Jump to content

Блокирал авансатор ? Възможно ли е ?


Bukmop19

Recommended Posts

Здравейте колеги, мотора е 1.9тди 1Z, а помпата е с номер 460 404 998. Не съм сигурен дали тази помпа е за моята кола, но с нея съм взел и колата. Работи шумно и твърдо, и определено няма мощ като за 90 к.с. Освен буксата на ел.блока, има и още една букса с 3 кабела като единият е за клапана за вкл/изкл на горивото, а другите 2 по принцип трябва да ходят в помпата, но дефакто са изрязани и не ходят никъде, но и на тази помпа няма къде да отидат.... Аз мислех че помпата е с ел. авансатор, но като гледам май май точно тази помпа не е с ел. авансатор. На ваг ком TDI графиката ми показва че колата е на предварение 225 и не мърда, а в същото време ако натъкмя графиката да е както трябва в зависимост от температурата на горивото, колата работи много меко, но и не може да запали освен ако не съм изкл. датчика за температурата и не съм подгрял поне 30-40 секунди..... Та идеята ми е ако авансатора на въпросната помпа 460 404 998 не е електронен, значи може да е блокирал ? Дали ако се отвори ще постигна нещо ? Търся по компетентни хора :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авансатора е хидравличен и се управлява електрически с клапан. Клапана се намира в най-долната задна част на ГНП точно под главата с два проводника, пробвай да възстановиш инсталацията, после може да се провери с ВАГ-ком буталото дали е блокирало.
Ако не ти се дават пари, правиш я с тази помпа да може да пали и колкото върви на статичен аванс с толкова се задоволяваш. Ако искаш да е както трябва друга помпа от морга едно обслужване преди да се сложи на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно на тази помпа, която в момента е в колата няма къде да се свържат тези 2 кабела. 

post-85330-0-50833300-1446566513_thumb.j

post-85330-0-12071800-1446566651_thumb.j

Редактирано от Bukmop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с двата болта с бялата капачка е клапана на авансатора, огледай го добре два кабела в черна изолация оригинално излизат от него при теб някой ги е срязал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой дали може да ми помогне да намеря моята помпа с повече подробности или снимки ? Номера и е 460 404 998 и искам да разбера именно за този ел.клапан авансатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата, тъй като и аз имам подобен проблем. При мен беше същата история, колата беше много шумна и не вървеше за като за афн.. майстора даде 2 евентуални проблема центровка или гнп. Оказа се задържало авансаторно бутало на гнп. Ремонта е прикючил със смазване на буталото и смесване на дизела с двутактово масло, като причината за проблема била лоша нафта и за напред да слагам масло в дизела. Колата се оправи но почна един вид от време на време да забива. Карах я така докато не протече гнп-то. Отидох при друг майстор да ми смени гарнитурите на цялата помпа, след като свали помпата ми звънна да отида да я видя. Окава се ,че авансаторното бутало от предната му страна е отчуена една люспа колкото зърно леща,в задната част от вътрешната му страна имше две стещуположни надирания все едно е вкарвана широка отвертка, също имаше стружки. Отговора на въпроса как е станало беше пак от лоша нафта. На мен ми е интересно как обаче се е появила тази люспа на буталото отпред, тъй като се оказа че такива бутала не се продават и вариянта е друго гнп.След настройките на вторият майстор колата върви по-добре.

Редактирано от pagady
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен нафтата в България си е лоша,да.... но по добрият вариант според мен е примерно добавка Castrol TDA, защото тя подобрява смазочните свойства на нафтата и отделно почиства горивната система. От както в дизеловото гориво се съдържа 5% био гориво, малко така се получава все едно ако оставите някъде капка слънчогледово олио. Тази капка става лепкава и гранясва. Именно био горивото замърсява горивната система ако горивото се задържи по-дълго време. Може да си направите опит в една епруветка да оставите малко нафта и ще видите че след 1 месец примерно епруветката е покрита с нещо като лак (кафеникаво на цвят) този лак след определено време като се понатрупа буквално се отчупва и тръгва по горивната система като няма гаранция къде точно е замърсяването и дали ще мине през филтъра и да се задържи там. Може да се образува и в самото ГНП а от там по пътя към дюзите и т.н. Та качеството на горивата в България е ясно... не е точно както трябва , а за колегата Pagady това което казваш че изглежда като одрано от отвертка.... не се знае как е разглобена помпата ;) На майстори в България сме се нагледали.... Аз скоро ще се ориентирам към сваляне на моето ГНП и проверка за проблеми именно в ел.клапана и хидравличното буталце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност от задната страна не ме притеснява колкото отпред, защото сега според думите на майстора не можел да нагласи милиграмите на аванса или нещо подобно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Милиграмите на аванса ? Аванса по скоро е момента в който започва впръскването на горивото, а милиграмите се регулират като се развият леко 4 болчета и се премества самата плоча на помпата ;) Ако греша нека някой ме поправи :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1Z мотора се слага на 80 В4, А4 В5 ,дори и на А6 С4 (което и мен ме изненада). На всяка кола е с различна помпа. Твоята си е за твоя мотор 80 В4 1.9 66kw. На другите купета със същия двигател се слагат и помпи : 0 460 404 995 и 0 460 404 983. Ако решиш да я сменяш да знаеш поне номерата. Когато изключиш клапана за аванса при старт си винаги на максимален аванс. Който ги е отрязал предполагам го е направил за да пали по -лесно. Но като гледам , пак не е лесно. При всички положения не е добре така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги, да обновя информацията оказа се че проверих дали идва напрежение към 2-та кабела, които са за ел.авансатора. Напрежението при запален мотор беше 14,1 волта. След това последва закачане на кабелите към ел.авансатора като го оставих да си виси просто така (немонтиран на помпата) и чрез ВАГКОМ пуснах тест на този клапан и се оказа че работиииии. След това последва сваляне на гнп-то и стискане на палци вътре да няма поразия... взех ремонтен комплект за тази помпа и смених всичко що имаше в комплекта. На вид помпата изглеждаше наред. Накрая сложих и ел.авансатора, качих помпата на мотора, центровах, завъртях ключа и воаля... меко работеща помпа с добри показатели както на вагком, така и на тест обиколката. Колата реагираше много по-добре при подаване на газ, турбината надува по от рано и като цяло все едно не беше моята кола... Сега следва смяна на ангренажен ремък понеже е странно сцепен все едно е отрязан около 6-7мм от едната страна. Това ми е 2рият фалшименто ремък, който попада в ръцете ми.. Имате ли впечатление за качеството на частите от магазини ТЕХКО и Технопарт ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

техико продават части с по-високо качество примерно от евро07 аз си пазарувам от там. Ремонтния комплект колко струва колега гумен или силиконов е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Знам ,че темата е стара ,но търся ремонтен комплект за ГНП Бош 0 460 404 998 - същата като на колегата пуснал темата ,че моята рязко текна и колата умря. Майстора който ще я прави ми каза да търся такъв рем . комплект само на Бош ,но до сега търся по сайтовете и нищо не откривам .Ако, някой колега случайно знае номер на комплекта -моля ,за помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...