GeorgiQ Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Добър ден, бих желал да Ви попитам нещо отностно силов тунинг за Ауди А3 8L, ако е удобно разбира се. Понеже колата е 1.9 ТДИ 90кс АГР мотор-а, който е с не-променлива геометрия, какъв би бил най-удачния вариянт за подменяне на стокавата турбина с друга? Разпитвах доста колеги и някой от тях ми казват за турбо от 2.5тди други от 2.5тдс, 3-ти да се направи хибридно турбо.. Желаните коне след силовия тунинг, който ми предстой да направя са около 220. Като препоръчително е колата да не работи на пълния си максимум за да извади тези коне.Благодаря предварително!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4t Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 За 220к.с. ти трябват дооооста неща освен турбо. Преправянето към променлива геометрия не е голяма философия. Турбото трябва да е поне 1756 или 2056 , 2260 , разпръсквачи поне 280 микрона, бутало на помпата 11мм, генерация на 63мм , челен кулер , съединител керамичен или спек , закс , качествено мапване ..... абе едни 4-5 хилки минимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiQ Публикувано 8 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 За 220к.с. ти трябват дооооста неща освен турбо. Преправянето към променлива геометрия не е голяма философия. Турбото трябва да е поне 1756 или 2056 , 2260 , разпръсквачи поне 280 микрона, бутало на помпата 11мм, генерация на 63мм , челен кулер , съединител керамичен или спек , закс , качествено мапване ..... абе едни 4-5 хилки минимумЯсно ми е, че само с турбина съм за никъде, доста от изброените неща вече са в наличност, интересува ме специално въпроса с турбината и как се преминава от не променлива геометрия към променлива такава. И кой би бил най-удачния вариянт за турбина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Мисля, че имаше готова В4-ка направена на тези коне с мотор като твоя да се продава във форума. Можеш да си я купиш дали за донор, дали за каране - по твой избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176802Ето я Редактирано 8 Декември 2015 от netizen цитиране на мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiQ Публикувано 8 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Мисля, че имаше готова В4-ка направена на тези коне с мотор като твоя да се продава във форума. Можеш да си я купиш дали за донор, дали за каране - по твой избор. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176802Ето яПак бягате от главния ми въпрос колеги. Питам специално за турбината а не за другите елементи, които са ми нужни за тунинга, ще съм благодарен ако някой каже професионално мнение относно промяната от не-променлива към променлива геометрия. :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Свържи се с мапера който ще я настройва после и той ще ти каже ЕКУ-то ти дали може да управлява внтЗа 220/230 коня на мотор гтб1756/2056Давай следващия въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiQ Публикувано 8 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Свържи се с мапера който ще я настройва после и той ще ти каже ЕКУ-то ти дали може да управлява внтЗа 220/230 коня на мотор гтб1756/2056Давай следващия въпросС какъв дебит са дюзите от 2.5тди? И препоръка да ми дадеш за мапер? ТСТ или Ифидик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4t Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 От 2.5тди са 0.216микрона и стигат до 160 коня , трябват минимум 280 с 11мм бутало на помпа за над 200кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 За настройка ИфидикЗа другите неща виждам че не ти са никък ясниВиж почети още малко или ходи в ифидик тунинг(пише че си от Варна) ,кажи какво искаш от колата и ще си я вземеш готоваНе очаквай тук някой да ти каже сложи еди си кво турбо, е те такива разпръсквачи и т.н. и нещата да се получат от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване