Jump to content

бубини и горене на масло 1.8Т


Ibrahim_buz

Recommended Posts

Ми и аз така знам, че пълно обслужване на главата (смяна на гумички, водачи и напасване + шлайф) без работата по свалянето е към 200-250 лв. Сигурно това има впредвид колегата. То всъщност трябва ли да се шлайфа, ако не е прегрявана колата? Между другото колегата нека си огледа и за течове все пак. При мен наскоро се откри, че тече от семеринг на разпределителен вал, което се вижда само със свалена кора на мотора и ако си отдолу :)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата се сваля и се дава със закопчани клапани. В работилницата разкопчават, пасват, гледат водачи, закопчават.

Шлайфа се задължително. Според документацията се сменят и болтовете (25-30лв).

Цените за главата по спомен са нещо от типа - 5лв/клапан пасване, 20-30лв шлайфане, 1лв гумички, 4-5лв водач....грубо за 20 клапанова глава излиза 170-200лв.

После има гарнитура глава - около 50лв, 30-на лева гарнитури, по 7-8-10лв семеринги.....

Ако има съмнения за голям пробег не е лошо да се смени и веригата. Гледам в Англия, че за моторите до 2000г един оригинален маслен обтегач е 50 паунда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...