Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Здравейте!
Някой има ли представа на какво се дължи издаването на кратък "метален" стържещ звук, когато дали в движение или на място, отпусна педала на газта? Моторът е 3.0 тфси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

6 hours ago, 1948 said:

Здравейте!
Някой има ли представа на какво се дължи издаването на кратък "метален" стържещ звук, когато дали в движение или на място, отпусна педала на газта? Моторът е 3.0 тфси

Ако си сигурен, че е от към мотора най-вероятно е някоя верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, 1948 написа:

Здравейте!
Някой има ли представа на какво се дължи издаването на кратък "метален" стържещ звук, когато дали в движение или на място, отпусна педала на газта? Моторът е 3.0 тфси

На клип ще се чуе ли ясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@1948 Според мен е вибрация на ламарина някъде по генерацията.Наскоро на едно Инфинити имаше подобен,да не кажа същият звук отдолу,при определени обороти,на равна газ.Оказа се скъсан термощит на единият катализатор отгоре.

 

Аз да питам за мнение за грешка в завиването на светлините на А6 4Г-грешката е OBAC00

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. може нещо по меките връзки също да се е предало ... огледайте цялата генерация, даже може докато е вдигната на крика някой да слуша отдолу докато се подава газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този метален звук и при мен го има, точно при същите обороти. Това е познат проблем при 3.0 ТФСИ по това, което съм чел по американските форуми и е от генерацията/катализатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това четох досега по чуждите форуми и даже се оказва мнооого често срещан проблем. 

Въпросът е какво точно трябва да се смени, тепърва ще трябва да разбера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Пиша за пръв път във форума, защото засега съм нямал проблеми с Аудито. Карам С7 3.0 TFSI от около година и му се наслаждавам доста, но напоследък започна да ми похарчва повечко масло. За последните 1000 км е изхарчила около 700 мл. Знам че част от решението е замяна на PCV клапана, но се чудя къде да го направя процедурата по смяна на клапана и ъпдейт на софта. От Стара Загора съм и реално според мен имам 2 възможности - официалния сервиз и да ходя до София.

 

Някой има ли идея колко часа отнема процедурата, каква е горе-долу сумата за смяна в официален сервиз и т.н. Чета добри отзиви за Д-брос и съм склонен да закарам там колата, но ще ми се иска да си я взема на същия ден.

Затова Ви пиша и тук, ако някой има опит със смяната ще се радвам да сподели.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко трудно за един ден, но постижимо. Понеже се сваля компресора, а като дойдеш от Стз ще бъде доволно нагрят...

 

Ся другото е, че по процедура се сменят разни други неща освен pcv клапана. Относно цени дали в порше или дброс едва ли ще имаш значителна разлика в цената. Разбира се има други варианти където няма да ти съдерат кожата и те така. 

 

П.с. Ако има нагар по клапаните е добре да бъде почистен и те така. 

 

П.с. С какво точно масло се кара колата. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.09.2020 г. at 11:15, 1948 написа:

Не съм сигурен, че е от мотора, мисля, че по-скоро е нещо като това.

 

Генерацията, и по-специално средното гърне или т.н. "куфар" дрънчи/звъни по този начин - т.н. дроун. Моя смятам да го махам много скоро. И задните гърнета може да дрънчат. Тая генерация е много скапана и трябва да се преправя. При мен меките връзки отпред са сдали багажа тотално и даже имам леки вибрации точно на 1500 об. Аз съм без катове. Мислех, че са тампони или хидро, но вдигнахме колата на подемник и огледахме всичко. Няма никакви ламарини, които могат да причинят това. Беше ми трудно да повярвам, че гърнетата може да дрънчат по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Aleron написа:

Ясно, благодаря. Можеш ли да ми препоръчаш тогава някакъв сервиз с нормални цени?

Иначе маслото ми е Равенол RCS 5W-40.

Пиши ми на лс 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро съм собственик на а6 c7 3.0 тди 245. Купувал съм го лично от Германия. Искам са сменя маслото и всичко друго чух доста добри отзиви за маслата на Равенол. Искам да си поръчам но не мога да преценя кое точно понеже ми е доста непонятна тема. Ако някой ме посъветва с вида на маслото и колко литра трябва са купя ще съм благодарен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@EmRaH4oO Влез в сайта на Равенол,има търсачка за масло според марка,модел,мотор и т.н.,ще се ориентираш лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равенол си имат селектор за масла ;)

Вземай смело VMP 5W30 сменяй на около 10 хил. км и си ти освен ако нямаш преобладаващо градско тогава гони смени на до към 8-9 хил.

Aко колата се гази редовно ето това е по-добро ;)

 

Вече ако решиш да засилваш колата и да махаш катализатори DPF и т.н. има и други масла на Равенол  ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговорите поръчах си vmp 5w30, но от български сайт (надявам се все още да намат ментета) ще го взема днес и тази седмица ще сменям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат баркод и могат да се проверяват. Капачката не може да се прибира след като един път бутилката е отворена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, пак съм аз имам питане относто джанти за 4Г този модел дали ще пасне и ще стои ли добре според Вас с това ЕТ 45. Искам да си сменя зимните които ми даде немеца понеже не ми харесват.(боядисани са в черно) а те са с ЕТ 37

46DCD2C7-6C65-41F7-B07C-A65FBD87903F.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@EmRaH4oO Я дай снимка на черните си джанти,ако ми харесат,може да ти дам моите оригинални за 4г 17-ки,които са по-хубави от тези,които си показал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, МИТАКА1654 написа:

@EmRaH4oO Я дай снимка на черните си джанти,ако ми харесат,може да ти дам моите оригинални за 4г 17-ки,които са по-хубави от тези,които си показал.

Не са от най-красивите

7064BB81-48BE-4795-B7A3-6FDA08DB7373.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз имам питане относно джанти. Взех същите 17ки като черните на колегата от предния пост. Тъй като имам проблеми с рампата за подземния гараж и колата вероятно ще опира с 225/55/17, което е правилния размер, мога ли да сложа 235/55/17 или 225/60/17 за да я вдигна малко? Освен това за зимата предпочитам да е една идея по-висока, така или иначе със 17ките няма да изглежда много добре... Видях по калкулаторите, че ще показва с няколко км по-малко на километража, но ако само това е разликата за мен не е проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви се случи ел. багажника при AVANT да започне да се отваря до средата или съвсем малко, оправията е следната:

отваряте го с външния бутон на самата врата отзад, след това на ръка го отваряте до края или до позицията, до която желаете да се отваря,

след което натискате и задържате вътрешния бутон на капака докато не чуете звуков сигнал.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...