sashocos Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Позачудих се къде точно да пусна темата,и реших тук.Проблема е следния ,жена ми не е обърнала внимание на звуковата сигнализация за НЕ изгасени фарове и така ,днес след три дни тоци няма,ама ич. [emoji16] [emoji16] [emoji16]Акумулатора е в гаранция, още е на колата,мисля утре да отскоча до Лидъл за великото зарядно,ма има ли смисъл???,дали няма да прецакам и него...то се едно да го окъся,като го бодна на акумулатор със 0 волта. ..дайте съвет какво да правя. Да се пробвам ли за НЕоснователна рекламация или да не си го причинявам. Sent from my SM-G925F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Нищо му няма, зареди го хубаво.Ако е бил пътник ( явно не е), можеш да очакваш изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Зареждай,нищо му няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Само да тръгне зарядното нали, че ако е под 10v не се знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Не се филмирайте, на времето точно по този начин се разреждаха новите акумулатори за да се намалят кристалите в оловото (толкова качествено беше производството). Заредете го веднага да не стои разреден. Нищо му няма.Много по-опасно е ударното разреждане на стартер, Развива се температура и се кривят плочите(ламелите). Макар, че при новите акумулатори има решетки между ламелите пак има вариант да окъси клетка. Редактирано 22 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Великите зарядни, ако са с импулсни захранвания, "търсят" акумулатор за да го заредят. И ако акумулаторът е с напрежение под 8-9 волта, не го намират и зарядното не се включва. Качествените зарядни ограничават тока и напрежението за да е всичко наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Дам, ще трябва глупаво съветско или китайско зарядно с траф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogo Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Или палиш колата и караш малко с него за да вдигне ток и тогава го връзваш на импулсното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Лидълското мисля, че тръгва и при 6V. Просто минава преди това през други режими. Едит: Пише си в инструкцията от нета (за модела с дисплей): 6V battery If the voltage range of the battery is measured as between 3.7–7.3V, only programme 1 can be selected. 12V batteries: If a battery is recognised in the critical voltage range of between 7.3–10.5V, the appliance checks whether a fully charged 6V battery, or a discharged 12V battery is present.After pressing the programme selection button 10 to select a programme, the appliance carries out a control measurement for about 90 sec. The display shows: --- 88.8V If after about 90 sec. between 7.3–7.5V are detected, the 12V battery is defective. Моето е модела без дисплей и тръгва и при по-ниско напрежение. Редактирано 23 Октомври 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyclon Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 нищо му няма на зарядното, аз ползвам евтино китайско някакво и когато е много разреден акумулатора първоначално го зарежда на интервали и след това по нормалния начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Лидълското под 3 волта не тръгва.Трее си най-обикновено зарядно с трансформатор, както каза Гризли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Аз пък имам модерно зарядно импулсно дето и винтоверт без батерия си захранвам. Т.е. не търси нищо...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 25 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 (Редактирано) Близо три дни зарежда зарядното от Лидл, но току що качих акумулатора и колата запали от раз.[emoji3] [emoji3] [emoji3] Не знам защо но така и не ми светна зеления диод че е зареден.Отначало като го свързах не щеше да зарежда и светеше само иконката за изчакване (включване)така го зарязах цяла нощ. На сутринта от единствения бутон успях да избера режим 6V,само.Вечерта обаче успях да включа и стандартния режим на зареждане и така цяла нощ ,та до преди малко.Но си свети че зарежда и нищо не се случва,писна ми и цъкнах последния режим със снежинката...включи го за малко и веднага светна зеления диод full.и вече и през който и режим да минеш светише само той.Изключих зарядното от контакта за малко и пак го включих, почна пак да зарежда,но вече не ми се чакаше и го разкачих да го пробвам на колата. ..успешно.Като се погледне в "окото"зеленее,но трябва да се вгледаш и да е светло на около... не знам дали така беше в началото или по силно светеше зелено,стартера върти добре обаче[emoji6] Много съм доволен от прословутото зарядно,едва го намерих в третия магазин които обиколих. Моето май е от първия модел,щото няма дисплей,но свърши страхотна работа.Sent from my SM-G925F using Tapatalk Редактирано 25 Октомври 2015 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Ако акумулатора е тръгнал да си ходи заморазряда не позволява да светне индикациятата за пълен заряд, мисля че трябва да е под 0,5А или нещо такова беше на моето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Спасил си положението само за момента. Реално трябва да се отвори акумулатора ако има възможност, повечето имат такава под лепенката и да се провери нивото и гъстотата на електролита. След което може да се съди дали ще живее.Често дори здрави акумулатори не могат да изпълнят критериите на зарядните за напълно зареден такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 И това е така, доста пъти е на косъм да светне индикацията, но по принцип тя е за наистина напълно заредено състояние, което не е нужно. Доста преди да светне акумулатора е по-зареден отколкото след дълго пътуване.Иначе безброй умрели акумулатори имам лични и в работата и 90% си имат електролит над над плочите, рядко се случва там да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване