Monaco Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 (Редактирано) Колата не е точно това което търся, (автоматик, без мулти волан и т.н.) но двигателя й ми привлече вниманието. Та колеги ще съм ви благодарен ако си споделите мненията за обявата. http://www.mobile.bg/11446536528874063 Редактирано 4 Ноември 2015 от Monaco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Колата е много добра комбинация - имаш и сменяне на скорости от волана и този салон с алкантара и подгрев е супер.Цена като за Швейцарка е много добра, най-удачно ще е да се прегледа детайлно за някакви скрити проблеми (ВАГКОМ). Иначе този двигател е супер (ако беше и 4х4 ;-) - аз имам същия и съм супер доволен - носи много на подобрения и оптимизация, качват го до 350 к.с. за който го кефи. Няма да ти е икономична като дизел, но вървежът е такъв, че забравяш за цената ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 (Редактирано) Тези джанти с това малко ЕТ и голям цолаж като на кокили е тая кола все едно са и подарени, може би са за съвсем друг модел от марката ауди, а гумите са Nankang Редактирано 4 Ноември 2015 от Ropotamo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Абе на кокили, ама на моята знаеш ли как ще и ходят Общо взето на българския пазар в момента читаво 8P 2.0TFSI няма, всички са някакви кочини с върнати километражи. Моя кош си го взех от Германия Януари мин. година на 217к километра за 9000Euro, quattro е, пълен S-line пакет, подгреви, голяма навигация RNS-E, Bose озвучаване и т.н., нямам мулти волан и парктроник. Kолата е доволно пъргава и здрава, S-line окачването е малко кофти по нашите пътища (понадрусва си), но тази на обявата не е S-line така че няма да го има друсането. Иначе двигателя е сравнително безпроблемен, възможните проблеми са следните: нагар на смукателен колектор, ако е 2005/2006-та е възможно да има скъсана мембрана на Diverter Valve ( целия клапан е 80тина лева) и да не прави достатъчно налягане на турбото, износен Cam Follower на бензиновата помпа за високо налягане, N75 клапан и общо взето е това (най-често срещаните проблеми са това). Аз съм сменял Diverter Valve-a. Разхода при предно горе-долу ще ти е - извънградско 8/9, градско 11/12 (ако я стъпваш много ест. се повишава). Материалите в купето според мен са доволно качествени и интериора лично на мен ми допада, проблема е че след известно време каране по "хубавите ни пътища" почват да скърцат разни пластмаси (в 8P секцията има съвети как да се справим с подобни дразнители). Ако ходиш да я гледаш, те съветвам добре да я проверите защото лично за мен цената е малко ниска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Само аз ли за първи път чувам за A3 8P с двигател 2.0T? До колкото знам, двигателя трябва за е 2.0 TFSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Начин на изразяване колега,... турбо си е мотора и друг няма , но дали е нужно всеки път да се уточнява ,че е и с директно впръскване, при положение че няма с какво да го сбъркаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Това се подразбира.Всички 2.0 турбо са ФСИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 И моето инфо относно разхода на 2.0TFSI, че да не плашим колегата с тази му покупка ;-)този двигател на А4, куатро, ръчни ск ми дава по комп и по резервоар:Градско: мин 8.9л/100 макс 10.5л/100Второстепенни пътища: мин 6.6л/100, макс 7.2л/100Магистрала 130-150км/ч: мин 7.4л/100, макс: 7.9л/100 Натовареност 2-3ма човека с багаж извън града. Имай предвид, че в Швейц. колите са гледани като цяло и прегледът е много стриктен и обхваща доста елементи по колата.Можеш само да имаш повече ръжда по колекторите, особено ако е живяла в близост до езеро ;-) Успех в покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Каква ръжда по колекторите?Изпускателния е заедно с турбото и е чугунен, а всмукателният е пластмасов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 И моето инфо относно разхода на 2.0TFSI, че да не плашим колегата с тази му покупка ;-)този двигател на А4, куатро, ръчни ск ми дава по комп и по резервоар:Градско: мин 8.9л/100 макс 10.5л/100Второстепенни пътища: мин 6.6л/100, макс 7.2л/100Магистрала 130-150км/ч: мин 7.4л/100, макс: 7.9л/100 Натовареност 2-3ма човека с багаж извън града. Ти твойта кола да не я буташ? Този максимален разход градско който си го дал според мен е по-скоро граничи с невъзможното или просто ако се кара само по околовръсното (Бъкстон - Бизнес парк примерно) Отделно по книжка го дават 12.5 разхода.. При мен е 12-16 градско, събота и неделя ако няма трафик може да падне до 10, но пак трябва да галя педала. Извънградското също данните са ти доста.. странни. Аз немога да смъкна извънградско разхода под 8, но може проблема да е в мен Както по-горе са написали, най-често има проблем с DV, N75 и помпата за високо (High Pressure Fuel Pump). Мотора ако е читав, наистина е много приятен за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Както спомена колегата owwyxw ,тоя разход го има само в фантазиийте на някой.Карам този мотор на А4 куатро ръчка и градско под 10 не мога да падна,говорим за градско,а не круизване по околовръстното с 80-90.Извънградско зависи от 8 до9-9.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Каква ръжда по колекторите?Изпускателния е заедно с турбото и е чугунен, а всмукателният е пластмасов.И аз това се зачудих,ама айде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Кви са тия разходи по 8-9/100 градско.Моето в Пловдив 4х4 с автомат си гори 13-13.5 с нормално каране, под 12 не съм го бутал никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) В първите години и 1.8 и 2.0 са обозначавани с Т след цифрите. В последствие пише вече само TFSI без цифри. Всички са TFSI като технология така или иначе. След фейслифта обаче се минава на по-новото поколение двигатели, които са с леки промени, вкл. в характеристиката, в положителна посока. В Щатите до последно се обозначават с "2.0Т"Конкретният екземпляр е на по-голям пробег според мен. Редактирано 5 Ноември 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akouzi Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Привет Колеги, Говоря за ръжда по колекторите като цяло - говоря от личен опит с 4 коли от региона Лузана - Женева. Относно разхода, с моята кола се вози малко дете и явно сме по-малко състезатели от вас ;-) но който иска да заповяда да я тества и гледа данните. Аз лично не открива разлика между борд. комп и засичане по резервоар и се доверявам на първото, а то е колкото съм писал по-горе.Може би има значение, че скоро стана колата ми на 100К км и яде едвам около 250-350гр масло между смените - на около 10К км. Все пак не искам да разводнявам темата, идеята ми беше да споделя на купувача, че това е много добър и гъвкав двигател и може да скача! Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Какъв ти е кода на мотора, би ли споделил ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Вероятно кода е BWE.... иначе и на мен ми се струва доста занижен разхода на колегата, лично при мен за да падне под 8 на магистрала трябва да карам с 100-110 макс, а при нормално каране 130-150 си е над 8, дори и повече. А колкото до коментираната А3, на мен лично ми харесват джантите, но автомата ще създава ядове и отделно цената наистина е подозрително ниска....и все пак , ако търсих подобна бих я проверил покарал и така нататък... Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване