Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Конусен филтър в комбинация със супер "чистият" въздух и пътища не мисля, че е добра комбинация.

Кажи речи всичко може да си го купиш и да ти бъде доставено до България, като в случаят ще трябва да си сметнеш мито ДДС куриер ;)

 

Според мен ако нямаш кулер за чарджъра няма какво да мислиш за тоя топлинен щит.

 

п.с. Ремап на мотора имаш ли вече ?

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 48 минути, P_PETKOV написа:

Според мен ако нямаш кулер за чарджъра няма какво да мислиш за тоя топлинен щит.

 

п.с. Ремап на мотора имаш ли вече ?

 

Защо мислиш така? Няма да има особена разлика между въздуха отвън и този в двигателния отсек ли?

Иначе ремап нямам все още. Искаше ми се първо да си преработя част от изпускателната система, да сложа евентуално cold air intake-a и тогава да се ремапва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То разлика има ама като се напъне колата да кажем лятото при 40 градуса чарджъра ще дигне градуси (образно казано), софта ще лимитира мотора за да го пази и всичко това (според мен) ще е станало преди да имаш драма с топлия въздух ;)

 

Направи си добър план какво целиш и т.н.

 

Принципно имаш следните възжможности:

- cold air intake, аз лично бих действал по друг начин (спортен въздушен филтър на мястото на оригиналния + Throttle Body Inlet Hose)

- supercharger cooler и разделяне на кръговете

- по малка ролка за чарджъра

- по-голяма ролка на коляновия вал

- по-голям дросел

- изпускателн система

- ремап на мотора

- ремап на скоростната кутия

 

Вече кое как и кога ще се направи е строго индивидуално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, разбрах те. Не целя много коне и мисля да се задоволя с ремапа, промяната в интейка и частично преправяне на изпускателната система.

 

С последното целя малко по-добър звук и визия (засега съм намислил да премахна средния резонатор - т.нар. "куфар", а на негово място ще сложа X-pipe. Също така ще направя по още един допълнителен отвор във всяко от крайните гърнета, за да премина от 2 към 4 накрайника.)

 

Иначе спортен филтър имам и в момента на Пайпъркрос, но честно казано не се бях замислял да сменя само този Throttle Body Inlet Hose. Дали ще има някакъв ефект в звука и пърформънса?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват, че има разлика във звука от чарджъра, чак осезаема разлика във вървежа едва ли някой би усетил.

Иначе JHM имат комбо пакет с ремат за мотор и кутия (нещо което примерно Revo и APR не предлагат), като ремапа си го правиш от вкъщи 🏎️

Другото положително нещо е, че преминаването от Stage 1 към следващите стейджове е без допълнително заплащане  :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си направя дубликат на СИМ картата и я сложа в MMI-я ще имам ли проблеми с разговори от телефона? Искам да я ползвам само за интернет на колата, а разговорите да се случват през блутут, както е в момента. Т.е. когато колата е запалена и я кара накой друг не искам да звъни вътре на картата дубликат, а на моя телефон. Има ли как да се постигне това. Това по повод, че пак са пуснали google maps. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ползвам екстра сим от А1. Идеално си работи, но винаги ще звънни и втората карта.

всъщност може да пробваш екстра сим само за data, да им кажеш да изключат voice на нея и ще ти е като data card, но тогава никога няма да звъни и ще трябва твоя телефон по BT.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.04.2021 г. at 21:57, P_PETKOV написа:

Принципно имаш следните възжможности:

- cold air intake, аз лично бих действал по друг начин (спортен въздушен филтър на мястото на оригиналния + Throttle Body Inlet Hose)

- supercharger cooler и разделяне на кръговете

- по малка ролка за чарджъра

- по-голяма ролка на коляновия вал

- по-голям дросел

- изпускателн система

- ремап на мотора

- ремап на скоростната кутия

Всичко това вече е отиграно 🤣🤣🤣

 

@liverpoolfan, каква е крайната ти цел с генерацията? Ако искаш на извадиш звук от тоя мотор, забрави..... Спести си усилията и парите. Пробвал съм какво ли не - изтърбушени катализатори, даунпайп, махнати резонатори, махнат куфар, гърнета от RS6 със клапи, други резонатори....

Тоя мотор не е като осмака да вади звук. Забрави за тея X, H pipe и подобни глупости. В момента съм права генерация със афтърмаркет резонатори и стоковите гърнета.

За тунинг мога да ти препоръчам софт и най-много ролка на чарджъра, и кулер.

И cold air intake съм пробвал какви ли не варианти. В момента съм със спортен филтър във стоковата кутия. Ако искаш да чуваш виенето на чарджъра може да пробиеш кутията. Тея отворените сетъпи дърпат много горещ въздух от коша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, lodestr написа:

Ако си направя дубликат на СИМ картата и я сложа в MMI-я ще имам ли проблеми с разговори от телефона? Искам да я ползвам само за интернет на колата, а разговорите да се случват през блутут, както е в момента. Т.е. когато колата е запалена и я кара накой друг не искам да звъни вътре на картата дубликат, а на моя телефон. Има ли как да се постигне това. Това по повод, че пак са пуснали google maps. Поздрави!

 

Не мисля че е проблем да постигнеш точно каквото искаш с Extra SIM. От настройките можеш да избереш телефона да работи през BT, а не през СИМ картата в слота. Разбира се когато колата се кара от друг, те могат да я активират през настройките за разговори за да ти ползват минутите или да ти вдигат обажданията. Ако това е притеснение, просто не я оставяй в слота когато даваш колата на друг.

