Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

моят е VCDS lite, рових се в интернет,но това което успях да направя е да занушя интврвала за маслоъо,без да има нужда,но интервала за сервиз си остана и постоянно ми казва да посетя сервиз про всяко палене и гасене на колата,много е дразнещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Още в главното меню на VCDS - SRI или нещо такова пише на бутона. 

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не става там,прехвърля ме на модул 17 .Instrument и от там на адаптация,но там това което си ми написъл по-горе нулира ибтервала на маслото,а другия интервал остава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Колебая се между два мотора - 3.0 битурбо тди, 313 коня и 3.0 ТФСИ 300 коня. Карал съм 3.0 ТФСИ в купето на фейсово А6 4ф, където е във версията от 290 коня и изобщо не останах впечатлен. Има хубав старт и дотам. Над 4500 оборота умира, пък и похарчваше доволно. В момента карам битурбо дизел, но на  БМВ /е90 335д/ и ми харесва поведението на дизел с две турбини, поради което мисля, че 3.0 битурбото ще ми хареса. Поради това искам да събера повечко информация за него - какви са цените на обслужване, и вериги и ангренаж ли има, има ли проблемни възли и компоненти, издръжлив ли е и т.н. Турбините и дюзите са ясни. ДПФ-ът също. Каталожните данни за разход са доста оптимистични, предвид че колата е куатро + автомат, пък и не е лека. https://www.auto-data.net/bg/audi-a6-limousine-4g-c7-3.0-bitdi-v6-313hp-quattro-tiptronic-18161

Ако разходът в градско е до 15 и извънградско до 10, при нормално и разумно каране, извън час пик, ме устройва идеално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Nikola_RS написа:

моят е VCDS lite, рових се в интернет,но това което успях да направя е да занушя интврвала за маслоъо,без да има нужда,но интервала за сервиз си остана и постоянно ми казва да посетя сервиз про всяко палене и гасене на колата,много е дразнещо

Аз така ги нулирах и двата ининтервала съотватно на 30 хил. и другия на 15хил.правих го преди няколко месеца и това си бях записъл за да го намеря после по лесно какво да ти кажа друго не знам , за първи път ми беше .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, 150hp написа:

Карал съм 3.0 ТФСИ в купето на фейсово А6 4ф, където е във версията от 290 коня и изобщо не останах впечатлен. Има хубав старт и дотам. Над 4500 оборота умира, пък и похарчваше доволно.

 

Невървенето на 3.0TFSI се оправя с един ремап и става на 400+ коня.

Вече ако искаш още повече коне при 4G имаш възможност за ролка, по-голям радиатор за суперчаджъра, разделяне на кръговете и смяна на демпферната шайба ... е всичко това на едни сериозни пари ама тогава вече отиваш на 450+ коня според зависи ...

 

3.0TFSI в 4F е 290 или 299 коня при което нещата са лимитирани до към 410+ коня и около 550НМ заради автоматика иначе мотора си има същия потенциал ... и те така.

За умирането след 4500 ми е трудно да се съглася по-скоро продължава да дърпа без да се задъхва. Та по-скоро може би е имало някаква драма с 4F-та която си тествал

Иначе при 4F с 3.0TFSI на конете при 4850 rpm им идва максимума и така до прекъсвач на 7000rpm.  NM започват да падат при 4850 rpm и при 7000 rpm са около 270.

 

За харченето да така е ама няма как бензинова кола като се натиска да не харчи.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Аци написа:

Аз така ги нулирах и двата ининтервала съотватно на 30 хил. и другия на 15хил.правих го преди няколко месеца и това си бях записъл за да го намеря после по лесно какво да ти кажа друго не знам , за първи път ми беше .

ЕТО ТОЧНИЯ АЛГУРИТЪМ ЗА НУЛИРАНЕ НА СЕРВИЗНАТА ИНСПЕКЦИЯ, без да се нулира интервала за маслото

 

1- Модул 17 - Instruments > Adaptation > FIX :Time since last time- dependet inspection (задава се на 0 дни)

 

2- модул 17 - Instruments > Adaptation > FIX : Reset value for next mileage - dependent inspections (задава се на 0 км) 

На 2.07.2019 г. at 12:23, moto_fan написа:

 

Мхм

Освен на гoлемия дисплей ,има ли как да се смени и на малкия - до километража и оборотомер,за да показва и там примерно s6, a не както ми е сега А6??

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/16/2019 at 2:18 PM, moto_fan said:

Префейсово 4г битурбо  е със среден 8.5 при 80% каране извън града.

....Нема да ти хареса вървежа щом слизаш от 335 в Е90:hilezh:

 

Зависи колко му тежи крака, може и повече, може и по-малко.

Иначе в zperf дава превес за bitdi-a в 4г, било в префейса или след него. 

Ако говорим за писта, там сигурно е различно :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нема да изпадаме в детайли ,разхода е там някъде, а човекО каза 10 навън и до 15 в града.  Всичко е вярно .

....тва с пистата даже не си го представям с тоо аФтобус :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.09.2019 г. at 12:55, 150hp написа:

Ако разходът в градско е до 15 и извънградско до 10, при нормално и разумно каране, извън час пик, ме устройва идеално. 

 

Толкова дава на извънградско 3.0TFSI в 4F в 4G трябва да е още по-добре заради S-tronika

За градско не мога да кажа понеже моето е под 10% от общото ми каране.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,отварям темата тук ,и се надявам на обективното ви мнение.От 20 дена съм собственик на ауди а6 Оуроуд 4g 2014 година и въпреки изрядно водената сервизна книжка в Германия и оставащите 8000 км,предпочетох да направя пълно обслужване на колата  веднага.Между другото в сервизната история до която все пак се добрах ,а и по уверение на предишният собственик веригата на автомобила е сменена гаранционно на 148 хил.километра (в момента е на 175).Та значи под пълно обслужване имам в предвид смяна на  масло на скоростна кутия и двигател и филтри(спирачна течност ,накладки ,дискове и антифриз са сменяни скоро така ,че реших да ги оставя за догодина).И за миг не съм си мислил ,че поддържането на автомобилът ще е евтино ,но за тези процедури днес получих три различни оферти като две от тях са от оторизиран сервиз-Порше София запад ,Порше София изток и D-Bros сервиз .

Не мисля ,че е проблем да споделя  съответно цените и да  ми кажете на какво според вас се дължи не малката разлика .

Порше София запад-1270лв

Порше София изток ,-първоначално цена над 2000 лв на прима виста,след допълнително уточнение и справка с номера на рамата,след размисъл от 4 часа ми обявиха ПАКЕТНА цена -1120лв и съответно D-Bros -1950 ,с уточнението,че освен маслото на скоростната кутия ще сменят и това на механичната и част (каквото и да значи това).Та като обикновен “юзер”съм малко объркан .Моля ви за съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш разписани консумативи в с конкретни парт номера и заложен труд е малко трудно да се направи пряко сравнение на цените.

 

Относно маслото на скоростната кутия (предполагам е S-tronik) може да погледнете тук образно казано има масло мехатроник 7 литра (G052529A2) и масло скоростна кутия (G055532A2) 4.5 литра. Отделно имаш и филтър за скостната кутия.

 

п.с. Отделно на VW/Audi частите са разделени в 8 основни групи. Като според зависи от къде ги вземаш има различни остъпки за някои от групите минаващи 50% и те така.

Или иначе казано, всеки може да си слага каквито реши цени и да дава остъпки каквито си реши. Също така в ЕТКА може да се видят цените в Порше или същите в Германия.

Та след една така справка ясно се вижда, че официалните цени за България са значително по високи. Та нека все сам си решава.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всичко е в един кожух, няма как да са отделно.

Добре е, че питаш след като не са ти ясни тея неща (все още).

Сигурен съм, ще научиш много.

Такива клиенти са най-любимите на всички сервизи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи приемам ,че смяна на маслото на скоростната кутия ,означава смяна на цялото масло -11 литра .Тогава нямам обяснение за разликата в цената.-520лв в Порше и 1300лв в D-Bros.

Егати ценообразуването.От 30  години се занимавам с търговия,желанието за печалба не ми е чуждо ,но не мога да си представя как за един и същ продукт или услуга бих поискал цени различаващи се с 240%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслата са разлини гледайки, че има пробки за източване и на двете масла по скоро би трябвало да може да се сменят без нищо да се разглабя.

Вече друг е въпроса, че при смяна на маслото в мехатроника е хубаво да се смени и филтъра та без разглобяване няма как да станат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.09.2019 г. at 12:07, Nikola_RS написа:

Освен на гoлемия дисплей ,има ли как да се смени и на малкия - до километража и оборотомер,за да показва и там примерно s6, a не както ми е сега А6??

Може

17-Instruments

Long Coding

Byte 9

От падащото меню избирате 02 Country: United States of America (USA).

След това натискате [Do It!]  и вече сте с S6 лого.

00 - A6 Startup screen
01 - A7 Startup screen
02 - S6 Startup screen
03 - S7 Startup screen
04 - RS6 Startup screen
05 - RS7 Startup screen
06 - S6 allroad Startup screen
07 - S6 hibrid Startup screen
08 - A6 Startup screen
09 - A7 Startup screen

Logo A6.jpg

Редактирано от spb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Отдавна ми е "тръпка" да направя колата така, че да се пали дистанционно. Понеже предишната ми кола беше с ръчна кутия, реших че ще е прекалено сложно, та след като взех тази се замислих дали няма да е удобна екстричка за идващите студени месеци. Тъй като паркингът е доста тесен и на има стръмен баир, предпочитам да маневрирам колата след като е работила поне 3-5 минути а и ще е хубаво да вляза в загрято купе и загрят мотор.

Колата е а6 2012, автомат, седан, като може би е важно да уточня, че нямам безключово отключване на вратите (има заготовка, но няма сензори до колкото четох.)
В упътването пише за по-високият клас на оборудване, където има опцията за запалване на автомобила от дистанционното.

Та, въпросите са:

1 - Някой от вас успявал ли е да направи нещо подобно?

2 - Най-важното - има ли как да се направи културно, без да има риск за автомобила? Предполагам, че ще трябва по някакъв начин да се залъже имобилайзера, че ключа е в купето и т.н.
3 - Ако идеята не е толкова добра, някой слагал ли е печка на подобен автомобил и колко излиза като цена?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават аларми с опция за палене от дистанционното, но много малко хора се навиват да вържат алармата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с един човек във Варна, предложи ми StarLine аларма, руска. Просто искам да чуя мнения от хора които са го правили и какви устройства ползват.

Също така, някой знае ли от къде мога да си взема заден дифузьор като този по-долу (за седан с два ауспуха)

2.png

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оставиш кола  некви минути да трака на място, безценно ,да не говорим че ако е дизеЙ  нема неква топлоотделяне и само запушва де що има със сажди :steinigung:

Сложи си печка ко искаш топло  ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Hristov3 За дифузьора пробвай в бакалията току виж имат ... иначе ето и малко по-вероятни места на които биха го имали: Порше, ибей, автоморги, накратко варианти бол зависи какво търсиш.

 

Печка е бизнеса другото е меко казано лоша идея отделно, че за 3-5 минути силно ме съмнява тоя дизел да загрее зимата дори и в гараж.

 

@moto_fan Ти не слага ли печка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...