Ibrahim_buz Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Здравейте колеги наскоро се сдобих с ауди а4 б6 2003 1.8Т обаче излезнаха едни проблеми.Така първо ми светна лапмпичката за чека , след като колата ми ''заглъхна'' с 160км/ч но просто светна и колата пак си вървеше... просто ускоронието не е като преди ... включихме е в компютър и излезна ''Misfire detect'' на 3/4/2 цилиндър след това изчистихме грешката и след определено време пак ми светна и същата грешка на 1-ви и 3т-и цилиндър и ми казаха че е от бубините .. ( по между другото след светване на втория чек колата работеше на 3 цилиндъра не даваше искра на 1-вия цилиндър. и е смених и сега пак светна и е на другите 3 )... това значи ли че всички бубини трябва да ги сменя ? и найстина от тях ли се получава това?Другият въпрос е защо колата ми харчи масло, няма течове колата си врви много добре няма пушек като е карам на 6/7 хил оборота ... днес си взех 1 литър масло репсол 5/40 и щще видя след колко км пак ще ми светне лампата на борда ... нормално ли е този двигател така да харчи масло ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Нормално е да харчи, въпроса е колко. Турбо мотор с 20 клапана. Моето 1.8 Т си ми гори между литър и литър и двеста за 10 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Най-вероятно е от бобините. Можеш да провериш много лесно след като имаш една нова - просто я сложи на друг цилиндър и изчакай да се появят грешки. Но ти препоръчвам да си купиш още една нова и да си я държиш в багажника, за да си готов когато следващата откаже напълно. Карането на 3 цилиндъра е хубаво да се минимизира до нула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Много съмнително изведнъж да се обадят всички бобини едновременно.Колко масло ти гори на 10 000км.Ако турбината не ти е зле и няма течове,най вероятно е от гумички на клапаните.На мен така ми гореше около 1 литър на АЕБ.След като му направих профилактика на главата спря да гори масло,или поне не доливам от смяна до смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Колега и аз от 5 месеца карам б6-ца 1.8Т.И при мен има горене на масло,въпроса е да не е фрапиращо.А за бобините и на мен ми даваше,че не подава искра на 1-ви цилиндър,смених бобината,оправи се после пак се появи проблема с подаването на искра.Смених и 4те свещи,сега си е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Преди да се изръсиш с една чанта пари за бобини опитай да смениш само лулите и свещите. Аз така се излекувах. Мой познат от сервиз на Бош ми е казвал, че трудно изгарят тези бобини. А че обичат масълце си е общоизвеатен факт - 1-1,5лт. доливане си е нормално.Sent from my SM-P905 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 И аз почнах с прекъсване и подозрения за бобина и завърших с пукната глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Мой познат от сервиз на Бош ми е казвал, че трудно изгарят тези бобини. А че обичат масълце си е общоизвеатен факт - 1-1,5лт. доливане си е нормално.В сериозна заблуда си.Ако твоят познат говори за първите бобините на 1.8Т, до 2000г - да, те горят рядко. От 2001 са новият тип бобини, с вграден комутатор и горят толкова често, че Ауди сигурно са пуснали над 10-12 ревизии в опити да ги оправят.За маслото също си в заблуда. Ако говориш за моторите с директно впръскване (след 2007-ма), да те може да горят масло. Първите 1.8т нямат проблем с масло. За да гори литър и повече за 10к км или се използва некачествено масло (което иска смяна примерно на 7к км) или някъде в двигателя или турбината има голямо износване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Явно е до подръжката на автомобила. 'Да чукна на дърво', мойта не е имала проблем с бобините, но от Ауди ми ги смениха гаранционно, и сега разхода на гориво е по-добър. Масло започна да пипа едва когато и сложих Castrol Edge 5W-40, около 250гр за 8000км, после пак го смених с оригинално от Ауди 5W-30, и отново не пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 25 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Значи колеги , поръчах 4 бубини на Beru общо 300 лева ми излезна вторник ще дойдат и ще ги сложа , за маслото не знам колко гори , колата е имам близо месец и не съм обърнал внимание докат не ми светна на борда че е на минимума ... да, майстора ми каза че избива някъде ток тоест искра нема на бубините ... изчистих сега пак греките и си върви колата перфектно , но ще чакам да дойдат новите да ги сменя ... А има ли вероятност след като бубините ми дават тоя проблем да влияе на ускорението ? защото онзи ден с 5 човека и багажника пълен нанагорнище едвам едвам от 100км/ч да дигне , педала на гъзта до ламарината и пак се мъчеше ... а колата е с чип 192 коне... а когато съм само аз и още 1/2-ма колата си върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 25 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 и да спомена че колата е с Г.