Ibrahim_buz Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Здравейте колеги. Предстой ми смяна на масло , взех наскоро моето Ауди а4 б6 1.8Т и сега се чудя какво масло да сложа, в момента е с 5W40 но го гори маслото значително ( не съм забелязал точно колко ) но ауспуха е черен като на дизелова кола въпреки че няма черен или син дим. Та викам да го сменя сега с някакъв и после ако продължава ще е карам на сервиз. Колебая се между Castrol GTX 10W40 и Castrol Magnatec C3 5W40. Колата е на 225хил. Км но до колко са верни не знам може да има плюс минус 50хил. отгоре. Вие какво препоръчвате?! Колата е с чип ( не знам дали това е от значение) и километрите от значение ли са или не при смяна на масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ander Hererra Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 (Редактирано) Здравей колега, слагай Мотул 5w30 x-clean + 504.00 507.00 , може и други марки но гледай да покрива спецификацията! ОЕМ мисля че беше Castrol edge 5w30 ))) Редактирано 24 Ноември 2015 от Ander Hererra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 24 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 http://www.mister-auto.bg/bg/dvigatelno-maslo/castrol-14d79b_g3224_a20714D79B.htmlза това ли става въпрос? до колкото го видях покрва ''VW 504.00-507.00'' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Castrol Edge 5W-30 слагай. Или от тукашните търговци оригинално масло пак 5W-30. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 25 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 а само да попитам защо 5W30 a не 10w40 или 5W40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 не искам да те разочаровам но най вероятно километрите са + още 300 000 да кажем. за този двигател и боза да налееш ще върви. най добре каквото и да е 5-40. проблема на горенето не е от маслото. оправи си двигатели. иди на сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 25 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 е , повече от 290 хил не е в това съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Правилното масло е висок клас 5w40 с норма 502.00. Оптимално е Мотул 8100.При този мотор разходът на масло най-често идва от глава и турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Ако те притеснява черното по аспуха не е задължително да е от маслото моята е карам с 5w30 total от смяна на смяна доливам 600 грама при нормално каране с изрязване по някога и моите аспуси са черни много често от кофти горивата ставот тъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka811 Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Не се занимавай с тез бози сложи Bardahl - XTC 5W40-Ще останеш много доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Ако ще си говорим за по-скъпи масла - Мобил1 0/40 е с 1 лев по-скъпо от този бардал, а е несравнимо по-добър. По всеки параметър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 25 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Тези на кастрол не са ли хубави? Edge или пък Magnatec и каква е разликата между 5W40 и 10W40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Бардали....мардали...бози....Пълни глупости. За да си сигурен , че не е от маслото ( което ме съмнява ) сложи си Motul x-cess 8100 5W-40 от доверен дилър. Ауспухът ти може да е черен и от прекалено богата смес ( каза че си я чипосвал ). Все пак сподели с каква марка масло си сега...И още нещо - не слагай 10/15-40...Но имай в предвид , че харча ти може да е наистина от самият двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 25 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 еми взех колата и човека от който е взех каза че маслото отдавна не е сменено но той самият не е навъртял толкова километри че да се смени маслото колата не е карана и запазена и карах си аз и ми светна на борда че нямам масло ... оттам видях найстина беше малко долях 1 литър репсол 5-40 ( той ми каза че предишното масло е било 5-40 но не си спомня каква марка) та карах карах карах около 2500 км и пак ми светна на борда за масло обаче тапака не видях колко е и направо долях още 1 литр тотал 5/40 и след като долях на следващия ден проверих маслото беше даже малко над нормата( то нали как е края на пръчката има малко място и после едно кат вдълбина и там по средата на вдълбината има една черта , маслото в момента ми е над чертата точно до края на таз вдълбина) и сега неделя или понеделник ше го сменям и маслен филтр и маслото , колата няма дим , има ГИ но има проблеми с нея по едно време и карах на бензин и сиг заради тоя чип няма хубаво изгаряне на горивото или не знам ... Затова викам да го смен сега и да го следя през седмица и евентуално ако харчи тогава да се кара на майстор сега просто искам да ми дадете съвет за хубаво масло за таз кола да се махне и тоя проблем и да се надявам да нямам други за напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Ибрахиме, Ше береш ядове с тая кола и то не само от невежеството на предишния собственик, ами и от твоето собствено.Как ще долееш литър масло, разликата от мин. до макс. на щеката е 0.5л.Сменяй ремъци, ролки, масла, филтри и всички течности.Тези мотори може да са здрави, ама не търпят немърливо отношение.За маслото ..... колегите са казали- 5W40, покриващо стандартите на ВАГ групата за конкретния модел.Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 25 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Значи мотул 8100 5w40 така ли? И да знам че това което направих може да ми донесе главоболия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Да, идеален е Мотула, само да не попаднеш на менте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 505.02?505.04?505.07?Или пак ще се надпърдате кой е намазАл по-добре фЕлията? А след това ще четем за алди и смотаните им двигатели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Как ще долееш литър масло, разликата от мин. до макс. на щеката е 0.5л. Това вярно ли е? Аз си мислех, че е около 1л.Всъщност аз съм с APU двигател на B5. Там може да е различно...Някой може ли да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Да, идеален е Мотула, само да не попаднеш на менте.Досега няма отникъде информация за ментета. @Ибрахим - вероятно имаш някакъв проблем - може да си просто за гумички на клапани, може да си за рециклиране на турбина, може да тече от гарнитури или семеринги.При всички положения трябва първо да си смениш маслото, за да се знае какво точно е сипано в двигателя.Мотул-ът е около 60лв за 5л туба, реално моторът поема около 3.5л, ще остане за доливане, ако харча остане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Човеко не се филмирай. При така описаните от тебе подробности бих те посъветвал преди да сложиш новото масло да направиш един флуш.....промивка. Xenum имат доста добър флъш продукт...сипваш го директно към старото масло,караш от 100 до 300 км. с него у след това на загрял двихател точиш старото масло и си сипваш новото....сменяш и масленият филтър естествено. Също така ако можеш разкарай чипа и си я върни към стоковите стойности.Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Незнам колко реално взима 3.5л, моя си поема точно 4л, и на щеката е точно 2-3 деления под максимума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 26 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Досега няма отникъде информация за ментета.@Ибрахим - вероятно имаш някакъв проблем - може да си просто за гумички на клапани, може да си за рециклиране на турбина, може да тече от гарнитури или семеринги.При всички положения трябва първо да си смениш маслото, за да се знае какво точно е сипано в двигателя.Мотул-ът е около 60лв за 5л туба, реално моторът поема около 3.5л, ще остане за доливане, ако харча остане.Благодаря ви, първо ще го сменя с мотула и ако забележа че харчи веднага я карам на сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 по добре отиди на сервиз първо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 27 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2015 Не се стряскай, но е малко вероятно да намалее разхода от смяна на маслото. Отиди да я прегледат за течове. Ако няма почни от проверка за наличие на масло в кулера. Нормално е там да има на стар турбо кош, но не прекалено. 1л на 2500 си е бая. Това значи 4л. на 10000 км. Според мен си долял повече от необходимото. Казвали са ми, че маслото трябва да е точно накрая на деленията, а не накрая на вдлъбнатото от пръчката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване