Jump to content

Мнения за А3 2.0Т sportback


Recommended Posts

Колата не е точно това което търся, (автоматик, без мулти волан и т.н.) но двигателя й ми привлече вниманието. Та колеги ще съм ви благодарен ако си споделите мненията за обявата. http://www.mobile.bg/11446536528874063

Редактирано от Monaco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много добра комбинация - имаш и сменяне на скорости от волана и този салон с алкантара и подгрев е супер.

Цена като за Швейцарка е много добра, най-удачно ще е да се прегледа детайлно за някакви скрити проблеми (ВАГКОМ).

 

Иначе този двигател е супер (ако беше и 4х4 ;-)  - аз имам същия и съм супер доволен - носи много на подобрения и оптимизация, качват го до 350 к.с. за който го кефи.

 

Няма да ти е икономична като дизел, но вървежът е такъв, че забравяш за цената ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези джанти с това малко ЕТ и голям цолаж като на кокили е тая кола все едно са и подарени, може би са за съвсем друг модел от марката ауди, а гумите са Nankang :D

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на кокили, ама на моята знаеш ли как ще и ходят :P Общо взето на българския пазар в момента читаво 8P 2.0TFSI няма, всички са някакви кочини с върнати километражи. Моя кош си го взех от Германия Януари мин. година на 217к километра за 9000Euro, quattro е, пълен S-line пакет, подгреви, голяма навигация RNS-E, Bose озвучаване и т.н., нямам мулти волан и парктроник.  Kолата е доволно пъргава и здрава, S-line окачването е малко кофти по нашите пътища (понадрусва си), но тази на обявата не е S-line така че няма да го има друсането. Иначе двигателя е сравнително безпроблемен, възможните проблеми са следните: нагар на смукателен колектор, ако е 2005/2006-та е възможно да има скъсана мембрана на Diverter Valve ( целия клапан е 80тина лева) и да не прави достатъчно налягане на турбото, износен Cam Follower на бензиновата помпа за високо налягане, N75 клапан и общо взето е това (най-често срещаните проблеми са това). Аз съм сменял Diverter Valve-a. Разхода при предно горе-долу ще ти е -  извънградско 8/9, градско 11/12 (ако я стъпваш много ест. се повишава). Материалите в купето според мен са доволно качествени и интериора лично на мен ми допада, проблема е че след известно време каране по "хубавите ни пътища" почват да скърцат разни пластмаси (в 8P секцията има съвети как да се справим с подобни дразнители). Ако ходиш да я гледаш, те съветвам добре да я проверите защото лично за мен цената е малко ниска :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли за първи път чувам за A3 8P с двигател 2.0T?

До колкото знам, двигателя трябва за е 2.0 TFSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начин на изразяване колега,... турбо си е мотора и друг няма , но дали е нужно всеки път да се уточнява ,че е и с директно впръскване, при положение че няма с какво да го сбъркаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето инфо относно разхода на 2.0TFSI, че да не плашим колегата с тази му покупка ;-)

този двигател на А4, куатро, ръчни ск ми дава по комп и по резервоар:

Градско: мин 8.9л/100 макс 10.5л/100

Второстепенни пътища: мин 6.6л/100, макс 7.2л/100

Магистрала 130-150км/ч: мин 7.4л/100, макс: 7.9л/100

 

Натовареност 2-3ма човека с багаж извън града.

 

Имай предвид, че в Швейц. колите са гледани като цяло и прегледът е много стриктен и обхваща доста елементи по колата.

Можеш само да имаш повече ръжда по колекторите, особено ако е живяла в близост до езеро ;-)

 

Успех в покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето инфо относно разхода на 2.0TFSI, че да не плашим колегата с тази му покупка ;-)

този двигател на А4, куатро, ръчни ск ми дава по комп и по резервоар:

Градско: мин 8.9л/100 макс 10.5л/100

Второстепенни пътища: мин 6.6л/100, макс 7.2л/100

Магистрала 130-150км/ч: мин 7.4л/100, макс: 7.9л/100

 

Натовареност 2-3ма човека с багаж извън града.

 

Ти твойта кола да не я буташ? Този максимален разход градско който си го дал според мен е по-скоро граничи с невъзможното или просто ако се кара само по околовръсното (Бъкстон - Бизнес парк примерно)

 

Отделно по книжка го дават 12.5 разхода..

 

При мен е 12-16 градско, събота и неделя ако няма трафик може да падне до 10, но пак трябва да галя педала. Извънградското също данните са ти доста.. странни. Аз немога да смъкна извънградско разхода под 8, но може проблема да е в мен :)

 

Както по-горе са написали, най-често има проблем с DV, N75 и помпата за високо (High Pressure Fuel Pump).

 

Мотора ако е читав, наистина е много приятен за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както спомена колегата owwyxw ,тоя разход го има само в фантазиийте на някой.Карам този мотор на А4 куатро ръчка и градско под 10 не мога да падна,говорим за градско,а не круизване по околовръстното с 80-90.Извънградско зависи от 8 до9-9.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ръжда по колекторите?

Изпускателния е заедно с турбото и е чугунен, а всмукателният е пластмасов.

И аз това се зачудих,ама айде.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тия разходи по 8-9/100 градско.

Моето в Пловдив 4х4 с автомат си гори 13-13.5 с нормално каране, под 12 не съм го бутал никога. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първите години и 1.8 и 2.0 са обозначавани с Т след цифрите. В последствие пише вече само TFSI без цифри. Всички са TFSI като технология така или иначе. След фейслифта обаче се минава на по-новото поколение двигатели, които са с леки промени, вкл. в характеристиката, в положителна посока.

В Щатите до последно се обозначават с "2.0Т"

Конкретният екземпляр е на по-голям пробег според мен.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги, 

 

Говоря за ръжда по колекторите като цяло - говоря от личен опит с 4 коли от региона Лузана - Женева.

 

Относно разхода, с моята кола се вози малко дете и явно сме по-малко състезатели от вас ;-) но който иска да заповяда да я тества и гледа данните. Аз лично не открива разлика между борд. комп и засичане по резервоар и се доверявам на първото, а то е колкото съм писал по-горе.

Може би има значение, че скоро стана колата ми на 100К км и яде едвам около 250-350гр масло между смените - на около 10К км.

 

Все пак не искам да разводнявам темата, идеята ми беше да споделя на купувача, че това е много добър и гъвкав двигател и може да скача!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно кода е BWE.... иначе и на мен ми се струва доста занижен разхода на колегата, лично при мен за да падне под 8 на магистрала трябва да карам с 100-110 макс, а при нормално каране 130-150 си е над 8, дори и повече.

 

А колкото до коментираната А3, на мен лично ми харесват джантите, но автомата ще създава ядове и отделно цената наистина е подозрително ниска....и все пак , ако търсих подобна бих я проверил покарал и така нататък... Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...