И. на Агис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Нормално е турбо кола на 10+ години да гори масло. Въпроса е да не е 1л. на 1000 км. Моята гори 2л. на 10000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Del Piero Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Колеги и аз имам проблем с маслото. Колата е А4 1.8Т, 2003г., 163 коня. Като я настъпя по магистралата (говорим за скорост 150-160 км.) и на хиляда километра заминава 1 литър Castrol Edge. При скорост от 120-130 не гори масло. Имам опасения, че е турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Нормално е турбо кола на 10+ години да гори масло. Въпроса е да не е 1л. на 1000 км. Моята гори 2л. на 10000.Нищо нормално няма това поколение 1.8Т да ти гори 2л.масло на 10 000км.Това,че не ти се занимава да си оправиш проблема не означава,че е нормално. Редактирано 26 Октомври 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Моята е 2.0Т и гори ололо 0,5 Л на 10 000 км. Аз пък мисля че това е нормално, но може и да не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Del Piero Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 При разход 1 литър на хиляда километра как се решава проблема? Смяна на турбината освен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Възможно е и да е от нея.Сегменти,гумички,семеринги.... Има доста заподозрени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Нищо нормално няма това поколение 1.8Т да ти гори 2л.масло на 10 000км.Това,че не ти се занимава да си оправиш проблема не означава,че е нормално.Ми аз след като колата си върви нормално, върти доволно километри, не ме оставя на пътя и за две години разхода на масло не се е повишил, не виждам проблем На 13 години няма как да са като от завода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Проблемът се състои в завишен разход на гориво и намалена мощност (спрямо автомобил, който не гори масло).Това без измерване няма как да го "почувстваш".На 13 години има как да са и по-добре, отколкото "от завода". Въпрос на желание. И сметки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Ми аз след като колата си върви нормално, върти доволно километри, не ме оставя на пътя и за две години разхода на масло не се е повишил, не виждам проблем На 13 години няма как да са като от завода На пътя трудно ще те остави 1.8Турбо.Това е дуракоустоичив двигател .Но това,че се движи не означава че е напълно наред.Ако се поддържа добре не би трябвало да има разход на масло.Нормално би било може би заради годините да изчезва по малко тук там,но не и по,и над 2л. на 10 000км.Според мен 500-600г(най-много 1л.). на 10 000км.е напъно допустимо,но повече е равно на проблем някъде.А че може да си наливаш и караш спор няма.Ти си решаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Така е. Съгласен съм, че ако всичко е наред, не трябва да има разход. При мен най-вероятно са гумички на клапаните, защото в момента при кулера и дросела е сравнително чисто. Като дойде време за смяна на ангренаж (след 17000 км), ще направя една ревизия на главата и ще се види дали проблема е бил там. Дотогава се долива и се кара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Аз съм правил ревизия на главата.Майстора каза,че гумичките били станали на пластмаса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 При мен най-вероятно са гумички на клапаните.......Като дойде време за смяна на ангренаж .....ще направя една ревизия на главата и ще се види дали проблема е бил там. Ревизия на главата обикновено означава сваляне на главата. Ако наистина си решил да го правиш - дай я за пасване на клапани на хубава машина и задължително отдели внимание на водачите на изпускателните клапани. Това е другото място, което е потенциален виновник за харч на масло. Цялата работа в работилница по главата е върти около 170-200лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Да точно това съм решил да направя. Просто чакам да дойде време за обслужване, за да ги съчетая нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 В тая цифра какво влиза като услуги и части? Щото само за гарнитурата на капака ми се върти цифра от 40-на лева, гарнитура за главата към 70-80 по спомен...Пасване на клапани и смяна на гумички към 50-60 (по спомен)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване