Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Моята е 4г 3,0тди и е със такъв диф,та се чудех какво е предимството пред нормалния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не се казва халдекс, въпреки, че съм чувал и други да му викат така, казва си се спортен диференциал или Torque vectoring диференциал.

Най-простото обяснение е, че разпределя мощността на задните колела там където е нужна в даден момент, което помага за по-добро пътно поведение главно в завои и намалява недозавиването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.11.2020 г. at 16:42, fifipaldi написа:

Не се казва халдекс, въпреки, че съм чувал и други да му викат така, казва си се спортен диференциал или Torque vectoring диференциал.

Най-простото обяснение е, че разпределя мощността на задните колела там където е нужна в даден момент, което помага за по-добро пътно поведение главно в завои и намалява недозавиването.

Много добре обяснено! Мога само да добавя, че разпределя повече обороти към колелото, което трябва да измине по-дългия път по кривата в завоя.

Аз също съм със спортен диференциал в 4г.

Сменях маслото на 80к и според мен, а и според механиците ни това което изтече си беше за смяна. Два вида масла са.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги възможно ли е да се смени ес лайн окачването. Вози доста твърдо то вярно че съм с 20 ки джанти. От познати чух че дори да мина на по-малък размер няма да има особена разлика. Как да разбера какви да взема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно въпросът е какви пари си готов да дадеш. "Идеално" е, че казваш с кой точно мотор си и т.н.

Според зависи от големината на спирачните  дискове можеш да минеш и на 18-ки примерно. Дали ще има осезаема разлика от минаването към по-високи е трудно да се каже ... зависи и от самите гуми дали ще са 19-ки или 18-ки и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен ми се струва че колата завива осезаемо по добре с този диф. 
Но може и да си внушавам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV  Не се сетих да напиша. 3.0тди 245 коня е човека от когото я купих от Германия ми даде 17 ки с зимни гуми които не са с добър грайфер. Поръчак 4 континенталки чакам ги с нетърпение да дойдат и да ги монтирам. Да се надявам да се опраави малко, че жената ще ме изгони заради тази возия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих тестдрайв на 4г 3,0 тди без спорт диф,после като се качих на моята,която е със спорт диф,усещането е,че все едно моята е със водещ заден мост,особено на динамик във завой си тръгва със вратите напред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е със спорт диф и потвърждавам, че е така.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@EmRaH4oO Най-лесно е да провериш в менюто на ММИ-то,ако имаш спорт диф,оттам се настройва в какъв режим да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!!! Търся камера за 4g оуроуд 2014 моята даде фира,а нова е мн кинти. Някой можели да даде идея от каде да търся??? Ще съм благодарен       Номера на камерата е 4G0907217A

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!
Гледам едно Ауди а6 ц7 2,0тди ръчна скоростна кутия. Интересува ме, окачването дали е адаптивно, тъй като има опциа за настройката му, но е на пружини, но за съжаление от еуфорията не го угледах??

Благодаря много!

 

Редактирано от ludau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е с пружини какво ще му настройваш....

Виж менюто Individual в Drive Select, там ще ти стане ясно какво има за настройване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.11.2020 г. at 18:00, EmRaH4oO написа:

А откъде разбирате за тези дифове какви са?

Не ги слушай,в ММI няма никакви настройки специално за дифа!

Аз специално разбрах ,като започна да ми дава често грешки в спортен диференциал,причинени от втория имобилайзер.

Също така и си личи като я вдигнеш на подемник,. Спортния диф видимо си е различен от стандартния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да няма като аз имам настройки за спортния диференциял?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че в индивидуала имаше да се цъка там.Ама реално усещал ли си разлика? 😀

Обаче утре ще проверя за моята,щото нещо повече ми се струват редовете за промяна при тебе.

Коя година ти е колата?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...