Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

On 3/22/2021 at 10:03 PM, lodestr said:

Кое всъщност е нещото, което ви харесва повече в с-троника спрямо хидро кутия? Питам понеже моят опит до сега е само със zf кутии - 5, 6 и 8 степенни, а с троник или дсг имам общо около 50км и нямам база за сравнение. Единствено ми направи впечатление по-бързата смяна в полза на с-троника ,но разликата е нищожна за мен. Това ли е всъщност предимството на тази кутия? Ясно е че като технология нямат много общо, питам от гледна точка на шофиране?

Липсата на усещането, че имаш ластик на мястото на скоростната преди локне хидрото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Относно вибрациите на място при режим "Д",нормални са,защото колата е все едно на полусъединител.Според видео на един известен гуру при кутиите,точно това е една от главните причини за скапване на дсг-кутиите.По негов съвет,откакто имам колата,на светофар или в задръстване когато се предполага,че ще се седи по-дълго на място,аз включвам на неутрална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, MachineSpirit написа:

Липсата на усещането, че имаш ластик на мястото на скоростната преди локне хидрото. 

Къв ластик бе баце, това да не ти е 4f-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой използвал ли е услугите на Дас ауто за осигуряване на дистрониците на А6 С7  , издават и сертификат за застрахователите. Потвърдиха ми сега в месинджър но не ми стана ясно ако изчезне целият детайл важи ли им сертификата . Цената е 650 лв 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този сертификат, който издават за дистрониците не важи никъде. И аз се интересувах понеже имам дистроници и каско в Армеец. Това, че са укпрени си е за лично спокойствие. Подвеждащо е, че пишат че важи при застрахователите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно вибрациите на място при режим "Д",нормални са,защото колата е все едно на полусъединител.Според видео на един известен гуру при кутиите,точно това е една от главните причини за скапване на дсг-кутиите.По негов съвет,откакто имам колата,на светофар или в задръстване когато се предполага,че ще се седи по-дълго на място,аз включвам на неутрална.
Неутрална е за теглене.няма необходимото смазване

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 minutes ago, fifipaldi said:

Няма ли парчета от дистроника няма и плащане, сертификата е пълен ташак :).

като онзи сертификат за коректна фирма :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, lisicata написа:

Неутрална е за теглене.няма необходимото смазване

От години го повтарям това, ама няма ефект, всеки си знае най-добре ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, batGele написа:

Колеги някой използвал ли е услугите на Дас ауто за осигуряване на дистрониците на А6 С7  , издават и сертификат за застрахователите. Потвърдиха ми сега в месинджър но не ми стана ясно ако изчезне целият детайл важи ли им сертификата . Цената е 650 лв 

На тия нещастници от дас ауто колело няма да им закарам вече...

Тия сертификати НЕ важат!

Аз дистрониците съм ги укрепил+аларма на решетките+рапидки/невидими/ на решетките...тряя счупат всичко,а и алармата ще се включи при махане още на първата решетка 😉

Ако те интересува къде,на лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, fifipaldi написа:

От години го повтарям това, ама няма ефект, всеки си знае най-добре ;).

Относно това как стои въпроса с теглене на кола с куатро и хидро автомат? Преди време някой ми беше казвал, че може само няколко км и то ако е много зор работата, понеже има вероятност да се повреди автомата. Вярно ли е това или е ЕЖК работата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, lodestr написа:

Относно това как стои въпроса с теглене на кола с куатро и хидро автомат?

В книжката на S5 Sportback с дебели букви е написано:

 

— Never tow your Audi, towing will cause damage to the engine and transmission.

 

Реално е обяснено само как да си качиш колата на репатрак и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, МИТАКА1654 said:

По негов съвет,откакто имам колата,на светофар или в задръстване когато се предполага,че ще се седи по-дълго на място,аз включвам на неутрална.

по-добре да включваш на P, не на N, но при това превключване на всеки светофар се убива удоволствието от автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kpematop написа:

ти ли да теглиш или да те теглят?

Мен да ме теглят (да не се налага...)

 

Преди 2 часа, fifipaldi написа:

В книжката на S5 Sportback с дебели букви е написано:

 

— Never tow your Audi, towing will cause damage to the engine and transmission.

 

Реално е обяснено само как да си качиш колата на репатрак и това е.

Да, точно това съм чувал и аз. 

 

За двигателя не знам какво може да стане, но автомата предполагам може да прегрее маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теб да те теглят е доста неприятно за кутията, но 20-30 макс няколко км не е проблем. Но от един град до друг просто забрави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dan4ote 

На 23.03.2021 г. at 23:06, Dan4ote написа:

Няма, това е проблема По време на регенерация перката върти, като изключи колата, ще продължи да охлажда перката. Лошото е, че е прекъсната регенрацията.

А какво би трябвало са се направи в подобна ситуация. Или за да се избегне 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да правиш - изгасяш я и си гледаш работата. Няма да държиш запален мотор в гараж че да я чакаш да свърши я! В гаража на нашата кооперация има 2 такива Аудита "фантоми" и комшиите които ги притежават казват че е съвсем нормално.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от скоро забелязах че след преминаване на легнал полицай като колата върне от 2ра към 1ва и се подаде малко газ след това има едно леко като претрисване.Не да се тресе колата ами просто като чуване и усещане.

Може ли някакви идей или просто мнение.

Колата е 245к.с.3.0 тди 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/22/2021 at 10:03 PM, lodestr said:

Кое всъщност е нещото, което ви харесва повече в с-троника спрямо хидро кутия? 

По-бързото превключване е бонус.

При турбо коли няма никакво пропадане на налягането при превключване. Абсолютно задължителна кутия при 4 цилиндъра с една турбина.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, една питанка, на s-line окачване ще имам ли драма по завои и т.н. с гуми 265/35/20? Джантите са ет 37, 9J.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, асистента за мъртва точка как работи при вас? При мен, когато е активиран и има кола отзад и индикатора в огледалото свети и в този момент пуснете мигач към съответната страна премигва, пищи и после се изключва сам и трябва да го пускам наново от копчето. Коректно поведение ли е това, понеже на няколко пъти ми го направи? Има ситуации, в които колата отзад е доста далеч, или се движи с подобна на моята скорост и като цяло имам възможност да се престроя, но се случва горната ситуация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...