fifipaldi Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 От интернет е снимката :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 редовете зависят от екстрите на колата ...възможно е твоята да има по-малко редове,защото не притежава дадената екстра- съответно настройката към нея! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Спорт диф-а има три вида настройки от мми-то,поне при мен-3,0тди 2012год.Изявена разлика има между динамик и другите две.При динамик подава 60% от мощността назад,поне така съм чел,а и си се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Назад предава торсена, баси като не разбирате поне потърсете в интернет какво е спорт диф. Редактирано 30 Ноември 2020 от Superunknown Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Поне така каза Кристиян Менцел от AMS,явно нещо не е разбрал човека.Пък и като не разбираме,четем какво е куатро 5 с Торсен тип 3 и излизат некви работи за 40/60 към преден/заден мост за "по-добро управление". Редактирано 1 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Преди 9 часа, Nikola_RS написа: редовете зависят от екстрите на колата ...възможно е твоята да има по-малко редове,защото не притежава дадената екстра- съответно настройката към нея! Преди 9 часа, Nikola_RS написа: редовете зависят от екстрите на колата ...възможно е твоята да има по-малко редове,защото не притежава дадената екстра- съответно настройката към нея! При мене е един ред по-малко! Май не може за адаптивния круиз контрол,въпреки че го имам като екстра! Редактирано 30 Ноември 2020 от icebobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Така е при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Привет, някой знае ли колко е разликата в литри между min и max за маслото на 3.0тфси? С други думи колко трябва да се долее ако ММИ показва, че маслото е на мин за да стигне до макс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Около литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 1 hour ago, МИТАКА1654 said: Поне така каза Кристиян Менцел от AMS,явно нещо не е разбрал човека.Пък и като не разбираме,четем какво е куатро 5 с Торсен тип 3 и излизат некви работи за 40/60 към преден/заден мост за "по-добро управление". Не е, ама от журналист не е учудващо. Спортния диференциал не предава нищо назад, а разпределя въртящият момент между двете задни колела. Подава повече въртящ момент на външното колело спрямо завоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Той е пилот бе, 100% ги разбира нещата, според мен нещо превода се е оакал :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 @Superunknown Имах в предвид,че като включиш режим "динамик" на диф-а,електрониката подава 60% назад.Диф-а е ясно,че прехвърля ляво-дясно чрез вискомуфата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 (Редактирано) Няма значение какво включваш, при това поколение куатрото е 40:60 разпределение. От фейса на а64f и при а4б8. Редактирано 1 Декември 2020 от Superunknown Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dhgogo Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Здравейте, онзи ден ми светна лампа за влошено качество на газовете, а на следващия ден и за ДПФ. пробвах да покарам по динамично извънградско , за да изчисти , но двете лампи останаха да светят . Колата като поведение е нормална, даже ако не друго педала на газта се усеща по “responsive”. Отзад ми направи впечатление , че смърди неприятно от ауспуха , но не излиза някакъв видим пушек. Записах час за майстор за Петък, но за сега не смея да я карам. Отделно с един приятел закачихме да прочетем грешките, но седят само като кодове , та ако някой може да помогне и да каже евентуално къде е проблема? грешките са: 4807 ROD 4483 ROD 9823 ROD 9120 ROD Колата е 2016, битурбо тди 320 к.с. вече на 152к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Този филтър има така наречената система за самопочистване,за да се запуши значи има някакъв друг проблем който го запушва и системата за самопочистване не може да смогне.В повечето случаи се запушва при проблем с дюзите от неправилно изгаряне.Миризмата отзад при аспуха е точно симптом на проблем с дюзи.Дори да го пуснете на сервизно почистване на филтъра,ако не отстраните първо другия проблем,скоро пак ще се запуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dhgogo Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Здравей колега, благодаря за мнението, което покрива и факта , че въпросния проблем се случи точно , когато реших да пробвам един резервоар от бензиностанцията на маГарешки ☹️ Допреди това съм зареждал само шелска нафта и откакто карам колата ( от 40к км от Германия ) никога не са ми съветвали подобни аларми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dhgogo Публикувано 6 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2020 Майстора след диагностика , каза , че някакъв датчик е дал фира. Чакаме сега да дойде по поръчка, че бил по-специален. Дано след подмяна всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zueka12 Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Здравейте някой знае ли дали на обикновена броня на авант може да се сложи с-лайн дифузьор. За 3.0 мотор става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dhgogo Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 On 12/6/2020 at 7:56 PM, Dhgogo said: Майстора след диагностика , каза , че някакъв датчик е дал фира. Чакаме сега да дойде по поръчка, че бил по-специален. Дано след подмяна всичко е ОК. След смяна на датчика всичко е 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 след смяна на този датчих пуснахте ли регенерация на филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smz Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Здравейте, след дъжд се събира вода в задния капак което води до конденз при задните светлини. Като отворя капака водата се изтича от посочената на снимката дупка. Принципно там има тапа, но няма как да се изтече, ако не е махната. Някой от вас да е срещал този проблем и да има решение? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 (Редактирано) За да влиза вода в задния капак явно има дупка през която се пълни. На тоя капак освен за дупките в които лежат стоповете и дръжката от която се отваря за други не се сещам. Провери дали уплътненията на стопа не са се предали и не влиза вода през тях. Лесно се махат от леглата им като махнеш капаците от вътрешната страна на самия заден капак. За стопа бих ти препоръчал да хакнеш малко силика гел временно да се усоши защото е с платки вътре и може да му се разкаже играта от влагата. Редактирано 13 Декември 2020 от Nikolay Tanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asen Mavrikov Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Здравейте колеги имам -Ауди а6 Матрикс 2015 ц7 искам да ви попитам защо не ми работи звука като сменя на спортен режим когато е на място не работи да гърми а след 1.500 оборота като карам си гърми както преди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smz Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 @Nikolay Tanchev 18 hours ago, Nikolay Tanchev said: За да влиза вода в задния капак явно има дупка през която се пълни. На тоя капак освен за дупките в които лежат стоповете и дръжката от която се отваря за други не се сещам. Провери дали уплътненията на стопа не са се предали и не влиза вода през тях. Лесно се махат от леглата им като махнеш капаците от вътрешната страна на самия заден капак. За стопа бих ти препоръчал да хакнеш малко силика гел временно да се усоши защото е с платки вътре и може да му се разкаже играта от влагата. Благодаря, ще проверя уплътненията. Иначе намерих допълнително, че може и от шибидаха да е./отводнителни канали, които може да са запушени/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts