tvard Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 В случая като цяло не става тоя "суап", трябва ти и компа от другата кутията. После ще се окаже че ecu-то и tcu-то не си говорят заради несъвместимост и пак си шах. Остава ти да събереш от двете кутии една. Доколко съм гледал карантиите вътре трябва да са еднакви и само крайните предавателни числа се разминаваха(торсен/диференциал). Това че ще вземеш задния дифф отново няма да ти помогне, кардана е същия като твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 9 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Не виждам причина колега да сменям компа на кутията-та той ползва само стойности от датчици на кутията които двтчици ще ги има и новата кутия,проблема е в предавателните числа и именно заради тях сменям и дифа.Както и да е започната е задачата и за сега мисля да не взимам друго.Качвам кутията и дифа сипваме масло и ще си проличи става ли не става ли.А някаква разлика в полуоските може ли да има или те вече са си стандартни? Надявам се разбираш че коментара ми е просто размишление не цели заяждане или подобно.Оценям помощта ти и се надявам и занапред да съдействаш по темата.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Така.Внасям инфо по случая.Кутия от С8 става на А8 като се смени заедно с диференциала,за да не са различни предавателните числа на торсена в кутията и диференциала.Проблема обаче с претрисането си остана и вече нз кой път да хвана.Или и двете кутии/хидросъединители са еднакво износени(което силно ме съмнява) или проблема е някъде другаде.при закачане колата не дава никакви грешки.Промяна няма никаква в тресенето че да си помисля че пак е кутия.но в по-лошо или по-добро състояние от моята.Ако някой се сеща нещо по въпроса да дава идеи.Днес ми хрумна странната идея дали може газовата уредба да оказва някакво влияние на работата на кутията,защото проблема се появи непосредствено след поставянето на газов инжекцион.Това е което се сещам.Лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Разбира се че заради некоректна работа на двигателя и кутията се държи неадекватно. Каква е газовата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Газовата е някаква полска,слага ми я познат но отбелязвам че той също има осмица а е слагал и на още 2-3 осмици от града и с тях проблеми няма.Кскто казах закачахме неколкократно и няма записани никакви грешки нито в мотора нито в кутията.По думите на майстор занимаваш се с кутии от града причоблема си е пак в кутията/хидрото тъй като не заключвало всеки път както трябва.Вчера я покара,гледа на вагком дали заключва и уж заключва лока но според него от износване в кутията се получавало загуба на налягане и оттам целия проблем.Е питам може ли и двете кутии да са абсолютно еднакво износени?Другото което също е съмнителното е че с предното хидро(това с което пробвах първия път) въпреки чаткането което издаваше в началото се усещаше как перфектно заключва лока и при подаване нс газ от инерция колата поемаше веднага без замисляне-тресенето пак го имаше и то абсолютно същото.Акъла не ми го побира да е от износена кутия/хидро и май май ще се отказвам и ще се примиря и карам така-ако спира да спира и толкова.Давайте идеи къде да гледаме,какво да правим и така-вече вие сте последната ми надежда колеги Полудял съм вече-ще кажете евтината работа винаги излиза скъпо-ами всички работи направени и сложени по колата са правени и сложени на още няколко коли в града и имам наблюдения върху тях-проблеми никви.Маслото е сменено на кутията с Декстрон 3,но такова слагат на всички автоматици с града и всички карат само аз обикалям сервизите.И колкото и да е кофти това масло все трябваше да изкара 20-30 000 км а тя не е минала и 5 000.Остава да се набутам още едни 200-300 лв за някакво скъпо масло и да видим какво ще стане-най много пак да е така и това да е поредния удар в гредата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 колега май ти трябва добър диагностик. Ваг-ком не се ползва само за четене и триене на грешки, в движение като се натовари колатa могат да се видят страшно много неща, особено за работата на двигателя. В София има много хора, които могат внимателно да прегледат колата и да те насочат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Наясно съм че в София има добри майстори но проблема е че ми е далече а и се страхувам да тръгна на дълъг път защото може и да не стигна.Тукашния майстор уж гледаше живи данни докато караше и му показва че лока заключва по ваг ком а в същото време се получава въпросното тресене/приплъзване/прекъсване нз и аз вече как да го нарека.Има ли някаква възможност причина за това да са полуоски,карета или от сорта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Според мен проблемът ти е в недостиг на гориво в даден момент, докато е студена и смесите са богати , колата си върви нормално и след като загрее, не и достига гориво в някой режим и кутията се замисля дали да превключи и от там това претрисане. Вижте към кои датчици е вързана газовата и някой от тях дали не прави проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 когато купих мойта Д2ка, казах на сервиза за първоначално обслужване да сменят всички свещи и бобини, Те да ми спестят някой лев, смениха 3, защото другите били уж ок. Но след 10-тина хил.км. и след по-внимателна диагностика се оказа, че останалите 5 бобини не са ок, остаряли са и правят проблеми, които е трудно да се хванат. Наскоро ги смених, благодарени на d-bross, които ги хванаха и петте, и колата заспа. Ако питаш мен, сменяй всичките бобини, слагай правилните свещи и пак пробвай, Поне това е лесно и сравнително евтино, преди да се вкарваш пак в некви филми ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Обмислях този вариант но проблема го има и на бензин и на газ,а колата си върви и на двете добре като изкл тресенето мога да карам и с 250-60 проблеми с недостиг на гориво нямам според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Кутията превключва по обороти/нютон метри и куп други фактори. Ако е достигнала оборотите и нютоните не са и достатъчни в някакъв диапазон, започва чудене, от там и претрисане...Нещо имаш с гориво, смеси, датчици ,по-скоро не е кутията. Това каква скорост можеш да достигнеш, не е фактор, че в някакъв диапазон, няма проблем по мотора, който се отразява на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Добре де,а защо не се появява проблема под 3 предавка?От 1-3 претриссне няма-има само от 3 след зацепванд на лока? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Според вас заслужава ли си разходка до Ауди сервиз-Стара Загора да я закачат и покарат те-дали ще видят нещо което вагкома не е видял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Днес колкото и странно да ви звучи пробвах с подмяна на комутатора(така и така имам в мен здрав за резерва) и разлика нямаше.Странно откритие направих докато подвах газ на място.При форсиране на място в същите обороти(1800-1900) се усеща пак едно като вибрация в цялата кола.Възможно ли е някой тампон я на мотор я на кутия(ако има) да си е отишъл?Вибрацията която се усеща е с абсолютно същата честота като тази в движение но не толкова силна-предполагам защото мотора не е натоварен.Сигурно ще ме вземете за луд но съм малко доста черноглед-та Може ли да има някакъв проблем по мотора-я вал/ове или нещо друго?Мотора си работи добре-тих е,не гори вода,масло гори в норма-грубо около литър от смяна до смяна.Какво мога да проверя сам-къде да гледам за тампони?Давайте идеи че да се свършва тоя филм на ужасите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Закарай я някъде да я погледнат основно, при човек който е в час с тези автомобили. Така с предположения по форуми, едва ли нещо ще решиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Ами този който я гледа онзи ден е доста в час да ти кажа-и кара и гледа живи данни и каза че турбината уж се заключвала и гледаше и по мотора и по кутиятя грешки никакви не дава.Но ако е от тампон в което в момента се съмнявам няма и как да даде грешка.Не ми пречи да ида до Стара Загора да я закачат но все си мисля че няма да кажат нищо различно от майстора тук.При първия удобен случай ще я закарам до Стара Загора да я огледат отвсякъде и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobiSofia Публикувано 11 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2020 (Редактирано) Колега. Дали си решил проблема ,че като чета и все едно пишеш за моята кола . Имам същата драма + сменяне на здрава кутия и пак. Редактирано 12 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobko65 Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 Според мен колянов вал е редно да провериш да не е на фаза умиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване