Jump to content

Китайско Андроид радио за Ауди А4 Б7


CVT

Recommended Posts

  • Отговори 204
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Да се похваля и аз с придобивката на Андроид радио. След смяната му с оригиналното RNS-E изобщо не искам и да чувам за фабричната навигация... 

Сега да споделя малко впечатления. Версията е 6.0.1 с 8 ядрен процесор и 2 gb Ram.

Изключително бързо тръгва, клиповете ги чете без да ги конвертирам. Директно свалям от youtube на SD картата и тръгват.

Монтираха ми и камера за задно виждане и стана супер. Вече ще мога да паркирам вагона без да се притеснявам :))

 

Звук- предна и задна линия сменени с 2-компонентни системи и правено басче 8 инча в багажника на фабричното място. Такъв уникален саунд не бяхме очаквали да се получи. 

 

Като минуси мога да посоча следните неща:

- монтажа на андроида не е plug & play. Имаше корекция по инсталацията!

- имам драма с радиото и аз май ще трябва да купувам допълнително като колегата антена.

- не може да се пусне с изваден ключ от контакта.

- и само за информация - не ми изкарва инфо на дисплея радио и т.н. НО и фабричното нави също не изкарваше инфо,защото съм със сменен дисплей Color MFA,и там руснаците имат проблем с подкарването на информацията на дисплея

 

 

Всичко друго ме радва изключително много. Изобщо не може да се сравнява с фабричния голям минус от 19 век RNS

 

Искам да попитам има ли видео плеър,който може да работи в background? Идеята ми е като си вървят клипчетата да мога да се ровя в менюто и т.н. че в момента каквото и да направя клиповете спират.

 

Редактирано от mi_audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин клиповете спират е аз съм с по стар андроид но на фиса си ми работи дори в сравнение с оригинала и всички бутони на мултиволана ми работят

Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах клипове в youtube и там клиповете при тест на такива медии вървят в background. Другия вариант е минимизиране на клипа и пак да си се ровиш в менютата но при мен и това го няма като опция. 

Иначе си настроих при режим камера да не спира музиката :))

Ще се ровя в настройките или ще дръпна друг плеър за тест.

Относно фис дисплея и с Рнс и сега с Андроида не се показва нищо. Това откакто си сложих мултиколор дисплея. Преди това си показваше радио станции и т.н но за него си знам че до момента руснаците не са оправили този проблем.

Утре продължавам с изучаването и ако имам въпроси ще пиша.

п.с. жалко че колегата CVT вече не пише във форума :(( много полезна информация от негова страна с тази тема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Всичко вече е оправено и се радвам на новия Андроид.

На мултиколор дисплея и RNS -а не се показваше!

Между другото нещо от което колеги се оплакват е стен бай режима и това как след престой му трябва да зареди при първо включване.

При мен фабрично си беше на Auto и към този момент колкото и време / часове / да престои радиото,музика или клипове тръгват на секундата.

Повечето четох че го настройвате на 1 час или повече. Пробвайте на режим Auto и вижте как ще се държи при вас.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте Колеги!

Така да се включа и аз малко в темата,като преглеждам цените в бг сайтовете за мултимедий двоен дин за ауди а4б6,7 гледам че цените са доста високи в диапазона 800-1200лв,в Алиекспрес ги има на цени 450-650лв.Като преглеждам коментарите досега виждам че давате + на навигацията с андроид и - на качеството на музика спрямо RNS-E.От колегите които са закупили по скъпички и качествени андроид мултимедий,звука как е...................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
На 12.11.2015 г. at 12:08, CVT написа:

Продължение…

 

Вече монтажа е завършен успешно и радиото работи по-добре от очакването което си бях изградил. Това е вторият ъпдейт, който започва точно там където първия завърши, а имено с неработещи задни високоговорители и радио без антена.

 

Задни Високоговорители

 

Те просто не тръгнаха заедно с предните, а само издаваха шум на невключен вход. След това се оказа ще в кутията има още един кабелен сноп с женски RCA букси с етикети „Rear Left“ и „Rear Right“, който просто съм забравил да закача за радиото. А пък на снопа който бях закачил имаше мъжки букси със същия цвят и същите етикети. Без много да се чудя вкарах мъжкото в женското както си знам и задните говорители тръгнаха. Обаче бяха по слаби, а пък баса хич го нямаше. Вдигнах баса до край от еквалайзера и преместих средната точка да е по-назад и нещата горе долу заприличаха. Но суб-уфера в багажника пак едва се мърдаше, а не като преди да тресе ламарините по колата.

 

Реших да търся някакъв усилвател за задните говорители и отидох в сервиза на Авител да питам за такъв. Те ми казаха че RCA изходите за които съм вързал задните говорители не са с достатъчно високо ниво, а пък радиото имало и други изходи за задни високоговорители които пък са с много високо ниво за да се вържат директно. Затова ми продадоха (за 20 лв. май-беше) един конвертор от високо към ниско ниво и ми казаха да намеря изходите за говорители и да ги вържа през него. Намерих изходите на радиото и като ги проследих по кабелния сноп се оказа че влизат в празни гнезда в куплунга. Срязах ги и ги вързах през конвертора и задните говорите тръгнаха със същата сила както на старото радио, а пък суб-уфера разтресе ламарините! Конвертора изглежда така:

31rfyYKgFmL.jpg

 

Радио

 

Старото радио (Симфони 2) имаше 2 входа за антени (единият е 50 омов а другия един по-малък), а новото само един. Оказа се че едното е главна антена, а другото се казва дайвърсити антена и се използва да се разбере качеството на сигнала. Освен това нито един от двата кабела които влизаха в старото радио можеше да влезе в новото. Обаче в кутията имаше нещо като адаптер, през който успях да включа едната антена. Този адаптер искаше и захранване +12V. С този вид окабеляване радиото хващаше само 2 станции на FM.

 

След ровене в Интернет разбрах че този адаптер се казва „фантомно захранване за антена“ и това което са ми изпратили е за вторичната антена а не за главната. От Авител купих и правилното фантомно за 12 лева и сега радиото хваща идеално.

 

Баща ми кара Голф 5 с фабрично Грундиг радио и с 2 антени както беше старото ми радио. Реших да направя един тест: паркирах двете коли една до друга и минах през целия FM обхват пробвайки всяка една станция (без да използвам автоматично търсене разбира се) . Оказа се следното: всички станции които се хващат отлично от Голфа се хващат отлично и от новия Андроид. ОБАЧЕ, станциите които се хващат по-слабо и със шум от Голфа се хващат още по-зле или изобщо не от Андроида. Не знам дали има някакъв вид адаптер така че да се свърже и вторичната антена, но обхвата на Голфа с двете антени е със сигурност е по-голям.

 

Bluetooth ODBII Адаптер

 

Не си го поръчах, защото съседа ми има и реших да пробвам първо с неговия. Не можа да тръгне. Иначе радиото се свързва с него и го вижда, Torque също го вижда, но ми дава грешка че ODB2 адаптера не може да комуникира с компютъра на колата ми. Интересното е че работи идеално на моята кола когато съседа се свърже с неговия Андроид смартфон, който върти същата версия на Torque. Мисля да поръчам същото устройство което производителя на радиото предлага. На съседа е по-различно.

 

Задна камера и ТВ тунер

 

Не ги поръчах от производителя, но смятам да сложа и двете след като придобия представа кои са добри.

 

 

Заключение

 

За заключение ще изброя всички плюсове и минуси на които се натъкнах. Плюсовете са неща които са надминали очакванията ми, минусите са неща които очаквах да са така а пък те не са. Въпреки всичко искам да кажа че съм изключително доволен от продукта и ако преди да го купя знаех всичко това бих го купил пак.

 

Плюсове:

 

• Качеството на звука не е по-лошо от старото радио. (Слагам това като плюс, защото мислех че щеше да бъде).
• Като включиш на задна всичко спира и се включва входа на задната камера.
• Ако натиснеш Mute бутона и го задържиш се изключва екрана. Това е идеално когато караш през нощта и не искаш екрана да ти свети.
• Могат да се променят функциите на двата бутона на волана.
• Еквалайзера на звука е с 9 диапазона, за разлика от предишното радио което беше само с 3.
• Голяма част от бъговете на предишния двуядрен модел изглежда че са оправени. Не съм наблюдавал до сега да забие нито веднъж.
• Могат да се инсталират различни навигационни програми и може да се променя коя от тях да стартира „Navi“ бутона.
• При махане на ключа от стартера Андроида се изключва (влиза в стенд-бай режим).
• Аудиото от Радиото, DVD плейъра, Music плейъра и Movie плейъра не се прекъсват когато се отиде на Home екрана или се стартира друго приложение.

 

Минуси:

 

• Монтажа не беше плъг-енд-плей, а изиска много четене и ровене, допълнителни компоненти и модификация на кабелния сноп.
• Тунера на радиото не е толкова чувствителен както фабричния.
• Радиото не тръгва веднага, а трябва първо да се ботне, което отнема около 35 секунди ако не е в стенд-бай режим. Ако е в стенд-бай режим тръгва веднага, но максималното време в което може да остане в този режим е 2 часа. Направили са го така защото в този режим харчи около половин ампер и се опасяват че ще изтощава акумулатора. Аз обаче съм с 100 амперчасов акумулатор и при мене спокойно може да стои в стенд-бай режим поне 24 часа. Щеше да е идеално ако можех да махна този лимит от 2 часа и да сложа 24 часа.
• Автоматичната яркост не работи, защото радиото няма фотоклетка. Тук вече са пестили стотинки. През деня трябва ръчно да го слагам на макс а през нощта на мин.
• DVD Плейъра не позволява да се коригира съотношението на картината. Всички DVDта които пробвах бяха с некоректно съотношението.
• Когато няма звук и двигателя не работи и е много тихо, в купето се чуват съвсем тихи звукови артефакти през задните говорители при скролиране на екрана.
• Лявата врътката на волана от която се сменят песните или станциите на радиото е с обърната посока и не може да се промени.
• За разлика от предишния двуядрен модел, четириядрения модел не може да се рутне за сега.
• За разлика от старото радио, Андроида не може да се пусне без ключа в стартера.
• Ако се промени езика на български, само половината неща са приведени на български, другата половина си остават на английски.
• Името на песента или името на станцията не се изписват на FIS дисплея.
• Бях писал че цвета е 100% същия като старото - не е така. Вижда се разлика ако се освети директно от слънцето или от светкавицата на телефона. Радиото е 100% черно, а пък нещата около него малко отиват към много много тъмно синьо. Но тази разлика се вижда доста рядко.

Здравей. Карам a4 b7. Допреди 1 седмица бях с RNS-E. Реших да го махна и сложих китаец. Всички проблеми които си описал ги имам и аз за което ми беше много полезно описаното от теб. Само едно нещо не можал да оправя. С оригинала ми работеше мултивоана, а а китйчето не иска. В менюто като влезна да обуча бутоните не реагира. Ако имаш идея къде може да нмеря решение ще съм много благодарен. Забелязах на кабелния сноб от радиото има два оранжеви кабела на етикетите пише KEY 1, KEY 2. На схемата на радиото пише че служат за steering wheel learning, но незнам къде да ги свържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Да повдигна темата, някой който е купувал китайче за B7, може ли да сподели отзиви колко чувствителен му е тунера и да сподели марка и модел ?Сегашното е ужасно, дори в София почти нищо не хваща или ако хване "шуми" и е с много лошо качество. Купувах един ERISIN за друг VAG и той беше доста зле, всички ли са така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не си свързал фантомното както трябва. FM тунера на Erisin не е на нивото на оригиналния, но е напълно използваем. Моя хваща над 20 станции в София, около 15 от тях са с перфектно качество. С оригиналното радио хващах перфектно повече.

 

Спомням си че хващаше само една станция ако откача захранването на фантомното, затова мисля че проблема ти е в него.

 

Имах също проблеми с тунера когато сложих LED фарове за мъгла. Оказа се че във включено положение вкарваха смущения през фантомното захранване. Сложих ферити по кабелите на фаровете и по кабела на фантомното и проблема изчезна.

 

Разбира се моето е второ поколение - след една седмица навършва 6 безаварийни години. Може новите да са по-зле, но не вярвам да хващат само 1 станция.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е нещо до монтажа, един приятел сега ще слага в оторизиран сервиз и ще видя как ще е при него.

Като каза лед, намерил ли си подходящ за дневните светлини на B7, който да не дава грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Привет отново, сложих камера на андроида, мисля е същата като твоята, но дава грешка за изгоряла светлина, има ли как да се реши проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали и ти имаш ColorMFA? Иди на това меню което съм показал по-горе и отметни грешката за изгоряла крушка на задния номер да не се появява. Иначе ще трябва да слагаш резистори.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше нещо ме питал на ЛС и съм останал с впечатлението че имаш. Както и да е - и аз съм с резистори за камерата, защото когато я слагах още нямах ColorMFA.

 

Ще трябва да сложиш 33-ома за да излъжеш модула. Аз използвах 3 паралелно свързани 100-омови циментови резистори, което пак прави 33 ома, но топлината се разпределя между тях. Залепих ги със силикон директно за метала на капака.

 

Можеш да ги купиш от Комет: https://store.comet.bg/Catalogue/RES/Resistors/R10W/Resistors+10W/#eyJjIjpbIjI1MzI3Il0sImlwcCI6IjIwIiwibSI6IiJ9

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЛЕД-а на камерата се захранва от двете пластини, които имитират пластините на оригиналния плафон с крушка. Като махнеш кората ще видиш двата кабела които захранват плафона. Трябва да свържеш резисторите между тези два кабела, тоест паралелно на крушката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Купих ги, свързах всичко, грешката не свети, но не свети и лед-а на камерата. Другия лед свети.. дали не изгоря.. размествах кабелите, не е от посоката...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да видиш с мултицет какво става. LED-а на камерата си е на 12V, така че лесно можеш да го изпробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Малко да повдигна темата, кажете къде в София могат да монтират китайска навигация на Q5. Един приятел си поръча и сега няма идея къде могат да му я монтират. 

 

Иначе аз мисля да слагам май или юни месец един MMI бокс. Ще трябва само да поръчам едни инструменти за вадене на радио. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...