Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма да я продавам, идеята е тая да поседи поне няколко години живот и здраве :).

И Мустанг-а беше на година и половина като си замина ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли ве, мислех, че само няколко месеца беше при тебе. Както си прецениш, но нищо няма да загубиш ако пробваш равенола, ако нещо не ти хареса винаги може да го смениш. Баро си и 200-300 лева за нищо за тебе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочутия Реванол има масло, което покрива  508/509 стандарта на VW (да, вискозитета му е 0W20)... виж им на страницата конфигуратора за масла, това излиза като въведеш S5 В9.

 

Иначе съм сигурен, че можеш да го караш тоя мотор и с предишния стандарт 5W30, с 0W30, с 0W40... общо взето с всякакво прилично масло, а и с планирания пробег от 8к км. между смените си се презапасил достатъчно много.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смея много да питам, да не стане "тия коли ги караме от 5 години, ти къде се намираш", но колата ми е със летни и зимни 18-ки, дето особено летните не ме кефят.

https://www.olx.bg/ad/dzhanti-za-audi-a5-a6-a8-5h112-20tsola-barum-255-35-20-CID360-ID8haYV.html#182581643c

Тези мисля, че не са оригинални, а и ET ми е по-малко от според мен, доколкото разбирам, правилното.

https://www.olx.bg/ad/originalni-audi-a6-s6-a8-s8-20tsola-5-112-CID360-ID7UHXB.html

Тези май са от S6 и ако са оригинални, са по-добрият вариант.

Вие как мислите? М.г. купих чисто нови Мишелинки на 18-ките, сега нови летни на същите 18-ки джанти, но все ме гребе към по--голяма джанта.

4G ми изглежда различно с 20-ка, определено по-добро. Обаче се оплетох в ЕТ-та, 8.5J или 9 и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двата комплекта ще станат,вторите ще са ти малко по-изнесени навън,най-добре си отвори шофьорската врата и виж лепенката,там е написано какви трябва да са ти джантите и гумите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че първите ще са по-изнесени навън ;).

За 1300 лв. няма как да са оригинални иначе 20-ки роторки.

На 4G джантите са доста по-консервативни от на А5 да кажем, с по-голямо ЕТ са и са по-прибрани навътре, което лично на мен не ми харесва.

С ЕТ 32 според мен ще седи добре, но ако имаш възможност най-добре пробвай на място и си прецени сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така би трябвало да стои. Наистина като гледам не е особено изнесена. Но колата има стойка и с тези. Не мога да намеря нещо оригинално на нормална цена. Третото е визията в момента...как ви се струва на реалната ми кола::(

138119561.jpg

138147236.jpg

20200721_135838.jpg

Редактирано от Капитан Флинт
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоо модел от първите снимки е за 4ф , ка ше го туриш на 4г 😤

Оригинален ротор почва от 1000€ за голи джанти или с гуми подарък ,а размера за 4Г е 8.5J x 20 ET45  

Да караш 300+ коня на 18 ки е кощунство 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоите са супер грозни, дори за зимни не знам как ще ги изтърпиш.

А peelers не отиват много на на4 г, по-добре се бръкни и си вземи едни роторки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ето тези, има ги същия продавач и като втори комплект без гуми.

Нещо не се намират много джанти за 4G оригинални.

Реплики колкото искаш.

https://www.cars.bg/offer/5da41ae9b992e379241e9be1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, moto_fan написа:

Тоо модел от първите снимки е за 4ф , ка ше го туриш на 4г 😤

Оригинален ротор почва от 1000€ за голи джанти или с гуми подарък ,а размера за 4Г е 8.5J x 20 ET45  

Да караш 300+ коня на 18 ки е кощунство 😁

 

кое е от 4ф, тия на седановото с водния знак на снимката ауто24.ее ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно....

https://www.original-felgen.com/4g0601025bn1h7.html

 

Възможно ли е да има 20ки за 4G със същата визия? Май да?

Виж партномера от линка и снимката след това?

 

 

IMG-ab2643ee27650ca69612f37f8abf8149-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам странен шум като на колегата от видеото! В него се казва, че било нормално, друг че е ГНП. 2.0tdi 177kc

 

Редактирано от gonky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви, аз да не предизвиках тоя проблем сега между вас? Извинете ме. Спрях се на тези на @Eastern от линка, но там гумите май са на довиждане и ще видя само джантите как са и да си купя нови гуми.

Иначе правя по около  3000 км на месец и от половин година съм учуден от тоя мотор - дава ми средно 9, а не е като да карам пенсионерската. На дълго при сериозно настъпване, ама много сериозно, е около 11 иначе. Ако се кара в ограниченията и до 140 на магистрала пада на 8. Имам приятел с 2017-та година 272 коня мотора и 7-степенното DSG или както му се казва при АУДИ S-tronic, освен, че не върви особено, не ми е направило впечатление да са му мазни скоростите, както тук пишете. Но пък е с 21" джанти, може да оказва влияние. Слагали сме колите една до една на тъмно. Смея да твърдя, че този LED при префейса размазва биксенона  при фейса. Вече ЛЕД матрикс фаровете може би са друго. Но аз съм предоволен. След Мазда 6 2018-та, няколко Пасата преди това с биксенон и една А6-ца пак с биксенон това са ми най-силно светещите фарове без никой да ми премигва в насрещното, че го заслепявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...