 

Тук е показано как става:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, lodestr said:

Ако си направя дубликат на СИМ картата и я сложа в MMI-я ще имам ли проблеми с разговори от телефона? Искам да я ползвам само за интернет на колата, а разговорите да се случват през блутут, както е в момента. Т.е. когато колата е запалена и я кара накой друг не искам да звъни вътре на картата дубликат, а на моя телефон. Има ли как да се постигне това. Това по повод, че пак са пуснали google maps. Поздрави!

 

Този проблем съм го решил с една "бисквитка" в подлакътника. 8 кинта на месец. WiFi в колата , а телефона си звъни през блутуута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT  Благогодаря! При варианта с 2 сим карти и при положение че и двете са активни (включен телефон и работеща кола) коя карта е с приориет? Т.е. ако накой звънне, къде ще получа обаждането? Тва при положение, че не съм деактивирал обажданията към/от колата.

 

@Nikolay Tanchev  Каква е идеята на бисквитката? При мен има слот за сим карта, а wifi в колата не ми трябва. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако от настройките на колата си избрал телефона да минава през SIM картата става същото като с два телефона: звънят и двата едновременно, който вдигне първи той говори. Ако си избрал обаче телефона да е през BT, само телефона ще звъни през BT, a SIM картата в колата ще се използва само за данни.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zhelyazA6 написа:

Всичко това вече е отиграно 🤣🤣🤣

 

@liverpoolfan, каква е крайната ти цел с генерацията? Ако искаш на извадиш звук от тоя мотор, забрави..... Спести си усилията и парите. Пробвал съм какво ли не - изтърбушени катализатори, даунпайп, махнати резонатори, махнат куфар, гърнета от RS6 със клапи, други резонатори....

Тоя мотор не е като осмака да вади звук. Забрави за тея X, H pipe и подобни глупости. В момента съм права генерация със афтърмаркет резонатори и стоковите гърнета.

За тунинг мога да ти препоръчам софт и най-много ролка на чарджъра, и кулер.

И cold air intake съм пробвал какви ли не варианти. В момента съм със спортен филтър във стоковата кутия. Ако искаш да чуваш виенето на чарджъра може да пробиеш кутията. Тея отворените сетъпи дърпат много горещ въздух от коша.

 

zhelyazA6, крайната ми цел е да извадя малко по-добра визия, защото в момента съм с възможно най-смотания заден дифузьор (ако може изобщо така да се нарече - този черния) и една идея по-добър звук. Гледам доста S4-ки в нета, че вадят звук, но съм и наясно, че няма как да звучи като осмак или пък като S4-ка. :D

 

Затова гледам и по-малко промени да направя по изпускателната система, за да не ми се получи дроун в определен диапазон или пък да е прекалено шумна, защото пък така според мен се губи и целия смисъл на този тип автомобил. В крайна сметка, ако съм искал нещо по-спортно да си бях взел S-ка...

 

За cold air-a реших да послушам P_PETKOV и да си сменя само тръбата от кутията към дросела. Гледах за пробиване на кутията, но не знам дали ще се реша на това нещо.

 

За останалия тунинг ще се задоволя само с ремап на мотора и евентуално на кутията. Гледал съм ти клиповете в Тубата и доста добри резултати си постигнал, та се каня да ти звъня и разпитам за услугите ти. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, тоя клип в тубата въобще не е актуален. Резултатите са съвсем други. Все не мога се наканя да кача нещо по-ново.

Пак от опит ти казвам, с отпушена генерация е голяма лудница и понеже не може да извади ниския, плътен звук на 8мака много бързо омръзва тая пукница. Имай предвид, че съм направил и pops & bangs, и се чуваше много добре и пак омръзва бързо.

Няма как да няма дроун, дори и минимален. Помисли добре преди да започнеш генерацията. Според мен по-добре тиха, но смъртоносна... 😂😂

С РС-овите гърнета с двуцевките карах 2 месеца без дифузьор, омръзна ми да търся и върнах обратно стоковия.

Дръж си катовете, освен ако няма много да я засилваш. Тогава има опастност да ги стопиш. Аз затова съм ги махнал.

 

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

@zhelyazA6И дросела ли си сменил? 

Да.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дифузьор съм се снабдил, а накрайниците ги чакам да пристигнат, та 100% ще правя промени, няма да й се размине на колата. :D Иначе мерси за съветите, определено ще ги имам предвид нещата. 🍻

 

П.С. Ако не ти е голяма играчка качи някое ново видео, че няма да имам само аз интерес към него. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, lodestr said:

@CVT  Благогодаря! При варианта с 2 сим карти и при положение че и двете са активни (включен телефон и работеща кола) коя карта е с приориет? Т.е. ако накой звънне, къде ще получа обаждането? Тва при положение, че не съм деактивирал обажданията към/от колата.

 

@Nikolay Tanchev  Каква е идеята на бисквитката? При мен има слот за сим карта, а wifi в колата не ми трябва. 

 

 

Забравих да добавя че при мен няма слот за сим :) и бисквитката играе тази роля. А на мен интернет ми трябва хем за мултимедията(навигация, ютюб, телевизия) и за зверчетата на задните седалки.

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте какво може да се случи ако на а6 2.0 tdi 190 коня сложа акумулатор 110ah 920A въпроса ми е ще трябва ли нещо да се кодира или някакви аномали могат да се случат понеже чета в най различни форуми разни мнения става въпрос за варта l1 силвър динамик 110 ah 920A а по каталог не го дават за тоя модел Сава варта g14 за а6 4g дали ще е проблем 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@liverpoolfan, мерси.

Извинявам се за ужасТния дроун. Клипа е от Ноември. Това е без катализатори. Сега звучи по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...