sdimitrov94 Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Здравейте колеги, нов съм във форума и доста четох но не открих нищо по моя проблем и реших да се регистрирам. Моят проблем е следният: купих си ауди а4 б6 1,8т бфб мотор (газ-бензин) и махнах катализатора, като след време ми светна чека и проблема беше във втората ламбди сонда. Проблемът беше оправен със софтуерно изолиране на грешката. До тук добре, но отидох да чипирам колата и ми казаха, че турбината надува едва 0,2 бара като това е на бензин. Казах им, че при моята кола се усеща видимо, че колата е много по-пъргава на газ от колкото на бензин (колкото и странно да звучи), но така и не успяха да ми кажат защо на газ върви повече и какъв може да е проблема, за да не надува турбината. Тя е сваляна и гледана и нямаше и най-малък луфт. Моля ако някой има идеи да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Работи в авариен режим,затова не надува.Виж какво показва като грешки на диагностика.При такива симптоми много рядко проблема е в самото турбоЗа начало провери соленоидния клапан N75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 (Редактирано) колега на диагностиката не дава абсолютно никаква грешка, но ти благодаря ще погледна този клапан Ако някой има други предположения да ги споделя Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ibrahim_buz Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 (Редактирано) Колега аз имам б6 1.8Т и и сложих газ , като натисках малко по-резко и ми светваше чека и влизаше в авариен режим и излизаше като грешка cylinder 1/2/3/4 misfire detect и fuel level trim low като турбината изключваше докат не изтрия грешката и се оказа че е нямало достатъчно налягане от газовата , моята е с чип милтитроник. Ако там всичко е наред май проблема е в клапана шото ми казаха че е место срещан този пробшеч с клапана . Не знам дали съм бил полезен просто споделям при мен как беше . Дано намериш проблема. Успех. Редактирано 29 Ноември 2015 от Ibrahim_buz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Интересно,колата ти е с мап сензор и при такива разминавания в налягането няма как да не запише грешка.Ако на 0,2 бара ти се струва че върви ,на 1 бар ще ти се струва ,че летиш. Трябва си диагностика в движение,от човек който разбира, явно само с четене на грешки няма да стане Преди софтуерната намеса заради сондата, колата по същия начин ли вървеше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 30 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) Да колега даже вървеше по-малко след като махнах катализатора още по-добре тръгна колата..много е странен този проблем казаха ми, че може бензиновата помпа да не качва достатъчно налягане. Обаче ако на бензин ми е 0,2 на газ със сигурност е доста повече, защото колата доста повече върви. Уж ходих при едни от "най-добрите" адлер ауто обаче при по сериозен проблем ти казват ами не знаем ние сме до тук.. и диагностиката беше по време на движение.. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Уцелил си ''най-добрите''.Смени майстора е първото. Виж и на двете горива дали надува до 0,2 или на газ си надува нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 30 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Колега благодаря ти много можеш ли да ми кажеш на кой кана да видя колко надува, защото 2ма с ваг не можаха да я хванат само тия в годеч успяха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 На 115 канал се гледа турбото. В ляво е исканото от компа налягане. В дясно е реално даденото от турбината. Ако вървят горе-долу заедно, значи нямаш проблем. Аз съм момчето със сивата Б6, което беше в Адлер Аз ти казах да погледнеш какво е правено по тая кола, защото липсата на PCV клапана, говори, че е пипано и преправяно. На тоя мотор един клапан да изпуска и налягането изчезва някъде по трасето. Смени си и това лепеното, което ти показах (suction jet pump се казва).Ето тоя клапан, който е ограден на снимката ти липсва: http://www.motor-talk.de/bilder/1-8t-bfb-suv-und-n75-teilenummern-g48355687/gedc1157neu-i205197334.htmlТова е линк към ибей за помпичката (това лепеното):http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X058+133+753+D.TRS0&_nkw=058+133+753+D&_sacat=0Номера по принцип е за моята, но едва ли има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване