tazmanieco Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Колеги,имам странен проблем с моя трофей.Когато дам на контакт и оставя колата на контакт повече от 5-6 секунди (зимата като подгрява е повече времето) и колата не иска да запали.Връщам ключа въртя директно и пали.Като извадя температурния датчик,колата грее максимално и примерно след 10 секунди врътвам ключа и пали от раз,закачам датчика и оставя ли я на контакт повече от 5 секунди не иска,върти но не пали.Сега на един колега на колата мерих същата е,като дам на контакт въобще не идва ток на свещите,след като запали пуска тока за около 30 секунди и тогава спира свещите.И моята е по същият начин,но неговата я оставям на контакт и след повече време дори си пали а моята не иска.Някой ако може да ми каже какво да правя и дали се е сблъсквал с този проблем,ще съм много благодарен.Два дена чета и търся и няма намиране на отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Ако имаш ваг-ком закачи и 2-те коли и влез в група 000 натисни бутона TDI Timing. Избери си AEL от листа с мотори и виж с какъв аванс са и 2-те коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 До колкото си спомням трябва да е околната температура под 5 градуса за да работят подгряващите свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Това няма общо с аванса. Нещо друго става. Мери на клапана за гасене дали има 12в, да не би да му спира захранването като не завъртиш ключа. Това винаги ли е било така или стана скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата, но моя въпрос е свързан с този двигател. Как се вдигат оборотите на празен ход на АЕЛ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=178490&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Сега като чета пак описанието на проблема как един път пали друг път не се чудя дали клемореда не ти прави въртели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Имобилайзера на таблото изгасвали?Да не прави той някакви въртели, когато е той колата припалва за миг и после само върти, без заченки на палене. Както те е посъветвал колегата мери на клапана. Компютъра също трябва да е записал грешка, закачи с ВАГ ком да видиш какво ще ти каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tazmanieco Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Забравил съм да напиша,не беше имобилайзера,но и той преди две седмици направи проблем.Оказа се датчик колянов вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Ако е имало проблеми със сигнала от датчика би трябвало да го запише като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tazmanieco Публикувано 1 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Ами,имаше проблем,но записа грешката чак когато колата умря напълно.Преди това нищо не записваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване