Jump to content

Помощ относно 1.9тди модификация


Recommended Posts

Добър ден, бих желал да Ви попитам нещо отностно силов тунинг за Ауди А3 8L, ако е удобно разбира се.

Понеже колата е 1.9 ТДИ 90кс АГР мотор-а, който е с не-променлива геометрия, какъв би бил най-удачния вариянт за подменяне на стокавата турбина с друга?
Разпитвах доста колеги и някой от тях ми казват за турбо от 2.5тди други от 2.5тдс, 3-ти да се направи хибридно турбо.. Желаните коне след силовия тунинг, който ми предстой да направя са около 220. Като препоръчително е колата да не работи на пълния си максимум за да извади тези коне.

Благодаря предварително!!

post-98544-0-48572800-1449559178_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 220к.с. ти трябват дооооста неща освен турбо. Преправянето към променлива геометрия не е голяма философия. Турбото трябва да е поне 1756 или 2056 , 2260 , разпръсквачи поне 280 микрона, бутало на помпата  11мм, генерация на 63мм , челен кулер , съединител керамичен или спек , закс , качествено мапване ..... абе едни 4-5 хилки минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 220к.с. ти трябват дооооста неща освен турбо. Преправянето към променлива геометрия не е голяма философия. Турбото трябва да е поне 1756 или 2056 , 2260 , разпръсквачи поне 280 микрона, бутало на помпата  11мм, генерация на 63мм , челен кулер , съединител керамичен или спек , закс , качествено мапване ..... абе едни 4-5 хилки минимум

Ясно ми е, че само с турбина съм за никъде, доста от изброените неща вече са в наличност, интересува ме специално въпроса с турбината и как се преминава от не променлива геометрия към променлива такава. И кой би бил най-удачния вариянт за турбина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че имаше готова В4-ка направена на тези коне с мотор като твоя да се продава във форума. Можеш да си я купиш дали за донор, дали за каране - по твой избор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176802


Ето я

Редактирано от netizen
цитиране на мнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че имаше готова В4-ка направена на тези коне с мотор като твоя да се продава във форума. Можеш да си я купиш дали за донор, дали за каране - по твой избор. 

 

 

Пак бягате от главния ми въпрос колеги. Питам специално за турбината а не за другите елементи, които са ми нужни за тунинга, ще съм благодарен ако някой каже професионално мнение относно промяната от не-променлива към променлива геометрия. :) :) :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с мапера който ще я настройва после и той ще ти каже ЕКУ-то ти дали може да управлява внт

За 220/230 коня на мотор гтб1756/2056

Давай следващия въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с мапера който ще я настройва после и той ще ти каже ЕКУ-то ти дали може да управлява внт

За 220/230 коня на мотор гтб1756/2056

Давай следващия въпрос

С какъв дебит са дюзите от 2.5тди? И препоръка да ми дадеш за мапер? ТСТ или Ифидик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За настройка Ифидик

За другите неща виждам че не ти са никък ясни

Виж почети още малко или ходи в ифидик тунинг(пише че си от Варна) ,кажи какво искаш от колата и ще си я вземеш готова

Не очаквай тук някой да ти каже сложи еди си кво турбо, е те такива разпръсквачи и т.н. и нещата да се получат от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...