Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

На 18.07.2019 г. at 19:01, Траян Атанасов написа:

Някой има ли идея, дали може да се монтира head-up дисплей, на кола, която е нямала такъв?

https://www.audiworld.com/forums/a6-c7-platform-discussion-194/head-up-display-retrofit-2947316/

Това ми се струва ,че ще е труден и скъп ретрофит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 30.08.2017 г. at 8:47, kpematop написа:

Ако ще кара с 120-140км/ч 2.0 190кс стигат, ако сте в Германия и жулите с 200 си земете 3.0 литра. По-тих е мотора на висока скорост.

Глупости аз имам 2.0 190 кг и под 160 не карам в германия много добър и икономичен двигател 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.03.2019 г. at 14:27, N1995 написа:

Някои тунери нямат CP! Ударихме кьоравото и всичко тръгна както трябва. За тези като мен, които имат DVD player в жабката, сигнала от тунера се кара до плейъра и от там си влиза в ММИ-а, а не директно. Иначе стана супер :) 

 

 

IMG_0986-e1551964629629.jpeg

 

Как мога и аз да си пусна клипове на мойто а6 4г 2015 търся но немога да разбера може ли да обясниш по добре моля

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.04.2019 г. at 16:05, N1995 написа:

Аванта на Ауди е класика. Точно пък А6 е сигурно единственото комби, което бих карал и е страшно красиво. 

👍

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да си е сменял веригите и обтегачите на 3.0 тди?

Изчетох темата за 4ф за смяна на вериги но ми е интересно ако някой го е правил колко долу горе му е излязло.

Моите тракат за 1-2 секунди сутрин и ако колата не е карана няколко часа и мисля превантивно да сменя всичко за да ми е мирна главата.

В Порше Варна ми обявиха 7к лв за смяна на всичко + съединители за скоростната кутия, тъй като и на тях им е време. 

Колата е на 190к км реални.

Съединителите ритат и колата тръгва доста рязко при превключване от задна на драйв и обратно.

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще бъда контриран, но има доста разбиращи хора в сервизи различни от официалните, които ще ти сменят веригите за доста по-малко пари. Стига да разполагат с необходимите инструменти и знания не виждам нуждата от официалния сервиз и стотиците левове, които ще платиш за човекочас труд. Гаранция всеки кадърен и можещ човек ще ти даде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го сметнеш грубо то и в другите сервизи в София няма да е по малко от 7к за вериги и съединител по простата причина че ако сваляш двигателя все нещо допълнително ще излезе пък и само съединител да смениш бе да се е прецакало и там друго може ма не вярвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях и ремонтен комплект на мехатроника преди 2 месеца заради един сензор за температура който се ебаваше. В Порше Варна са включили поне 50 допълнителни неща освен веригите и обтегачите. Явно по канона се сменят и други уплътнения и болтове и т.н. когато се сменят веригите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко повече инфо за интервенцията? Какви симптоми имаше колата, оправи ли се след смяната на ремонтния комплект? Сензорът заработи ли коректно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията влизаше в авариен режим заради грешен сигнал от сензора за температура на маслото и. Излизаше на таблото, че е прегряло маслото и да си адаптирам шофирането. Смениха ми платките и проблема изчезна. Реално сензора се беше прецакал. До колкото разбрах по-късно,е можело да се смени само той, но в Порше процедурата е друга. Но чесно казано не съжалявям че смениха всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Току що се регистрирах във форума, макар че често влизам тук :) Благодаря на всички участници в този раздел, наистина доста информация може да намери човек.. :)

Та нека да премина и към въпроса си:. Става въпрос за воланите, монтирани на A6 4G > Съществува ли скосен волан с подгрев? Понеже много ми допада как стои спортния волан и от доста време търся такъв, но никога не съм срещал хем скосен хем с подгрев.. Сега както си ровех из интернет попаднах на една обява за такъв волан, но отново е без подгрев - липсва копчето. В момента моят (обикновен) е с подгрев, и съм пред дилема дали да жертвам подгрева и да заложа на визията или не?

Редактирано от D.Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, D.Petrov said:

Привет! Току що се регистрирах във форума, макар че често влизам тук :) Благодаря на всички участници в този раздел, наистина доста информация може да намери човек.. :)

Та нека да премина и към въпроса си:. Става въпрос за воланите, монтирани на A6 4G > Съществува ли скосен волан с подгрев? Понеже много ми допада как стои спортния волан и от доста време търся такъв, но никога не съм срещал хем скосен хем с подгрев.. Сега както си ровех из интернет попаднах на една обява за такъв волан, но отново е без подгрев - липсва копчето. В момента моят (обикновен) е с подгрев, и съм пред дилема дали да жертвам подгрева и да заложа на визията или не?

 

Зимата няма по-хубаво нещо от подгрева на седалките и волана, особено когато пръстите ти се вкочаняват от студа. Ако волана ти е s-line с перфорираната кожа, въобще не се занимавай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си, че ще има разногласни мнения :D Да, моят е трилъчев, но не е s-line. Май ще съм пас засега, понеже не искам да се разделям с подгрева... но пък скосеният волан стои уникално :nixweiss:.

Иначе относно въпросът ми дали съществува скосен волан с подгрев все още не намирам отговор.

Ето за този става въпрос, предполагам щом няма копче, няма и подгрев? https://audibg.com/forum/index.php?/topic/204426-оригинален-спортен-flat-bottom-скосен-s-line-мулти-волан-за-ауди/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много приятна на пипане тази перфорирана кожа, но ако визията(скосеното) е всичко за теб си вземи такъв. Иначе по-добре волан с подгрев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък повече ми допада перфорираната кожа на пипане, то и моят в момента е с такава. Но както и да е, за сега ще оставя подгрева явно.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма скосен волан с подгрев.

Много по-добре е със скосен, освен визията самия волан е по-дебел и по-удобен за хващане, скосеното отдолу също си е удобство.

Реално обаче не си струва цялата работа, подгрева е екстра, а и да губиш фукнции, които имаш само или главно заради визията не е ок.

Перфорираната кожа е супер иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така си и мислех. Благодаря за информацията :) А относно дебелината на скосения, не ми направи впечатление, да е по-дебел. А може и на снимките да не си личи добре.

В крайна сметка наистина не си струва да лишавам колата от екстри, в полза на визията. Ако нямах подгрева, вече щях да съм го монтирал сигурно :D

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...