Jump to content

Автоматично включване на къси при контакт.


TiL

Recommended Posts

Колеги откакто взех колата ксенона ми се включва автоматично щом дам на контакт. Първоначално си мислих, че е настроено така с ваг-ком, но след смяна на региони фаровете продължиха да се включват като дам на контакт. Не съм ровил по инсталацията на колата, но днес реших да прегледам набързо ключа. След като го извадих видях, че на два пина е пуснат мост, който ми се струва, че не е заводско изпълнение. Та това мостче ли е отговорно за автоматичното включване на светлините? Искам да го спра това автоматично пущане на ксенона, че ме дразни като ми свети постоянно ксенона, мисля да монтирам допълнителни лед дневни светлини.

 

 

15p4ck1.jpg

 

eash90.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Най-вероятно това е въпросната интервенция.На моята не съм разглобявал,така дойде от Швеция.Защо искаш да не ти се включват автоматично фаровете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва постоянно да ми се пържат ксенона и лупите през деня, предпочитам да монтирам допълнителни светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейсега откачих въпросния кабел на пин 3 и светлините вече не се включват при подаване на контакт. Та ако някой търси евтин вариант за автоматично включване на късите, то това е начина, мост между 3-ти и 4ти пин на ключа за фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хитро е, ама скъсява живота на лупите, които и без това ако не са рециклирани на тия години са чао от много отдавна... Точно 3-4-5 години им трябват от ново състояние да прегорят тия HELLA до лек мат и още толкова до петна.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е, но нали така или иначе ми светят постоянно. Аз нямам намерение да ползвам некви измислени дневни светлини /афтърмаркет имам предвид/, тъй че мене не ме бърка особено много това. Нямам идея дали мойте са рецклирани преди да взема колата, но съм адски доволен. Като ден е пред мен. Гледам всички се оплакват от фаровете на С5, но на мен много ми допадат.

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен :zustimm: и на мен ама никак не ми харесват окачените коледни гирлянди, да не говорим за китайските измислени фарове.

Най ми харесва дългите на % от силата си, което от една страна съвпада напълно със замисъла за DRL, от друга е най-близо до фабричния вид, но за сега има проблем с биксеноновия соленоид на фейса и още мисля варианти за най-лесно преодоляване, без сериозни промени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три въпроса.

Светят ли когато върти стартера?

Показва ли се на таблото символа, че си на фарове?

Светят ли габарити и таблото?

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не светят когато въртиш. Даваш на контакт, фаровете святка, почваш да въртил, изгасят, колата запалва и фаровете святкат. Това ме дразнеше най-много. Няма индикация на таблото, че са включени късите, не светят габарити. Когато цъкнеш на габарити, то късите изгасват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно! Та това са си точно дневни фарове. Мерсаж голям.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................., но за сега има проблем с биксеноновия соленоид на фейса и още мисля варианти за най-лесно преодоляване, без сериозни промени.

 

Схемата за случая, която бях постнал в мнение #136 на

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137943&page=7

не върши ли работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята кола ксенона пали при подаване на контакт. Първоначално не ми харесваше, но вече няколко пъти ме спасява защото забравям да ги пусна. Интересно при мен като подам на контакт пали ксенона и стрелките на километража също светват... :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как става номера с кодирането да светят стрелките,на предишната ми кола Ауди А3 светваше всичко при контакт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Почвам да се оглеждам за допълнителни лед дневни светлини. Ако някой е слагал някакви читави които пасват добре и не изглеждат като харизано магаре ще се радвам ако сподели. Първо май трябва да си избера мястото на което ще стоят и чак тогава да търся светлините. Дългите не ми се правят като дневни, защото първо не е упоменато в закона, че може(следователно не се знае до кога ще са вариант) и второ, че си заслепяват макар и с намален процент.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу в декоративните решетки на халогените е единственото място според мен в което ще се впишат без да стоят като подарени. Има модели точно тази дълбочина и дебелина. Влизат между решетките и се захващат отзад през пластмасата има си оргинални болтчета. Пробвах в един магазин добре ми се видя. Но не питах въобще за модела. Иначе бях попаднал явно на хубави щото цената им беше 70лв.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знам ценообразуването на българските търгаши... в алиекспрес ще са 10$ :hilezh: Иначе съм склонен да дам 100-150 за нещо "марково" и уж читаво. Ще огледам решетката какво може да се побере там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.smcars.net/attachments/2012-mercedes-actros-jpg.128903/

Само не ме налазвайте за това че давам камион за пример.

Ако се вгледаш долу в халогена... подобно изглежа на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългите не ми се правят като дневни, защото първо не е упоменато в закона, че може(следователно не се знае до кога ще са вариант) и второ, че си заслепяват макар и с намален процент.

Не знам кой разпространява такива погрешни теории, та все повече хора тръбят тези абсолютни глупости. Как реши, че налепени нефабрични светодиодни гирлянди са упоменати в закона? Как ще коментираш фабрично светещите дълги светлини на доста коли? Как реши, че заслепяват, като идеята на ДРЛ е точно през деня да свети с умерена мощност, фокусирано и точно напред в очите на насрещните? Светодиодите не правят същото? Светещите къси пък са половин решение за ДРЛ, тъй като идеята им е да бъдат ярки в отрязана зона пред колата и да нямат разсейки в насрещното движение, което противоречи на идеята за дневни светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...