Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

На моята досега съм налял около 1.3 л от последната смяна преди 8к км и сега е на минимума.

Нормално е ако горят масло и така трябва.

Виж това е доста интересно, че на РС-а му дават до литър на 1000 ако го пържиш. Пък то как да го галиш???..... 😂😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От какво е предизвикан високия харч на масло? Тоест 3.0тфси за 8к км си "хапва" почти 2л масло:steinigung:.   Навил съм се за 3.0тфси ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е казано, че всяко 3.0 TFSI ще харчи толкова, има такива, които харчат и под литър за 10к километра, просто са се подсигурили от Ауди :).

@zhelyazA6 малко хора си "пържат" RS-ите наистина, това по светофарите и планинските пътища и т.н. е далеч от пържене за такава кола.

Има се предвид каране на писта с дълги сесии и т.н. според мен, на Мустанг-а в книжката пишеше да му се сменя маслото преди всяка сесия на писта или нещо такова беше :hilezh:.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с CDUC и моята не го хапва ами го пикае :) . Отиват около 1.5л на 10к . Уплътнение на горен картер естествено отзад за да е по-приятно. Като го оправя ще засичам по-точно хапването. 

А това за литър на 1000 км съм го чел и по чужди форуми. Там пишат, че в оторизиран сервиз даже не го и поглеждат ,ако загубата на масло е по-малко от литър на 1000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, crazy driver said:

От какво е предизвикан високия харч на масло? Тоест 3.0тфси за 8к км си "хапва" почти 2л масло:steinigung:.   Навил съм се за 3.0тфси ама...

Зависи от маслото, ако е евтино и/ или оригинално бързо бързо почва да е изпарява, колко често е сменяно и тн. Аз вече направих 5000 км на 3.0тфси и е изхарчило 200-300 мл ако приемем, че разликата между минимума и макса на пръчката е 1литър.

В книжките се застраховат защото в някои държави може да ги осъдят за харча на масло дори да 100 мл на 10 000км.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fifipaldi при магистрална заварка също може да се постигне прилично натоварване предполагам.

soult@ker 300мл е много добре, с какво масло си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположих :zustimm:. Аз също съм се насочил към истинската синтетика.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да запушват се от маслото. Освен това маслото влияе на горивната смес- увеличава детонациите в цилиндрите и образува нагар. Все пак ми е интересно колегите, които твърдят че харча на масло не е проблем да изложат и техните тези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте малко сега. Така взехте да пишете все едно колата гори масло вместо бензин...

Ако разбиеш разхода на пробега да не излезе, че колата гори по 2 молекули масло на такт....

Освен това моята сменя на 7200 оборота и доста често ги стига. И като ги стига смесите са и достатъчно богати по други причини.

Така че аз лично предпочитам да имам достатъчно мазане.

Освен това съм с бардал, който прави филм вътре по мотора след първа смяна. В нормите е да "изчезне" 0,5-1 л за една смяна.

Ще знам повече след втората смяна.

За мен няма драма за момента с колата ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравя се , че ако маслото е нискокачествено то може и да се изпарява, което не е точно горене с което се запушват катализаторите. Малко почнаха теории без никаква обосновка.

Ако ставаше толкова лесно а4 б6 с 2.0 което от завода си гореше литър на 1000 км да са измрели в гаранция. А те още си се движат и собствениците си доливат.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи нискокачествено? Не вярвам някой да пести от масло при такъв мотор т.е. говорим за утвърдени производители като кастрол, мобил и т.н. И все пак 2литра не мое се изпарят,  доста по-малък процент е изпарението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези утвърдени производители продават масла, които не са пълна синтетика, за пълна...та не е като да не заблуждават потребителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, crazy driver написа:

Какво значи нискокачествено? Не вярвам някой да пести от масло при такъв мотор т.е. говорим за утвърдени производители като кастрол, мобил и т.н. И все пак 2литра не мое се изпарят,  доста по-малък процент е изпарението.

Баш тия утвърдени производители (в това число влизат и всички VW масла) като цяло нямат напълно синтетични масла без значение какво пише на етикета Motul 300V е прекрасен шарен етикет и около 30% (по спомен ) съдържание на синтетично масло . За който му се чете има писано писано из форума, че ум да ти зайде. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, crazy driver said:

Какво значи нискокачествено? Не вярвам някой да пести от масло при такъв мотор т.е. говорим за утвърдени производители като кастрол, мобил и т.н. И все пак 2литра не мое се изпарят,  доста по-малък процент е изпарението.

Като не е пълна синтетика какво значение има дали е утвърден производител? Ауди е утвърден прозиводител но произвежда рс6 и а2, като второто е кенеф и е далече от ауди.

пс Ти май сега ще откриеш топлата вода. :D:D:D

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Пичове не ме разбирайте погрешно, знам че не са пълна синтетика. Мисълта ми беше че масово се кара с такива масла и ми е интересно дали има негативни последствия за колата/двигатела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са чак толкова лоши, но трябва и да се спазват добри интервали на подмяна. Лонг лайф сисъпва двигателите с такива масла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/3/2020 at 2:02 PM, crazy driver said:

И все пак 2литра не мое се изпарят,  доста по-малък процент е изпарението.

над 10% е нормата според конкретния ВАГ стандарт......и то за ново масло.

и да - бензинов мотор на Ауди може да се повреди от оригинално масло 5/30 - температурите са високи, хидрокракинг маслата коксуват по-лесно и категорично не могат да се карат по 30к км без последици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята го дават, че трябва да се слага 0w20 и до сега е карана само с такова.

Мисля пак да сложа "оригиналното", но да го сменям на 8к километра.

Малко ми стана странно като го видях, но като прочетох навсякъде го слагат него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се Реджеп, Влади иска това да слага също, а тия Ravenol- и и т.н. не съм ги ползвал никога.

Мисля, че ако се сменя на 8к няма да има драма, а и аз не съм състезател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...