Jump to content

Тест за утечка и проблеми с акумулатор


zafirovp

Recommended Posts

След 1 месец без никакви ядове с колата всичко пак се започна изведнъж. Карам си аз извънградско около 2 часа и се наложи да спра за 1 минута. Оставих на контакт и след това като се качих гледам Low Battery. Карам вече трети ден така, поне според компютъра акумулатора е на 10%. Естесвено половината неща не ми работят по колата, когато не е запалена. Акумулатора не е оригинален и неможе да се кодира за колата, но си карам вече 6 месеца без проблеми. Седи над 12.5-6 волта. Зарежда се над 13.8-14.

 

Единственото за което се сетих е някаква зверска утечка. Там нещата станаха сложни. При мерене на заключена кола с мутицет първоначално е 4 ампера и спада плавно до 0.50, след което нещо изпуква до DVDто за навигацията и утечката е чиста 0. Не мисля, че е възможно да няма никаква консумация на ток.

 

Моля за съвет, какво освен ъпдейт на Battery Manager-a може да се направи и как правилно се мери за утечка колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Досега не съм виждал мултицед да „изключи” след мерене на ток - или ще изгори предпазителя му ако не си уцелил диапазона, в който мериш или си работи. Просто няма какво да го изключи, особено евтините варианти. Така, че би трябвало да отчетеш около 100-200ма след около 10 мин. в зависимост от това какви екстри имаш.

Замери на волтметър колко зарежда алтернатора с и без фарове при около 2500 оборота.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долей си с вода акумулатора и го зареди хубаво.

А за утечката вместо мултицет закачи една лампичка за 12в. с малка мощност вместо уреда и виж дали свети и колко силно,или закачи стрелкови уред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За утечката може да се провери за 2мин с един нормален уред не знам защо са тия сложни схеми. Даже и с токови клещи става, тя ако доближава 1А ще се премери доволно точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на моя мултицет си му пише в упътването, че когато мери ампери изключва след 10 секунди.

Това с лампата сега ще го направя.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с изключването може да е ако мериш на максимален ампераж, при ниски стойности не би трябвало да изключва. Ако изключва, мери с друг мултицед, много важно е да се премери консумацията след като е престояла 10-на минути. Това с лампата няма как да помогне в случая, най-много да ошашави компютрите на колата заради ниско напрежение.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това щях да кажа за лампата, а уреда като изключва ако е на големия обхват няма да прекъсне веригата и се иска само да се рестартира след 10мин за да започне да отчита пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Старият ти акумулатор е бил слаб и компютъраът си "мисли", че още си с него. Затова ти дава 10% заряд. Виж реле-регулаторът на алтернатора как е. Иначе, след като запалиш подай малко газ 2-2.5к оборота и динамото ще започне да зарежда правилно веднага. Ако искаш опитайте го това и ще видиш разликата след като вдигнеш оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...