Jump to content

"Стопен" акумулатор.


Recommended Posts

Позачудих се къде точно да пусна темата,и реших тук.Проблема е следния ,жена ми не е обърнала внимание на звуковата сигнализация за НЕ изгасени фарове и така ,днес след три дни тоци няма,ама ич. [emoji16] [emoji16] [emoji16]

Акумулатора е в гаранция, още е на колата,мисля утре да отскоча до Лидъл за великото зарядно,ма има ли смисъл???,дали няма да прецакам и него...то се едно да го окъся,като го бодна на акумулатор със 0 волта. ..дайте съвет какво да правя. Да се пробвам ли за НЕоснователна рекламация или да не си го причинявам.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се филмирайте, на времето точно по този начин се разреждаха новите  акумулатори за да се намалят кристалите в оловото (толкова качествено беше производството). Заредете го веднага да не стои  разреден. Нищо му няма.

Много по-опасно е ударното разреждане на стартер,  Развива се температура и се кривят плочите(ламелите). Макар, че при новите акумулатори има решетки между ламелите пак има вариант да окъси клетка.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Великите зарядни, ако са с импулсни захранвания, "търсят" акумулатор за да го заредят. И ако акумулаторът е с напрежение под 8-9 волта, не го намират и зарядното не се включва. Качествените зарядни ограничават тока и напрежението за да е всичко наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, ще трябва глупаво съветско или китайско зарядно с траф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лидълското мисля, че тръгва и при 6V. Просто минава преди това през други режими.

 

Едит: Пише си в инструкцията от нета (за модела с дисплей):

 6V battery If the voltage range of the battery is measured as between 3.7–7.3V, only programme 1 can be selected.

 

12V batteries: If a battery is recognised in the critical voltage range of between 7.3–10.5V, the appliance checks whether a fully charged 6V battery, or a discharged 12V battery is present.

After pressing the programme selection button 10 to select a programme, the appliance carries out a control measurement for about 90 sec. The display shows: --- 88.8V If after about 90 sec. between 7.3–7.5V are detected, the 12V battery is defective.

 

Моето е модела без дисплей и тръгва и при по-ниско напрежение.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо му няма на зарядното, аз ползвам евтино китайско някакво и когато е много разреден акумулатора първоначално го зарежда на интервали и след това по нормалния начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лидълското под 3 волта не тръгва.

Трее си най-обикновено зарядно с трансформатор, както каза Гризли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо три дни зарежда зарядното от Лидл, но току що качих акумулатора и колата запали от раз.[emoji3] [emoji3] [emoji3]

Не знам защо но така и не ми светна зеления диод че е зареден.Отначало като го свързах не щеше да зарежда и светеше само иконката за изчакване (включване)така го зарязах цяла нощ. На сутринта от единствения бутон успях да избера режим 6V,само.Вечерта обаче успях да включа и стандартния режим на зареждане и така цяла нощ ,та до преди малко.Но си свети че зарежда и нищо не се случва,писна ми и цъкнах последния режим със снежинката...включи го за малко и веднага светна зеления диод full.и вече и през който и режим да минеш светише само той.Изключих зарядното от контакта за малко и пак го включих, почна пак да зарежда,но вече не ми се чакаше и го разкачих да го пробвам на колата. ..успешно.

Като се погледне в "окото"зеленее,но трябва да се вгледаш и да е светло на около... не знам дали така беше в началото или по силно светеше зелено,стартера върти добре обаче[emoji6]

Много съм доволен от прословутото зарядно,едва го намерих в третия магазин които обиколих. Моето май е от първия модел,щото няма дисплей,но свърши страхотна работа.

c880d3786768f4762b6d7fb3428360bf.jpg

40ac6cbed6a2bdee7df6214ee1888642.jpg

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако акумулатора е тръгнал да си ходи заморазряда не позволява да светне индикациятата за пълен заряд, мисля че трябва да е под 0,5А или нещо такова беше на моето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спасил си положението само за момента. Реално трябва да се отвори акумулатора ако има възможност, повечето имат такава под лепенката и да се провери нивото и гъстотата на електролита. След което може да се съди дали ще живее.

Често дори здрави акумулатори не могат да изпълнят критериите на зарядните за напълно зареден такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е така, доста пъти е на косъм да светне индикацията, но по принцип тя е за наистина напълно заредено състояние, което не е нужно. Доста преди да светне акумулатора е по-зареден отколкото след дълго пътуване.

Иначе безброй умрели акумулатори имам лични и в работата и 90% си имат електролит над над плочите, рядко се случва там да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...