kosio85 Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 (Редактирано) Ми и аз така знам, че пълно обслужване на главата (смяна на гумички, водачи и напасване + шлайф) без работата по свалянето е към 200-250 лв. Сигурно това има впредвид колегата. То всъщност трябва ли да се шлайфа, ако не е прегрявана колата? Между другото колегата нека си огледа и за течове все пак. При мен наскоро се откри, че тече от семеринг на разпределителен вал, което се вижда само със свалена кора на мотора и ако си отдолу Редактирано 28 Октомври 2015 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Главата се сваля и се дава със закопчани клапани. В работилницата разкопчават, пасват, гледат водачи, закопчават.Шлайфа се задължително. Според документацията се сменят и болтовете (25-30лв).Цените за главата по спомен са нещо от типа - 5лв/клапан пасване, 20-30лв шлайфане, 1лв гумички, 4-5лв водач....грубо за 20 клапанова глава излиза 170-200лв.После има гарнитура глава - около 50лв, 30-на лева гарнитури, по 7-8-10лв семеринги.....Ако има съмнения за голям пробег не е лошо да се смени и веригата. Гледам в Англия, че за моторите до 2000г един оригинален маслен обтегач е 50 паунда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Аз обтегач и верига съм сменял вече Километрите са със сигурност над 300000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване