Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

От време на време чувам звук, което е някакво еднократно известие от таблото, но нищо не светва или да се променя. Поне аз не забелязвам. Прилича звука като известие от фейсбук, но разбира се не е същия. Не мога да хвана зависимост кога и защо излиза. Някакви идея какво е?

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пичове какви фланци бихте ми препоръчали за моята щайга? Искам да я разкрача малко, но не прекалено. Има ли ползи от различни фланци отпред и отзад?

В момента съм с гуми 245х45х18  и съответно джанти с офсет ЕТ39. 

Стандартно окачване.

 

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....това ми звучи по-скоро като пичове,искам да си прецакам quattroto или кормилната рейка,как да го направя по-бързо и качествено.....защо не си карате колите както са от завода ,щом са така гумите заводски явно има защо да е така,.....или е без значение че 10000 инженери и умни глави са го мислили!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся реално погледно има оригинални 17-ки 18-ки 19-ки 20-ки (за 21-ци не съм гледал) които се слагат на 4G ... та кажи речи всички тия джанти са различно изнесени.

Нямам време да преровя всички възможни модели за 4G, изглеежда, че има 18-ки които са 7J и ЕТ38 като същевременно има и 20-ки които са 8.5J и ET43 което прави въпросните 20-ки 15мм по изнесени навън спрямо въпросните 18-ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всяко АУДИ на шофьорската врата има стикер ,на който са написани с какви гуми и джанти да се кара колата,пак на този стикер има една звездичка и един символа ,който препраща към оригиналната книжка-ръководство.А именно в тази книжка пише ,че ако използвате колата с друг тип,раличен от посочените в стикера размери- джанти или гуми,това ще доведе до повреда,за която АУДИ АГ не несо отговорност....та е от там черпя аз тая информация.Имам 4 аудита в момента - различни години и модели- и на всичките го пише това.Все пак всеки си преценява как да си счупи колата,аз просто давам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikola_RS благодаря за информацията. 

Това което ми е интересно е следното. След като има джанти с офсет 39 и 43 които се слагат на един и същи модел автомобил, какви биха били последствията ако на тези с 39 сложа фланци за да ги направя да речем на 43? 

Не говорим за големи разлики извън тези предписани на въпросните стикери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фланците намаляват ЕТ, не го увеличават. Ако фланците са 5 мм, не би трябвало да имат особено влияние, освен ако ЕТ на джантата не е 25, да кажем и да стане прекалено малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офсета не е проблем, стига да не опират гумате в калниците при завой или ако е натоварена колата отзад.

Важно е да се спазват заводските размери на гумите и джантите съответно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някой има ли идея, как да спра изключването на двигателя/дърпането на ръчна спирачка, когато отворя вратата.

Старт стоп системата е изключена, в модул 46, 16бит е 00001111.

 

И втори въпрос, как да изключа автоматичното дърпане на ръчна спирачка, когато изключа мотора,  но да остане автоматично да се дърпа спирачката, ако колата е на Д и отворя вратата

Някакви  идеи?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, fifipaldi said:

Офсета не е проблем, стига да не опират гумате в калниците при завой или ако е натоварена колата отзад.

Важно е да се спазват заводските размери на гумите и джантите съответно.

И да не се спазват съвсем стриктно няма драма, не са направени от кашкавал тия дифове.

7 hours ago, Nikola_RS said:

На всяко АУДИ на шофьорската врата има стикер ,на който са написани с какви гуми и джанти да се кара колата,пак на този стикер има една звездичка и един символа ,който препраща към оригиналната книжка-ръководство.А именно в тази книжка пише ,че ако използвате колата с друг тип,раличен от посочените в стикера размери- джанти или гуми,това ще доведе до повреда,за която АУДИ АГ не несо отговорност....та е от там черпя аз тая информация.Имам 4 аудита в момента - различни години и модели- и на всичките го пише това.Все пак всеки си преценява как да си счупи колата,аз просто давам мнение.

В книжката пише, че харч на масло от 1 литър на 1000 км е нормално. И много други такива глупости.

 Това са нормалните глупости които се пишат от всеки производител за да не го осъдят като някой си сложи джанти 13- ки ит корса.

Ти просто си наивен в което няма лошо и си карай както предпочитшачколата но не заблуждавай другите, че нещео ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за отзивите. Поизчетох тук там информация от нета и вероятно ще се насоча към фланци 10 мм или 15 мм. Намерих и калкулатор който показва долу горе какво ще е изместването на джантата спрямо основнята линия. Единственото което не ми стана ясно е как реално увеличаването на офсета вкарва джантата навътре. Ама не е болка за умиране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на калкулаторът ясно ще се види:

селектирай за една и съща джанта първо, че е ЕТ20, след това ЕТ50

Мисля, че има и джанти с отрицателно ЕТ, те ще са екстремно навън и отвъд нулевото ЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Nikolay Tanchev написа:

Единственото което не ми стана ясно е как реално увеличаването на офсета вкарва джантата навътре. Ама не е болка за умиране. 

