Jump to content

Проблем с парното audi A8 D3


Ivaylo1313

Recommended Posts

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=145569&page=2#entry2547132

По-скоро ти предлагам да отидеш при тях, гарантирано са наясно с нашите автомобили  : :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Направо мога да напиша книга за проблеми с парното и климатроника на А8 2003+. Независимо, че издържа всички тестове по ВАГ, проблем имаше и климатроника се "шашка". Топло, студено .... Ако радиаторите на парното са задръстени яко - лесно, но ако са натрупали само малко котлен камък по тях става лудница, но не само с отоплението но и с охлаждането през лятото. Ако някой има въпроси, насреща съм. Симптомите са най-различни, и темата е дългаааа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

А8L 2004 на мой приятел има същите симптоми като на Митьо, духа студ от духалките на прозореца.
Има и некви други драми, ту духа топло, ту хладно и в даден момент на 23'С духа горещо да те убие.

Сега обаче от няколко дни духа само студ от тия на джама, само в началото леко е топличко , в един момент се чува някакво щракване като затваряне/отваряне на клапи и почва студеното???

Някакви идеЙ? :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси, ама е на мой приятел колата

той има сервиз, чете си я и т.н. ама няма грешки , свързани с това....

има си заигравка сега да открие кое моторче ебава работата

0-02-05-f40258adc8746cc8b3a949bf64e91b20f57fbca4ab857ba1c161aaaef693a6c2_full.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случай проблема е в приводните механизми на клапите.  Моторчетата си работят и не забива грешка, но щангите или са се откачили или са счупени и не движат клапите! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

аз пък скоро разбрах, ровейки безцелно, че кръгът на парното има 2 пробки за обезвъздушаване, от дясната страна на филтъра са и са пластмасови ху*ни за кръстата отверка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Нов проблем ме мъчи. Лятото духалката на парното спира да духа, зимата като че ли го няма тоя проблем. Не е от климатика щото аз целогодишно го държа включен. Лятото като се стопли спира да духа... От време на време тръгва после пак спира. Вчера разглобихме управлението което стои до самия вентилатор, почистихме пиновете, сложихме го и тръгна за минута две, после пак спря! При загасяне на колата и палене не се оправя! Ако обаче се откачи буксара и се закачи тръгва мигновенно. Днес сутринта на студен мотор и на хладно в гаража работи около 5м без проблем, но като я извадих навън на слънце и като почна да загрява пак взе да си мени оборотите и постепенно тотално спря да духа без значение с климатик или без! Другото странно е че като я угасих веднага ми тръгна солара и взе да духа на тихи обороти! Още по странното е че солара е изключен от менюто но си работи, тва нз дали е нормално. Давайте идеи? На вагком дали ше извади грешка? На Алпината тия магарии ги правеше таралежа(управляващата платка) дали и тука е така? В сф съм и ваг нямам под ръка за да я прочетем... Доктора ми каза че при него и негови приятели след рециклаж на вентилатора нещата са се оправили, дали може да е от него? Давайте акъл че не става в тоя пек без клима....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно същите магарии ми правеше веннтилаторчето, ту го имаше, ту не....после задълбочи тва и се въртеше едва едва. Ако го закачиме директно на тока, без тая хуйня преди него (някво реле ли е, деа знам) , тогава върти да откъсне! Обаче през него, както си му е реда, не ставаше. Взех употребявано от Спас и засега нямам грижи. Двама приятели ги рециклираха на Сливница и досега не са се оплакали, както ти разправях, батя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе управление ли? Едно правоъгълно лайно с две букси? Кое рециклираха твойте? Реле или мотор? Щото аз също не мисля че моторчето е проблема, а по скоро управлението....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки уважаващ себе си собственик на д3 си взима вентилатор и уоравление на старо, да има резерва :) рециклира се вентилатора. Имам и управление/таралеж, в Стрелбище съм, ако си разпърдял колата и искаш да пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам и реле, и вентилатор :)

при мене беше вентилаторя

пробвах с друго реле, нямаше подобрение

на вентилатора му се бяха изяли четки ли саа, кво са... деа знам

като дууне пак, ше го рециклирам :hilezh:

и пак ше стои резерва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде точно си в стрелбище да дойда да пробваме с твойто реле дали ше е ок? Ако не ще значи е вентилатора.... Аз и без това тия дни съм на тема ремонти, вчера разцепих бронята на излизане от гаража и съм я подкарал и нея...

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На Sunday, November 13, 2016 at 15:13, Йоргос написа:

Направо мога да напиша книга за проблеми с парното и климатроника на А8 2003+. Независимо, че издържа всички тестове по ВАГ, проблем имаше и климатроника се "шашка". Топло, студено .... Ако радиаторите на парното са задръстени яко - лесно, но ако са натрупали само малко котлен камък по тях става лудница, но не само с отоплението но и с охлаждането през лятото. Ако някой има въпроси, насреща съм. Симптомите са най-различни, и темата е дългаааа.

Здравей колега,аз имам проблем с климатроника.лявата странан духа студено а лявата духа топло. На диагностика нищо не излиза. Пуснах тема за помощ ама никои нищо.губеше антифриз и преди 20дни смених казанче и маслоохладител и след тази смяна започнаха проблемите.при мен хладно а при пасажерите и отпер и от зад е ад,и незнам какво да правя.моляза съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Sunday, November 13, 2016 at 15:13, Йоргос написа:

Направо мога да напиша книга за проблеми с парното и климатроника на А8 2003+. Независимо, че издържа всички тестове по ВАГ, проблем имаше и климатроника се "шашка". Топло, студено .... Ако радиаторите на парното са задръстени яко - лесно, но ако са натрупали само малко котлен камък по тях става лудница, но не само с отоплението но и с охлаждането през лятото. Ако някой има въпроси, насреща съм. Симптомите са най-различни, и темата е дългаааа.

Много благодаря колега,обадих се на чвека и решихме проблема. Много много благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 9.07.2017 г. at 9:23, ЕМО ДИМИТРОВ написа:

Здравей колега,аз имам проблем с климатроника.лявата странан духа студено а лявата духа топло. На диагностика нищо не излиза. Пуснах тема за помощ ама никои нищо.губеше антифриз и преди 20дни смених казанче и маслоохладител и след тази смяна започнаха проблемите.при мен хладно а при пасажерите и отпер и от зад е ад,и незнам какво да правя.моляза съвет

Здравей колега!Реши ли си проблема,че аз имам същия.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 7.01.2017г. в 20:37, Паси каза:

В моторчетата на клапите е проблем. В руските форуми има подробна информация със снимките, които стават. 

дай някой руски сайт при мен вентилатора работи но клапите не реагират

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...