Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Google Earth ( Maxar ) картата се върна?!

Без ъпдейт на фърмуера. Както си изчезна на 01.01.2021, така се и възстанови преди няколко дни.

Не е кеширана. Потърсих новини по въпроса, но не отркивам нищо, защо и как се случи това.

Цъках някои от менютата на таба  за навигация на малкия дисплей , избрах навигация до хоум адрес,  изключих streetview и изведнъж картата презареди от стандартната ауди карта, към google earth(Maxar).

Рисетнах MMI,  за минута напълни логото на гугъл и си зареди отново без проблеми картата. Явно ще си бачка това.

 

След като спря поддръжката,  оставих отметката за предпочитана карта да си стои на Google, в случай че стане чудо :D

168000815_4031305970241253_7325536772961429549_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, от седем дни google maps се върна на някой системи MMI3G+ и MIB2 които не изискват лиценз.... за съжаление Audi нямат нищо общо с това връщане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам някой има ли представа как работи “audi pre sense” ли беше незнам как точно се казва. Колата ми я има тази екста пусната е от мми то, имам и дистроници отпред които работят безпроблемно,но не винаги засича колата пред мен понякога свети там едно червено че има пред мен близка кола понякога не. И наистина ли ако се доближа достатъчно ще набие спирачки сама колата и няма да се удари в предната. Къде е уловката постоянно ли трябва да карам с пуснат темпомат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постоянно работи и ако се заблееш първо пищи, а след това скача на спирачките зверски и в последната възможна секунда... но ако е лигав асфалта, имаш скапани гуми или нещо подобно може и да не спре успешно и ще се хлопнеш качествено.

И не е нужно да си на темпомат, тя системата работи през цялото време стига да е изправно всичко по нея.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имено понакога пищи и свети индикацията, само веднъж мисля че наби спирачки като се прибирах с нея от Германия но тогава ми беше още 2 ден та не бях сигурен дали се случи изобщо. А понякога си наближавам доста към предната кола и не предприема нищо. Явно нещо не е наред (на диагностика не изкарва грешка) Дали е възможно да е нещо от самото челно стъкло понеже гледам че не е оригиналното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя ако системата не работи ще има грешки и ще ти каже, че е изключена... просто наистина е настроена да се включва в последния момент, един вид като последна защита срещу заплеса - не да разчиташ на нея постоянно да спира вместо теб.

Сега ако искаш по-нормално автоматично спиране си караш на адаптивния темпомат, който твърдиш че имаш (дистрониците в бронята).

Имай в предвид, че ако някой ти се е лепнал на бронята и системата ти скочи на спирачките шанса да те изпляска отзад е огромен, защото време за реакция при такова спомогнато аварийно спиране няма... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Dan4ote написа:

 

На мен , онзи ден закарах колата смених 4 диска и ремонтни комплекти за супортите и заспа . Няма го тропането.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.04.2021 г. at 19:51, BECKO написа:

Тя ако системата не работи ще има грешки и ще ти каже, че е изключена... просто наистина е настроена да се включва в последния момент, един вид като последна защита срещу заплеса - не да разчиташ на нея постоянно да спира вместо теб.

Сега ако искаш по-нормално автоматично спиране си караш на адаптивния темпомат, който твърдиш че имаш (дистрониците в бронята).

Имай в предвид, че ако някой ти се е лепнал на бронята и системата ти скочи на спирачките шанса да те изпляска отзад е огромен, защото време за реакция при такова спомогнато аварийно спиране няма... 

от менюто може да се нстаройва да се задейства по-рано ...или да се задейства в последния момента,зависи дали ти е версия Presense или Presense + освен да спира сама,може да затяга коланите пре евентуален сблъсък,също така вдига много рязко стъклата ако са отворени,затваря бързо страничните огледала. Когато скоростта на колата пред вас започне да намалява,а вашата остава постоянна или се вдига ,на дисплея започва да ви мига червената количка,като предупреждение да увеличите дистанцията.Ако колата пред вас спре рязко , но вашата дистанция е достатъчно голяма- тогава само ви изписва на дисплейя - внимание,но ако вашата дистанция е малка,тогава колата спира сама.....както по-горе съм написал.

На 2.04.2021 г. at 15:01, lodestr написа:

Здравейте, асистента за мъртва точка как работи при вас? При мен, когато е активиран и има кола отзад и индикатора в огледалото свети и в този момент пуснете мигач към съответната страна премигва, пищи и после се изключва сам и трябва да го пускам наново от копчето. Коректно поведение ли е това, понеже на няколко пъти ми го направи? Има ситуации, в които колата отзад е доста далеч, или се движи с подобна на моята скорост и като цяло имам възможност да се престроя, но се случва горната ситуация. 

Работи ти коректно до момента в който ти пищи и се изключва сам,не трябва да прави така,някой от сензорите ти си заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как си сменяте маслата на мотора, с вакуум изпомпване през щеката или отдолу през пробката. Дълго време ми го сменяват с изпомпване, но сега се замислям дали има недостатъци на този метод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех че е очевидно, но май не е, тъй като Скоти Килмър е направил цяло клипче за това:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проба преди години моя майстор източи маслото с машина, след това отвихме пробката на картера и изтекоха 20-30 грама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега успя ли да намериш отговор по въпроса и аз съм пред същата дилема сега.

На 1.04.2021 г. at 21:38, wolverine написа:

Привет, една питанка, на s-line окачване ще имам ли драма по завои и т.н. с гуми 265/35/20? Джантите са ет 37, 9J.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих за проба едни 265-ци - не опираха, обаче ако се натовари малко, в завоите може и да опре в калниците. С по-голямо ЕТ (моето е 37) със сигурност ще опре.  Другото, което не очаквах е на 9J джанта, гума 265 да стои толкова зле - излизаше навън като балон, та в крайна сметка сложих 255.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригиналните Ротор мисля че бяха ет 45 и 8,5 ж но не съм сигурен трябва да погледна. Значи да очаквам още по зле да стоят на джантата а при мен май ет то ще ги прибере навътре и няма да опират или се бъркам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Някой монтирал ли е cold air intake кит на 3.0 TFSI и ако е монтирал би ли споделил как, какъв и от къде е взет?

В САЩ има доста варианти, но за Европа почти няма производители. APR и Revo предлагат за S4, но ме притеснява дали ще може да се монтира тази преграда, която прегражда филтъра, а смятам, че си е доста нужна, понеже без нея се опасявам, че ще дърпа повечко топъл въздух от двигателния отсек.

 

П.С. Харесал съм си този кит, но доставката до България не знам дали е възможна: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...