При ЕТ(офсет) 0 фланеца на джантата, който ляга на главината е точно в средата на джантата. При ЕТ 30 този фланец "отива" навън(към външната страна на джантата), съответно джантата се прибира навътре, към средата на автомобила с 30мм. Ако ЕТ е с - преди цифрите(примерно ЕТ-30), тогава джантата излиза навън спрямо средата на автомобила с 30мм. Надявам се да съм обяснил разбираемо :)

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladi сега вече е ясно. Благодаря!

Ще направя снимки преди и след фланците ако и някой друг е решил да слага да види каква е разликата и дали си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре е фланците да са с 10 дупки и с 5 болта да се хващат здраво към главината, с други 5 джантите за фланците. при 10-15 мм най-вероятно ще са с 5 дупки и ще се захващат с 5-те болта за джантите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, vladi said:

При ЕТ(офсет) 0 фланеца на джантата, който ляга на главината е точно в средата на джантата. При ЕТ 30 този фланец "отива" навън(към външната страна на джантата), съответно джантата се прибира навътре, към средата на автомобила с 30мм. Ако ЕТ е с - преди цифрите(примерно ЕТ-30), тогава джантата излиза навън спрямо средата на автомобила с 30мм. Надявам се да съм обяснил разбираемо :)

Аз не разбрах, може ли с картинки? :D :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на нещо такова: https://www.avto.bim.bg/Komplekt-flanci-5x112-66-M14-2-br_pr65349.html

Като гледам за да са с 10 отвора трябва да са над 25мм. При по-тънките опцията е само с по-дълги болтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.07.2020 г. at 12:16, Bobu написа:

Здравейте колеги,

Някой има ли идея, как да спра изключването на двигателя/дърпането на ръчна спирачка, когато отворя вратата.

Старт стоп системата е изключена, в модул 46, 16бит е 00001111.

 

И втори въпрос, как да изключа автоматичното дърпане на ръчна спирачка, когато изключа мотора,  но да остане автоматично да се дърпа спирачката, ако колата е на Д и отворя вратата

Някакви  идеи?!

На втория въпрос: Малко преди колата да спре да се движи си свалете колана - ръчната спирачка няма да се задейства след загасване на двигателя !

Редактирано от Pavel Andreev
допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.06.2020 г. at 15:41, v1ppers0n написа:

Здравейте, от около седмица започна да ми прави проблеми задната дясна светлина (под мигача). От време на време ми излиза грешка rear right light и гледам, че не свети. Но не е постоянно така а го прави 1 път на няколко дни. От какво може да е?

Някой от диодите вътре умира. Почва да свети по-слабо и модула накрая почва да гаси светлината.

При мен беше габарита. Само смяна на диода го лекува. Огито @ogip  ми го оправи, вече 6 месеца е ок. Дърти бараки.....

image.png.2e12eb8f8fc48c41802211e0438f5d95.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, странно - промених

следното - в модул 46 стойностите бяха 46, 16бит е 00001111, което го дават че не трябва да гаси мотора.

Промених го на  00000111

и моторът вече не се гаси като отворя вратата :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.07.2020 г. at 17:06, soult@ker написа:

И да не се спазват съвсем стриктно няма драма, не са направени от кашкавал тия дифове.

В книжката пише, че харч на масло от 1 литър на 1000 км е нормално. И много други такива глупости.

 Това са нормалните глупости които се пишат от всеки производител за да не го осъдят като някой си сложи джанти 13- ки ит корса.

Ти просто си наивен в което няма лошо и си карай както предпочитшачколата но не заблуждавай другите, че нещео ще стане.

Странно,проверих в моите оригинални ръководства на АУДИ и никъде не пише че е нормално да харчи по 1 литър на 1000 км масло,явно само за твоята са преценили така,ама айде да не ме наричаш наивен без да ме познаваш ,да не се окаже че ти си тоя дето дрънка глупостите!

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikola_RS: това с 1 литър на 1000 км го пише във VAG книжките сигурно още от 96 година...и е да се застраховат и да не сменят двигатели на недоволни клиенти. В реалността съвсем не е нормален такъв разход и да си караш колата така.

След 2012 година например Honda бензиновите яко си хапват масълце...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...