Jump to content

Турбината не надува 1,8 Т


sdimitrov94

Recommended Posts

Здравейте колеги, нов съм във форума и доста четох но не открих нищо по моя проблем и реших да се регистрирам. Моят проблем е следният: купих си ауди а4 б6 1,8т бфб мотор (газ-бензин) и махнах катализатора, като след време ми светна чека и проблема беше във втората ламбди сонда. Проблемът беше оправен със софтуерно изолиране на грешката. До тук добре, но отидох да чипирам колата и ми казаха, че турбината надува едва 0,2 бара като това е на бензин. Казах им, че при моята кола се усеща видимо, че колата е много по-пъргава на газ от колкото на бензин (колкото и странно да звучи), но така и не успяха да ми кажат защо на газ върви повече и какъв може да е проблема, за да не надува турбината. Тя е сваляна и гледана и нямаше и най-малък луфт. Моля ако някой има идеи да пише. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи в авариен режим,затова не надува.Виж какво показва като грешки на диагностика.

При такива симптоми много рядко проблема е в самото турбо

За начало провери соленоидния клапан N75

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на диагностиката не дава абсолютно никаква грешка, но ти благодаря ще погледна този клапан :)

Ако някой има други предположения да ги споделя :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам б6 1.8Т и и сложих газ , като натисках малко по-резко и ми светваше чека и влизаше в авариен режим и излизаше като грешка cylinder 1/2/3/4 misfire detect и fuel level trim low като турбината изключваше докат не изтрия грешката и се оказа че е нямало достатъчно налягане от газовата , моята е с чип милтитроник. Ако там всичко е наред май проблема е в клапана шото ми казаха че е место срещан този пробшеч с клапана . Не знам дали съм бил полезен просто споделям при мен как беше . Дано намериш проблема. Успех.

Редактирано от Ibrahim_buz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно,колата ти е с мап сензор и при такива разминавания в налягането няма как да не запише грешка.

Ако на 0,2 бара ти се струва че върви ,на 1 бар ще ти се струва ,че летиш.

 

Трябва си диагностика в движение,от човек който разбира, явно само с четене на грешки няма да стане

 

Преди софтуерната намеса заради сондата, колата по същия начин ли  вървеше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега даже вървеше по-малко след като махнах катализатора още по-добре тръгна колата..много е странен този проблем казаха ми, че може бензиновата помпа да не качва достатъчно налягане. Обаче ако на бензин ми е 0,2 на газ със сигурност е доста повече, защото колата доста повече върви. Уж ходих при едни от "най-добрите" адлер ауто обаче при по сериозен проблем ти казват ами не знаем ние сме до тук.. и диагностиката беше по време на движение..

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уцелил си ''най-добрите''.Смени майстора е първото.

 

Виж и на двете горива дали надува до 0,2 или на газ си надува нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря ти много :) можеш ли да ми кажеш на кой кана да видя колко надува, защото 2ма с ваг не можаха да я хванат само тия в годеч успяха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 115 канал се гледа турбото. В ляво е исканото от компа налягане. В дясно е реално даденото от турбината. Ако вървят горе-долу заедно, значи нямаш проблем. Аз съм момчето със сивата Б6, което беше в Адлер :) Аз ти казах да погледнеш какво е правено по тая кола, защото липсата на PCV клапана, говори, че е пипано и преправяно. На тоя мотор един клапан да изпуска и налягането изчезва някъде по трасето. Смени си и това лепеното, което ти показах (suction jet pump се казва).

Ето тоя клапан, който е ограден на снимката ти липсва: http://www.motor-talk.de/bilder/1-8t-bfb-suv-und-n75-teilenummern-g48355687/gedc1157neu-i205197334.html

Това е линк към ибей за помпичката (това лепеното):

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X058+133+753+D.TRS0&_nkw=058+133+753+D&_sacat=0

Номера по принцип е за моята, но едва ли има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...