Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

редовете зависят от екстрите на колата ...възможно е твоята да има по-малко редове,защото не притежава дадената екстра- съответно настройката към нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорт диф-а има три вида настройки от мми-то,поне при мен-3,0тди 2012год.Изявена разлика има между динамик и другите две.При динамик подава 60% от мощността назад,поне така съм чел,а и си се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Назад предава торсена, баси като не разбирате поне потърсете в интернет какво е спорт диф.

Редактирано от Superunknown
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне така каза Кристиян Менцел от AMS,явно нещо не е разбрал човека.Пък и като не разбираме,четем какво е куатро 5 с Торсен тип 3 и излизат некви работи за 40/60 към преден/заден мост за "по-добро управление".

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Nikola_RS написа:

редовете зависят от екстрите на колата ...възможно е твоята да има по-малко редове,защото не притежава дадената екстра- съответно настройката към нея!

 

Преди 9 часа, Nikola_RS написа:

редовете зависят от екстрите на колата ...възможно е твоята да има по-малко редове,защото не притежава дадената екстра- съответно настройката към нея!

При мене е един ред по-малко! Май не може за адаптивния круиз контрол,въпреки че го имам като екстра!

20201130_130904_copy_1209x1612.jpg

Редактирано от icebobo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, някой знае ли колко е разликата в литри между min и max за маслото на 3.0тфси? С други думи колко трябва да се долее ако ММИ показва, че маслото е на мин за да стигне до макс?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, МИТАКА1654 said:

Поне така каза Кристиян Менцел от AMS,явно нещо не е разбрал човека.Пък и като не разбираме,четем какво е куатро 5 с Торсен тип 3 и излизат некви работи за 40/60 към преден/заден мост за "по-добро управление".

Не е, ама от журналист не е учудващо. Спортния диференциал не предава нищо назад, а разпределя въртящият момент между двете задни колела. Подава повече въртящ момент на външното колело спрямо завоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Superunknown Имах в предвид,че като включиш режим "динамик" на диф-а,електрониката подава 60% назад.Диф-а е ясно,че прехвърля ляво-дясно чрез вискомуфата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какво включваш, при това поколение куатрото е 40:60 разпределение. От фейса на а64f и при а4б8.

Редактирано от Superunknown
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

онзи ден ми светна лампа за влошено качество на газовете, а на следващия ден и за ДПФ.

пробвах да покарам по динамично извънградско , за да изчисти , но двете лампи останаха да светят . Колата като поведение е нормална, даже ако не друго педала на газта се усеща по “responsive”. Отзад ми направи впечатление , че смърди неприятно от ауспуха , но не излиза някакъв видим пушек.

Записах час за майстор за Петък, но за сега не смея да я карам.

Отделно с един приятел закачихме да прочетем грешките, но седят само като кодове , та ако някой може да помогне и да каже евентуално къде е проблема?

грешките са:

4807 ROD

4483 ROD

9823 ROD

9120 ROD


Колата е 2016, битурбо тди 320 к.с. вече на 152к км.

6D6E1445-6CFF-44EA-8B59-A5553C727DF9.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този филтър има така наречената система за самопочистване,за да се запуши значи има някакъв друг проблем който го запушва и системата за самопочистване не може да смогне.В повечето случаи се запушва при проблем с дюзите от неправилно изгаряне.Миризмата отзад при аспуха е точно симптом на проблем с дюзи.Дори да го пуснете на сервизно почистване на филтъра,ако не отстраните първо другия проблем,скоро пак ще се запуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

благодаря за мнението, което покрива и факта , че въпросния проблем се случи точно , когато реших да пробвам един резервоар от бензиностанцията на маГарешки ☹️

Допреди това съм зареждал само шелска нафта и откакто карам колата ( от 40к км от Германия ) никога не са ми съветвали подобни аларми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора след диагностика , каза , че някакъв датчик е дал фира. Чакаме сега да дойде по поръчка, че бил по-специален. Дано след подмяна всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/6/2020 at 7:56 PM, Dhgogo said:

Майстора след диагностика , каза , че някакъв датчик е дал фира. Чакаме сега да дойде по поръчка, че бил по-специален. Дано след подмяна всичко е ОК.

След смяна на датчика всичко е 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

след дъжд се събира вода в задния капак което води до конденз при задните светлини. Като отворя капака водата се изтича от посочената на снимката дупка. Принципно там има тапа, но няма как да се изтече, ако не е махната. 

Някой от вас да е срещал този проблем и да има решение? 

Благодаря предварително. 

02FF6ECE-5486-42B3-B5B0-4787F6E78BC6.jpeg

3EA2067C-6DBC-4EFC-9027-64D548EA8166.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да влиза вода в задния капак явно има дупка през която се пълни. На тоя капак освен за дупките в които лежат стоповете и дръжката от която се отваря за други не се сещам. Провери дали уплътненията на стопа не са се предали и не влиза вода през тях. Лесно се махат от леглата им като махнеш капаците от вътрешната страна на самия заден капак. 

За стопа бих ти препоръчал да хакнеш малко силика гел временно да се усоши защото е с платки вътре и може да му се разкаже играта от влагата.

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам -Ауди а6 Матрикс 2015 ц7 искам да ви попитам защо не ми работи звука като сменя на спортен режим когато е на място не работи да гърми а след 1.500 оборота като карам си гърми както преди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikolay Tanchev 

18 hours ago, Nikolay Tanchev said:

За да влиза вода в задния капак явно има дупка през която се пълни. На тоя капак освен за дупките в които лежат стоповете и дръжката от която се отваря за други не се сещам. Провери дали уплътненията на стопа не са се предали и не влиза вода през тях. Лесно се махат от леглата им като махнеш капаците от вътрешната страна на самия заден капак. 

За стопа бих ти препоръчал да хакнеш малко силика гел временно да се усоши защото е с платки вътре и може да му се разкаже играта от влагата.

 

Благодаря, ще проверя  уплътненията. Иначе намерих допълнително, че може и от шибидаха да е./отводнителни канали, които може да са запушени/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...