Jump to content

Лампата на маслото не свети


kris124

Recommended Posts

Здравейте,

Нов съм във форума, от миналата седмица съм собственик на Ауди А3 8П, 2.0ТДИ (140к.с.).

Въпроса ми е следния: Когато дам на контакт не забелязвам на таблото да свети лампата за маслото. Въпроса е, дали тази лампа трябва въобще да свети на контакт или само когато е ниско налягането на маслото, или е намаляло? Направих диагностика, на която ми казаха, че налягането е нормално. Искам да знам дали тази лампа трябва да свети на контакт и след запалване да угасва.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кое табло точно свети? На централният дисплей ли? Ако светва на него и след това изгасва значи те информирва за нещо.....виж дали не ти светва за да ти напомня за смяна на маслото...т.е. да си подминал 15 000 км..пробег

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще намериш отговора. 

 

Venomcorp - човекът пита дали е нормално да НЕ свети при тест на таблото, а не защо свети!

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата изобщо НЕ светва. Въпроса е дали трябва да светне на контакт (както са правили всичките ми коли до сега), или просто е изгоряла крушката на таблото. (на централния дисплей се намира)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kris124 - Добре дошъл в 21-ви век - таблата тук нямат крушки.  ;) Това, което обаче има в България е търговци, които няма кой да вкара в затвора и които манипулират табла, за да прикрият проблеми по колата. 

 

И все пак в темата, към която те насочих по-горе можеш да видиш нагледно какво трябва да светне и какво не (от основните индикации; някои екстри като TPMS също имат индикация при теста, която тук не се вижда). 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за маслото (ниско налягане или ниво) излиза на ФИС-а.. При подаване на контакт няма как да излезе. Може да направиш тест на индикациите на ФИС-а като натиснеш лявото копче на самото табло (да ме поправи някой, ако бъркам). Тогава се изреждат всички възможни аларми, които са налични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма за какво да се притесняваш. На таблото няма индикатор за маслото, ако му има нещо - излиза на борд компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kris124 - Добре дошъл в 21-ви век - таблата тук нямат крушки.  ;) Това, което обаче има в България е търговци, които няма кой да вкара в затвора и които манипулират табла, за да прикрият проблеми по колата. 

 

И все пак в темата, към която те насочих по-горе можеш да видиш нагледно какво трябва да светне и какво не (от основните индикации; някои екстри като TPMS също имат индикация при теста, която тук не се вижда). 

 

Благодаря за информацията в кой век сме, моето табло обаче Е с крушки (виж снимката) .

 

За въпросния тест на всички системи, лявото копче на таблото ми променя часа и минутите, ако може по-подробна информация как точно да направя този тест?

post-98591-0-33977200-1449918178_thumb.j

Редактирано от kris124
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си без ФИС и нямаш тази опция за тест.. Но не се притеснявай, ако има някакъв проблем то ще ти светне съответната лампа на това екранче по средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което се вижда от картинката е, че твоето табло е без FIS (екран в средата / борд/компютър), крушки обаче не виждам...  :nixweiss:

Зад всеки светлинен индикатор се крие светодиод (силно се надявам да правиш разлика между LED и крушка). Съответно светодиодите в таблото ти не са консуматив и не горят. Единствените крушки в интериора на колата ти са тези на тавана, осветлението в багажника, както и ако имаш осветление в краката. 

 

Тест на таблото може да се направи посредством VCDS.

Иначе тук във вфорума има и други потребители без FIS, те ще могат да ти кажат дали при тях индикацията, която те интересува светва при даване на контакт...

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си без ФИС и нямаш тази опция за тест.. Но не се притеснявай, ако има някакъв проблем то ще ти светне съответната лампа на това екранче по средата.

Този отговор търсих, благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че колегата има превид лампата за маслото, която е под формата на масльонка.

Това би трябвало да светва при начален контакт и изгасва малко след това.

Ако не свети, все едно колата не извървшва този чек!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не отварям нова тема... все се каня да питам - никога не ми е светила зелената лампа за включени фарове.. това нормално ли е ? на картинката на таблото по-горе е иконката най-горе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. И аз се кумих доста време като купих колата - няма индикатор за включени фарове освен самия ключ.... което при автоматични фарове е малко не много гот. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това си правя сверка и поглеждам дали светят бутоните на мулти-волана, като искам да знам, дали съм на фарове. По-бързо ми е отколкото да поглеждам ключът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че има и междинно положение. Може фаровете да светят, а интериорът не. Наблюдавал съм го многократно, макар и рядко. Интериорното очевидно се контролира (и) отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм забелязвал такъв феномен при мен. Щом интериорното ми осветление свети, значи сензора ми е пуснал фаровете. Но, аз съм с по-старото поколение Central electric. Всички 8P имаме сензор за светлина на таблото. Явно при теб го ползва и Централ електрика ти. При мен го ползват само климатроника и Insrtument cluster-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих отказал една-две индикации на таблото за светлините. Другата ми кола има индикация и за габарити и за къси на таблото. Аз обичам да ми светкат лампички (стига да не са за fail).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм забелязвал такъв феномен при мен. Щом интериорното ми осветление свети, значи сензора ми е пуснал фаровете.

Това и при мен е 100% така, само че обратното не е винаги вярно. Т.е.

ако интериорното НЕ свети, това не значи непременно, че и фаровете не светят.

И да - също смятам, че липсата на индикация на таблото е недостатък, особено при автоматични фарове, при които положението на ключа не ти казва нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...