха ми Nissen, но не съм го виждал. Да не е с някоя рядка пита и да топли само себе си.

Благодаря!

Редактирано от bgcont
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че трябва да отваряш таблото е ясно. Трябва да се облепят клапите и да се смени радиаторчето. Много е вероятно радиаторчето ти да сълзи и затова да се изпотява стъклото. Като пипаш изпотеното, мазно ли е? Моя съвет е да търсиш радиаторче Behr-Hella. То е най-хубаво. Коко 100 Ц4 може да ти осигури такова. Напоследък чувам че Nissens са ги развалили. Давай, защото зимата чука на вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, седи мазно, и доста бързо нещата се усилват. До преди седмица нямаше никакви симптоми на изпотяване, а днес като пуснах на топло да духа, изпоти всички стъкла за около 5 минути. Ще потърся Коко да видя колко ще струва въпросния радиатор. Надявам се да получа скоро и ПДФ с нагледната инструкция как се сваля таблото, защото темата във форума е с прецакани снимки. Следващата събота планирам да разхвърлям колата и дано няма проблеми.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това е антифриз. Оправяй го да не потече повече, че като се намокри отдолу кичето, няма изсъхване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам цени от Коко100, но той спомена, че behr са само с поръчка заради високата цена. Идващата събота съм организирал разглобяването в едно хале за да не ми изиграе кофти номер времето.
Някой ако е сменял такъв радиатор на кола с КЛИМАТИК, може да драсне 2 реда за разликите. Чудя се последно трябва ли да източвам климатика или може да се мине с разкачането само на частта с радиаторчето (имаше такава тема из форума)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам цени от Коко100, но той спомена, че behr са само с поръчка заради високата цена. Идващата събота съм организирал разглобяването в едно хале за да не ми изиграе кофти номер времето.

Някой ако е сменял такъв радиатор на кола с КЛИМАТИК, може да драсне 2 реда за разликите. Чудя се последно трябва ли да източвам климатика или може да се мине с разкачането само на частта с радиаторчето (имаше такава тема из форума)

 

Наскоро сменях радиаторчето. С климатик съм - не съм точил фреона, като разкриеш разцепваш кутията на две от скобите и вадиш само кутията с радиаторчето. Това може да ти е полезно  https://www.drive2.ru/l/6931999/.

 

Отнема време, ако не си вадил досега табло - при мен цял ден. Аз си купих Nissen за 45лв и е баня. Задължително си изчисти клапите от дунапрена. Аз ги облепих с алуминиево тиксо и са перфектни. Внимавай като нагласяш обратно клапите, че аз обърнах голямата за топло/студено и се наложи да разглобявам пак.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Определено ще свърши работа линк-а и инструкциите

Sent from my 6037Y using Tapatalk

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Пиша за да се похваля, че операцията по смяната мина успешно и без майстор. С помощта на мой приятел успяхме да изпълним инструкциите и да не прецакаме колата :). Специални благодарности koko100 C4 за това, че ми помогна с намирането на новия радиатор и цялото му съдействие. След смяната на радиатора и облепване на клапите в колата е като сауна (стига да иска човек) Много благодаря и на  koko60 за това, че ме насочи в началото, когато голяма част от нещата не ми бяха ясни. Също така turbo_quattro и поне още няколко човека ми изпратиха линкове и файлове с информация за ремонта. Да сте живи и здрави момчета, без вас нямаше да е толкова лесно и безпроблемно, сигурен съм. Мога да пусна снимки (преди/след), но не съм сигурен, че някой ще му е интересно. Все пак има подробна тема по въпроса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...