Naidden Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги. Ауди 80 б3 1.8 карбуратор сф мотора е колата. Ще ви кажа какво съм правил за да е по ясен проблема. Лятото ми направи впечатление че е много мръсна водата и правих какви ли не промивки. Резултата беше теч от водната помпа, виене на водната помпа и никакво парно. Още от предишния собственик знам, че водната помпа е за смяна. И сега като застудя тези дни реших да ремонтирам, хем да има парно на студа и хем да не карам повече с вода и да доливам на всеки 50 км. Отидох в един сервиз, смениха водната помпа, и казаха че теч няма обаче парното пак не било достатъчно, защото имало някакви клапи които обръщат топъл студен въздух, те загнивали и пропускали студен въздух като съм включел парното и за да се оправели трябвало цялото табло да се сваля. Както и да е аз се примирих че няма да има парно, обаче вчера забелязах че отново има теч, този път от фланеца някъде който излиза от водната помпа. Също забелязах, че тече докато термостата е затворен. Щом загрее до 85-90 и отвори термостата теча спира. Имам съмнение че фланеца не са го затегнали от едната страна но не мога да бръкна да го стегна на много гадно место е болта. Другия вариант маркуча да е цепнат, но това почти го изключвам защото щеше да тече и при отворен термостат. И трети вариант нещо от самия термостат. Какво ще ме посъветвате да направя? Редактирано 26 Ноември 2015 от Naidden Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) Първо за фланеца. Ако е един пластмасов фланец с датчици, уплътнението му е с един О-пръстен, който е заминал и затова пуска. Трябва да се смени пръстена, може би и фланеца, защото се измята и не може да уплътнява. Обикновено там пуска при студена кола, като загрее - спира. Това няма нищо общо с кръговете, а с температурата. Ако твоя е метален, по-добре, ще смениш само пръстена. Относно парното. Наистина клапите трябва да се облепят. Те са метални с големи дупки, облепени с дунапрен, който отдавна се е разпаднал. Таблото се маха, разглобява се въздуховода и се облепват с нещо, за да няма дупки. Тогава обикновено се сменя и радиаторчето на парното профилактично, но не с такова от 15 лева, а оригинално, за да е хубаво парното и да изкара дълго. Ефтините се разцепват и антифриза се излива в краката. Това е от мене. Редактирано 26 Ноември 2015 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 (Редактирано) На мен ми се струва,че колегата говори за задната част на тялото на водната помпа,където е термостата.Ако са ти сменяли само предната част на помпата/без корпуса/ там не са пипали в сервиза.Иначе,там се получава теч при студена кола,защото термостата е затворил и течността върти през малкия кръг.Когато термостата отвори започва да се върти и в големия кръг и налягането през фланеца спада-теча намалява или дори изчезва.Сваляй маркуча и го огледай внимателно за процепи в мястото на стягане на скобата.Виж и фланеца да не е изгнил от тая вода. Редактирано 26 Ноември 2015 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 26 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Утре ще разглобя да видя в какво състояние са фланец, термостат и маркуча. Чудех се термостата дали има о пръстен? Ако има най вероятно е от него и ще трябва да сменя целия термостат, въпреки че сегашния се отваря и затваря нормално. Предлаганите на пазара дали са читави, ако има избор на какъв да се спра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 28 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2015 Термостата има о-пръстен, ако тече от него смени само о-пръстена, щом ти е здрав термостата няма смисъл да взимаш друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Оказа се фланеца. Имаше изяжданиа и отчупени парчета от пластмасата точно където се слага оплътнението. Освен това се оказа че не ми е читав термостата. По показание на уреда за температура стария отваряше когато трябва, но установих че уреда ми показва поне с 6-7 градуса повече. С новия термостат отваря на около 95 което всъщност си е 87 и с него колкото и да работи колата на едно место не загравя. Преди загряваше много по бързо. Теча е отстранен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване