papi92 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Здравейте! От както стана студено ми прави впечатление, че колата загрява много бавно. На място и трябват около 20 минути, за да отлепи стрелката от 60 градуса. Днес при 2 градуса външна температура, 5 минути работа на място и каране 10км (колкото е от нас до работа) загря едва до 75 градуса. Първо си мислех, че е термостат, но забелязах, че перката за охлаждане на радиатора се върти непрекъснато когато двигателя работи. Няма значение дали колата е студена или топла, няма значение дали климатроника е пуснат или спрян. Когато е пуснат климатроника се въртят и двете перки. Другото странно е, че когато климатроника е сложен на максимална температура компресора на климатика е включен и ми обледява тръбите. Чудя се дали проблема е в управлението на климатроника, виското на перката или така трябва да си работи и да сменям направо термостата? Второто е, че от вчера се появи едно равномерно виене когато колата е в движение. Не се влияе от оборотите на двигателя и дали е на скорост или не. Звука се променя според скоростта на движение на колата и прилича на нещо стържещо. Няма висящи кори и пластмаси които да опират някъде. Към лагер на главина ли да се насоча или може проблема да е другаде? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) За виенето, ако е виене - лагер на главина или диференциал. Ако е стъргане - датчици/гривни на абс или спирачки и ламаринените тасове зад тях. За температурата почти сигурно е термостата. Виското няма вариант да не се върти изобщо. Редактирано 26 Октомври 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 26 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Колега, благодаря за отговора. Звука е между виене и стргане, по-скоро бучене. Наподобяващо на бученето от гуми на джип с дълбок грайфер (със сигурност не е от гумите). Каква е логиката перката да се върти винаги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=0CFoQrAIoAzAJahUKEwj92IKFneDIAhUKXCwKHQowDT0&url=http%3A%2F%2Faudibg.com%2Fforum%2Findex.php%3Fshowtopic%3D42201&usg=AFQjCNH1OmKOZHiFJraFGrmuEtpm3UtCcg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Лагер на главина сигурно. Хваща се като дигнеш на крик и въртиш колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Компресора на климатика не би трябвало да се пуска под +5 градуса , има защитата точно поради тази причина от вледеняване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Виенето и бученето може да е от постоянно заценено виско пробвай с весник да спреш перката ако не може сменяш виско п.с имам чисто ново виско купих го за моята и продадох колата без да го сменя ако си за виско ще измислим някаква цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Виско перката трябва да се върти постоянно. Една кола в студеното време дали ще загрее бързо или не зависи много и от това как я караш. Ако запалиш и пусниш парното определено колата също ще загрее по-бавно. Колега ако колата все пак вдига оптималната си температура след определено време и я държи, и не прегрява не виждам защо се шашкаш.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Да тя се върти постоянно от енерцията,затова го карам да опита с весник да я спре ако не може значи виското е зацепило постоянно и си е заминало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Извинявам се за късния отговор, но от командировки не мога да стигна до колата. Виенето го има само когато колата се движи. Вдигнах я на крик от едната страна и се оказа, че е лагер. Смених го. Виското си мислех, че трябва да се върти само когато е зацепено, но явно съм в грешка. Колата загрява много бавно. На място и в сегашните ниски температури е невъзможно да зегрее до 90 градуса. Онзи ден при стачката на полицайте тръгнах от метро станция Жолио Кюри (София) и стъгнах до Софииския университет за около 1 час и тогава колата достигна 89 градуса. Днес се сетих да пипна маркуча след термостата когато колата е на 60 градуса този маркуч е топъл, значи е за смяна и той. Благодаря на всички колеги за насоките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 провери 4те подгревни свещи, също така провери свещите 3те на фланеца на задната част на мотора над скоростната кутия. Аз имам същия мотор по принцип си загрява бавно сравнено с бензин в най студените месеци му слагам един картон пред радиатора малко помага виждал съм на БМВ 1 една система пред радиатора с жалузи командвани от мотор, когато е студена е абсолютно затворена пред радиатора, нещо такова от друго ауди ако може да се направи си мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване