zhelyazA6 Публикувано 2 Април 2020 Доклад Share Публикувано 2 Април 2020 (Редактирано) Няма разлика в обслужването, все си е ауди... Разхода ми само граЦко е 13-15, зависи колко се отпускам да тествам... Ако постоянно я мачкаш може и 20 да удари. Освен това "обича" 100 октана. За кутията - и там няма нищо различно. Има кит (филтър, гарнитура, пробка, болтове за картера на кутията) за смяна, около 150 лв по спомен. И вече масло по избор. При добро желание смяна и на масла диференциали и раздатка и всички останали флуиди. Свещи... Оп, те май доста неща станаха преди да се почне с хардуерните заменки...😂😂 Редактирано 2 Април 2020 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Април 2020 Доклад Share Публикувано 2 Април 2020 Чак пък много виж ако тръгне да сменя термостат помпа ролки шнолки стават още повече неща 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 4 Април 2020 Доклад Share Публикувано 4 Април 2020 Колеги искам да споделя едно наблюдение на което не знам да се радвам ли или не. От няколко дни като паля колата сутрин не чувам претракването на верижките което обикновено беше около 1-2 секунди макс. Карам колата от близо година и до сега си претракваха винаги. Изчезна от самосебе си. На някой да му се е случвал подобен "феномен"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Този уикенд покрай карантината и от скука се заиграх с педалите на колата и ги смених с фейсофи,много по- добре стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 Оригинални ли са?Стелките също трябва!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 7 Април 2020 Доклад Share Публикувано 7 Април 2020 Да,оригинални са педалите,стелките са ми зимните,хубави са и те,просто са малко мръсни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 Момчета ремонта ка кутията мина напълно успешно! Кутията е много лесна за работа стига да знаеш нещата. Адаптации карания всичко като по мед и масло, не е сменян софтуера, не намирам смисъл да го сменям след като колата превключва уникално, ето малко снимки от ремонта! Решихме да отворим и стария съединител, феродото липсват парчета от него, дисковете са надрани ужасно, някой вече се е опитвал да го отремонтира, но неуспешно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonitkg Публикувано 17 Април 2020 Доклад Share Публикувано 17 Април 2020 @S800918 как става колега може ли малко инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 21 Април 2020 Доклад Share Публикувано 21 Април 2020 Колеги има ли някой от Варна с 3.0 TDI?Искам да сравня нещо по моторите отпред зад водната помпа. Днес се заиграх с почистване на мотора отпред. Зад помпата има един отвор с резба. Някой има ли идея какво стои там? Точно под ролката на помпата е. При мен изглежда като на снимката. Няма кабели които да не са свързани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 19 Май 2020 Доклад Share Публикувано 19 Май 2020 Не е ли за захващане на кората/пластмасата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Не. Оказа се че има и други такива елементи по мотора на които нищо не е захванато. Явно са с друга цел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eastern Публикувано 25 Май 2020 Доклад Share Публикувано 25 Май 2020 Колеги, какво ще рече тази удивителна? С VCDS няма грешки, сервизният интервал ли не е нулиран след смяна на маслото? И изписва всеки път Inspection Due (по табло до инспекция са 2600 км). Второто има ли как да се ресетне >? Плюс Airbag passenger ON. А има човек на пасажерската седалка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloiankirov Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Дай във ляво върху него и ще прочетеш. Ако сипеш течност за чистачки ни изчезва ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Това казват от Audi по въпроса :). Central Indicator Light: A triangle with an exclamation mark in the middle is the central indicator light. When this light turns on, check the instrument cluster display for more information. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2020 Триъгълничето свети като допълнителна нотификация за нещо, на което трябва да обърнеш внимание. В случая това е липсата на вода в казанчето за чистачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 Здравейте колеги! Преди месец 2 правих скоростната кутия та дам си я правих с колегите. Всичко е ток и жица, само че се колебая дали да не я заведа за софт ъпдейт, защото мисля че нещо не е наред. Проблема ми е следния, то не че е проблем ами е странно, Нормално ли е с 70 на 7ма като дам повече газ но без кикдаун да връща 4та? Досега не го е правела, даже имам чивството че ако карам с 60 ще върне и 3та... Вашите как се държат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 Нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 (Редактирано) Тия коя искаш да върне, втора ли? Дизел е, нормално е. Редактирано 7 Юни 2020 от soult@ker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 Все пак съм на комфорт мисля че трябва да връща 5та, преди винаги на комфорт връщаше 5та не 4та. Интересно ми е и затова питам, явно си решава тя какво да прави хаха:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 Зависи как е карана последните няколкостотин километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2020 Нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rainman Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 (Редактирано) имам един тъп въпрос - ударих с коляно ключа за светлините. Сега е хлътнал навътре, но не помня как беше - като втората снимка. някой може ли да погледне как е нормално положение снимка 1 или 2? Светлините работят, но на таблото светва само синия индикатор за дълги, а зелен за къси няма Редактирано 12 Юни 2020 от rainman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Трябва да ти е като първата снимка. Отиваш при съвестен и сръчен майстор, вади ти целия модул и избутва ключа навън да застане на правилната си позиция. Работа за 10 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rainman Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 @biturbo благодаря. Сега остава по-трудното - да намеря читав майстор / Варна/ да го свали без да начупи щипките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2020 К'ви майстори, к'ви чудесиЙ ве......, къде са ви ръцете! Хлътнал ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts