Waskos Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Здравейте,колеги.Имам следният проблем:от време на време светва лампата на акумулатора и волтметъра отива на 12V,което ме наведе на мисълта,че е време за рециклиране на алтернатора.Откарах колата при майстора,разглоби динамото и установихме,че всичко е наред вътре.Карах един ден без да има проблем,но сега пак се появи.Когато не свети лампата всички стойности на алтернатора са си в ред.Какъв според вас може да е проблема и дали ще излезе нещо,ако се закачи на ваг?Колата е А6 1.8Т 97г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 закачи я няма да сгрешиш, пък после ще мислим какъв е варианта, можеш и да видиш колко ти зарежда с него и къде колко ток отива до компютър и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Я провери от плюса в двигателния отсек към корпуса на мотора директно какво е напрежението. При мен се оказа откачена кабел-маса от мотора към купето. Ядове - 3 години и какво ли не смених заради 2 педи кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Почисти клемите на акумулатора, развий и почисти масата, плюса също. Релерегулатора читав ли е? Какво имаш в предвид, че вътре всичко е наред? Може четките да са здрави, но регулатора да прави мизериите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Waskos Публикувано 23 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 (Редактирано) Майстора каза,че четките и колекторите са като нови,а за релето каза,че или работи или не,но аз имам някакви съмнения за него.Благодаря за съветите на всички,утре ще ги отсея! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 24 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване