Jump to content

Съвет преди покупка Audi A4 B6 (комби) 1.9 TDI Automatic


Recommended Posts

Здравейте бях тръгнал за Пежо 407  но видях едно Ауди А4  1.9TDI мисля че е Б6 (2002г.) Комби Автоматик и се влюбих.

Колата е на 202000 км от автокъща , човека е познат. Колата е гледана личи си че не е лъскана и др. 

Гумите са добри , акумулатора и той изгледаше добре.

Той каза че на тия км нямало смисъл да се върти и му вярвам. По стикерите и другите материали се вижда че е била обслужвана. Следващото обслужване е трябвало да бъде на 198000 км.

Но сигурно не е щом се е озовала при продавачи.

Както и да е притеснява ме автоматика , доста четох за него и се чудя дали да рискувам с него.

 

Запалих колата от раз , буквите на лоста на екрана светеха нормално, оборотите бяха точно почти 1000 не играеше стрелката. Няколко минути работеше но не съм я карал защото беше затисната а и не бях сигурен още за нея.

 

Прибрах се и почнах проучване за автоматика и сега съм раздвоен. Отидох 2 ри път да видя в документите дали има нещо. Няма сервизна книжка то и да имаше няма гаранция че е истинска. Другите документи на колата бяха там доста на брой. Имаше всякакви книжки

Имаше и 2-3 фактури всичко е на Италиянски . Видях че на един от тях в края на 2013г. е правено като някакъв тест.

Името на компанията е BMM  и като порових в гугъла видях че правят софтуер за тестване на автомобили.

И веднага го свързах със скоростната кутия мисля че е настройка на компютъра или е правен тест за да се търси проблем.

 

Значи може да е правено нещо по нея и сега още повече се колебая. От една страна това е добре защото ако е имало нещо с кутията сигурно е било оправено но от друга страна се притеснявам какво е правено и защо Италянеца е решил да я продаде почти 2 години по-късно. За сега връзвам нещата така 

 

Мисля да я купя струва 6500, надявам се със всичко да ми стъпи на 8000лв.

 

Но искам да попитам някой който има такъв екземпляр автоматик да ми каже какво да търся при тест драйва.

Къде и кога да я натисна , какво да пробвам с лоста и други такива нещица. Общо взето какво да търся.

Главно автоматика ме притеснява.

 

Няма да избързвам ще изчакам колкото се може повече отговори. Ако може някой да качи и клипче как е нормално

да се пали колата ако може и как се държи на пътя .

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само с предно предаване ,кутията е мултитроник, а с тях трябва да се внимава!Ако е 4х4 няма какво да се притесняваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата - Мултитроник на 200 000 км има шанс да се опраска по време на следващите 100 000.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мулти, на незнайни километри, с висок въртящ момент.

ако си ок с ремонта средно 800-1500лв, колата не е лоша


а това кола от познат....най-лесно може да се наиграеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E като ти харесва, взимай я, няма да се чупи пет пъти тоя автомат, само веднъж :hilezh:

Пък като се счупи го разкарваш това недоразумение и си взимаш нормална ръчна кутия и живота е песен. :)

Aма не е само автомата в тая игра де. Има и турбо и дюзи. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още тандем помпа,компресор климатик,тампони двигател щом е от познат не е зле да провериш всички тия възли дет носят радост в последствие във сервиз преди покупка...:)

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно автоматика ме притеснява.

Ненадежден автоматик със скъп ремонт.

Дори изправен или след ремонт пак е със скъпа поддръжка - скъпо масло и филтри, които се сменят често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко често се сменят бе колега? На 80к един път.250 лв. масло,филтър и гарнитура.Била скъпа за ремонт,ами един демферен съединител колко пари е?То на тоз принцип дай да си купуваме Лади да караме!Колега ако те кефи колата си я купи.Няма да ти е последната със сигурност.По добре е отколкото да си купиш нещо друго,после да заглеждаш Ауди-та по пътя.Пежото въобще не е с по-евтина подръжка.Карал съм Пежо и по-чупеща се кола от нея съм нямал.Нямаше място да не съм ремонтирал,заедно с основен ремонт на двигателя.Пак се чупеше.Кво да ти кажа.Ако те кефи си го купи,или ще си доволен,или ще си чупеш главата.Ако е писано човек да се одави,няма да се обеси.Аз съм на тоя принцип!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май бъркаш мултитроник с типтроник.

Но дори да е така какво сменяш за 250лв? Ако не ползваш ментета веднага ще ти докарам един типтроник да му смениш маслото и филтъра за 250лв.

 

ПП След 12-13 години мъки Ауди най-накрая се отказва от вариторната кутия.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега чакам те :) Само трябва да се уговоря с майстора ми да те приеме :) Не е пълна подмяна на масло.Кутията взе 6 л.масло,гарнитура и филтър.Цената беше някъде там.Навъртяните километри след смяната са близо 12к км.Кутията е типтроник :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да ме чакаш - смяната за която говориш (частична смяна масло на 5 степенен типтроник с алтернативни части) струва 100-120лв (по високата цена е с Мобил масло). И не може да изкараш 80к км. За да сменяш на 80к ти трябва "пълна смяна". Т.е. 250лв е висока цена, за това, което си направил и ниска, за това, което искам......

 

Темата е за друга кутия, която трябва да се избягва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за колата, питах за обслужването на кутията. Просто за 250лв няма как да го смениш с ОЕМ консумативи.

А и аз не виждам нищо лошо в алтернативните части - с такова масло (Ессо) съм навъртял около 250к км на три типтроника....просто го сменям на 50-60к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем колеги,всеки сам си решава какви части и материали да влага.Нека помогнем на колегата все пак.Автомобила е хубав,мен много ме радва.Ако трябва да бъда честен,визуално даже ме кефи повече от следващата А4.Като надежност всички казват,че бил много як мотор.Откъм обслужване няма нищо страшно,все пак не е космическа технология и не е в първа младост.Мисля,че едни 1000 лв. максимум ще те оправят напълно с почерпката.Ако колата е що годе в нормално състояние ще караш и ще и се радваш,ако не ще си намериш читав майстор,ще ти я стегне и пак ще си я караш,и ще и се радваш.И аз така се чудих за моята,всички ме предупреждаваха за нея,че била възможно най-лошата комбинация на двигател и кутия,но на карам си я и ми е добре.Кола и жена на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъм обслужване няма нищо страшно,все пак не е космическа технология и не е в първа младост.

Мисля, че това е много безотговорно изказване.....особено на фона, че дори не знаеш какво масло са ти сипали:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив знам,но не мисля,че е нужно да го споменавам.И по-добре да запазим добрия тон,защото с този спор най-много да заключат на колегата темата,а при положение,че я е пуснал значи го интересува.За тасъв вид спорове има създадени лични съобщения.Ако искаш пиши там,аз пътувам постоянно из цяла България,така че ако искаш маже да се видим на побира и да си поспорим на воля,чисто приятелски без лошо отношение разбира се :)

Редактирано от mitaka7717
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах от колегата дали самата колата му харесва или Мутитроника. Ако е колата – просто да си намери същия модел с ръчна. Ако е Мултитроника – на 200 000 км е като много запазена 45 годишна мацка. Може всичко да е идеално сега, но през следващите 5 години със сигурност ще настъпят промени. При Мултитроника наистина усещането е незаменимо, но е идеален за нова кола. Моята е на 135 000 км сега, не съм имал никога проблеми, но смятам да я продам преди 200 000 или да сложа ръчни скорости ако ме изпревари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за автоматика не мога да ти дам инфо - не съм имал и не разбирам. Но за финансовата част няма да ти стигнат 1500 лева. Само регистрация, каско и гражданска са ти 1000 лв (ако ги плащаш последните 2 на куп). От там за 500 лева няма как да си смениш задължителните ролки, ремъци, масло и филтри, а както знаем все нещо допълнително изскача - я дискове и накладки, я някой накрайник или носач и т.н. :) Успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 лева за да я обслужиш както си му е реда/ангренаж,масла,филтри,антифриз и т.н./ и след това да караш няма да стигнат.

Ще трябват още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 (ако ги плащаш последните 2 на куп)

 

A ако ги платиш на вноски ще ти стигнат : 200лв застраховки,500 рег,останалите за ролки бла бла и 50 лв да почерпиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...